Binnenkort maar eens kopen dus.
Wat zijn ze goed live ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 29-07-2003 00:36]
quote:Het werd net pas echt leuk hoor.
Op dinsdag 29 juli 2003 00:34 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay nu met een live opname op MTV, ik hoop dat er nog een herhaling komt want het is volgens mij al een tijdje bezig.
Ze hebben nu Politik, Trouble, Daylight, Yellow en Don't Panic gedaan en nu is The Scientist bezig dus.
*zucht* Wat een schone muziek toch.
.
quote:Jep, wmb ook wel. Helaas kwam ik er rond Daylight pas in, geen Clocks
Op dinsdag 29 juli 2003 00:39 schreef SmashBro het volgende:
Hmm. Laatste nummer al nu.. Ze hadden van mij nog wel ff door mogen gaan, was maar kort.
quote:En gelukkig maar
Op dinsdag 29 juli 2003 01:13 schreef SmashBro het volgende:
Nee, Clocks kwam niet. Maar dit concert was van 2 augustus vorig jaar, toen was die Clockshype nog niet geweest.
Al was het wel een rare gewaarwording.. zo'n statisch concert zonder meezingende mensen. Heb maar een paar minuten gezien.. maar dat was in ieder geval veel statischer en minder sprankelend dan anders
Apart, zo'n Amerikaans optreden ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door mrmiddel op 29-07-2003 07:54]
Ik hoop trouwens wel dat ze snel weer een apart concert geven hier in Nederland, want met die andere artiesten erbij vind ik maar niks!!
quote:Ik vond Nada Surf en Supergrass anders een hele mooie aanloop naar een Coldplay-concert.
Op dinsdag 29 juli 2003 10:20 schreef sassa_s het volgende:
Grrr ik heb het weer niet gezien, naja er komt vast wel een keer een herhaling...Ik hoop trouwens wel dat ze snel weer een apart concert geven hier in Nederland, want met die andere artiesten erbij vind ik maar niks!!
Waarschijnlijk mag je ruim een jaar op de heren wachten voor een apart concert. Eerst tijd dat ze een vervolg op A Rush Of Blood To The Head gaan maken, gok ik zo.
Confusion never stops, closing walls and ticking clocks,
Come back and take you home, I could not stop, that you now know, singing whooooooooooooo, aaaaaaaaaaah
quote:Jah, MTV lijkt het leuk te vinden elke week minstens één keer een uur Coldplay live uit te zenden. Vage lui.
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:56 schreef lukas het volgende:
Een leuke band hoor, en die laatste cd is ook erg goed. Alleen komen ze nu de hele dag op MTV enzo voorbij dus begin ik een beetje last van Coldplay-overkill te krijgen
quote:Coldplay-overkill? Dan zou ik wel heel veel Colplay moeten horen, er is nog geen uitgebracht nummer dat me weet te vervelen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:56 schreef lukas het volgende:
Een leuke band hoor, en die laatste cd is ook erg goed. Alleen komen ze nu de hele dag op MTV enzo voorbij dus begin ik een beetje last van Coldplay-overkill te krijgen
Hij is niet echt spectaculeer binnengekomen maar ik vind het weer een top-nummer!
Ze maken alleen maar top Muziek
quote:Ik heb sinds een paar maanden de muziek ontdekt van Coldplay. Heb ze live gezien tijdens een concert in het Goffertpark te Nijmegen. Ik mag wel zeggen dat ik daar erg van onder de indruk was en nog steeds ben. Ben in sneltrein vaart naar de winkel gegaan om de tweede cd ook te kopen. En nu maar wachten op een dvd van ze. Die ga ik zekers binnenhalen dan.
Op zondag 2 maart 2003 13:42 schreef mrmiddel het volgende:
Wie vinden hier Coldplay nog meer goed (nee, ik vraag niet wie het NIET goed vinden, laat dat maar lekker achterwege), wat is je favoriete nummer en heb je ze al es live gezien?
Leuk toch.. streaming audio
Toch knap als je ook maar 3 keer genomineerd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |