quote:Ik had al stiekum gehoopt dat ze er 1 winnen, maar knap dat het er 3 zijn.
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:22 schreef mrmiddel het volgende:
[afbeelding]
Das mooi.. weer 3 awards erbij op de VMA's afgelopen nachtToch knap als je ook maar 3 keer genomineerd bent.
vorig jaar ook nog genomineerd met Trouble en daarvoor Yellow, dat wist ik niet.
quote:Coldplay vond ik in het begin een gewone britse band, maar in zo'n 3 jaar zijn ze flink gegroeid dat ze zelfs in Amerika succes maken, dat had ik niet verwacht van zo'n band en opeens begon ik hun muziek erg te waarderen, toen ik het steeds vaker hoorde.
Op zondag 2 maart 2003 13:42 schreef mrmiddel het volgende:
Wie vinden hier Coldplay nog meer goed (nee, ik vraag niet wie het NIET goed vinden, laat dat maar lekker achterwege), wat is je favoriete nummer en heb je ze al es live gezien?
Ik vind het nummer Yellow nog steeds mooi en The Scientist helemaal (met mooie videoclip, alles achterstevoren).
Parachutes blijft mijn favo album
quote:Ik gun het ze wel na 16 maanden toeren....Kijken of ze nog een plaat op het niveau van Parachutes kunnen uitbrengen. Ze gaan ook een DVD uitbrengen met live-optredens erop.
Van Coldplayfans.nl (MrMiddel)
27 augustus 2003Voorlopig afscheid van Coldplay
De band Coldplay zal voorlopig een tijdje verdwijnen. Chris Martin vertelde dit recentelijk in een vraaggesprek met het muziekblad NME.
Twee weken geleden vormde het V Festival het einde van een 16 maanden durende tour. De band gaat nu, ver weg van het oog van de camera werken aan een derde album dat de opvolger zal worden van A Rush Of Blood To The Head
Chris Martin: "We moeten het wiel opnieuw uitvinden, eigenlijk. We moeten ons afzonderen van de buitenwereld en nieuwe dingen verzinnen. We gaan geen vrije tijd nemen, we gaan gewoon werken, werken en nog eens werken. Net als de mol in 'Wind in the willows'! -tekenfilm gebaseerd op een beroemd boek van Kenneth Grahame- Het V-festival wordt de dood van soft-rock."
Gitarist Jonny Buckland voegt toe: "Ik sluit me bij Chris aan. Het is het einde van een tijdperk voor de band. We hebben onze liedjes tot het uiterste gebracht en het wordt tijd voor iets anders. Ik weet niet wat we gaan doen. Het is moeilijk wanneer je 16 maanden lang getoured hebt. Begrijp me niet verkeerd, ik houd van touren, maar ik wil wel eens langer op één plaats blijven dan een paar dagen."Voordat Coldplay er tussenuit gaat, doet de band nog een paar concerten in Brazilië en Mexico. De hoofdreden van het bezoek aan Zuid-Amerika is echter het bijwonen van een conferentie van Make Trade Fair, de campagne van Oxfam.
Van de nieuwe nummers die Coldplay de laatste tijd speelde zal waarschijnlijk wel wat terug te vinden zijn op het nieuwe album.
quote:ik hoop eerlijk gezegd meer op het niveau van het begin en eind van a rush of blood to the head
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:10 schreef theofiel172 het volgende:[..]
Ik gun het ze wel na 16 maanden toeren....Kijken of ze nog een plaat op het niveau van Parachutes kunnen uitbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |