Eenmaal aangekomen in de rij van de kassa wachtte ons voor ons een studente en achter de kassa een norse kassa-juf genaamd Jenny G ( ze leek meer op een Jennie G naar mijn inziens). De studente, type ik ben een studente dus je zult het zien ook, rekende een prei af waarvan het groene loof gedeelte was verwijderd. Jenny G liet dit niet over haar kant gaan en betichte de studente van diefstal en liet voor haar een andere Prei halen. Onderwijl beargumenteerde de studente haar actie met argumenten als " Ik eet dat toch niet op" en "ik doe het zo al jaren". Jenny G duidelijk geïrriteerd door de semi-agressieve toon van de studente gaf als tegen argumentatie "je haalt de schil toch ook niet van tevoren van je sinasappels af".
Ondertussen kwam de "loop jongen" met een nieuwe afgewogen prei waaraan het groene gedeelte nog zat, er werd afgerekend en de studente snauwde nog na "dan haal ik nu zelf wel een nieuw zakje" het geen de "loop jongen" verzuimd op te halen.
Al met al nam dit tafereel toch zo'n tien minuten in beslag, tien minuten die door ons beter besteed hadden kunnen worden bijvoorbeeld door het nuttigen van een biertje.
De vraag is nu wie had gelijk Jenny G of de studente ?
Je haalt het bier toch ook niet uit je blikje om dan een leeg blinkje achter te laten?
Kijk, wel slim van die studente...ik had het niet beter kunnen verzinnen
maartoch..ze is wel vaag bezig
quote:idd alles voor wat korting
Op zondag 2 maart 2003 13:26 schreef Whoop het volgende:
Jenny G..Je haalt het bier toch ook niet uit je blikje om dan een leeg blinkje achter te laten?
Kijk, wel slim van die studente...ik had het niet beter kunnen verzinnen
maartoch..ze is wel vaag bezig
Applaus voor Jenny G.
quote:ik zou bijna pleiten voor een Jenny G fanclub
Op zondag 2 maart 2003 13:30 schreef T_R_I_P het volgende:
Wat een enorme pauper die studente zeg...Als je geen geld meer over hebt voor je boodschappen moet je: A. minder zuipen en: B. meer werken. Dan kan je dat kleine stukje groen aan je prei ook gewoon afrekenen.Applaus voor Jenny G.
quote:Overdrijven is natuurlijk ook een vak, maar een standbeeld verdient ze eigenlijk wel!
Op zondag 2 maart 2003 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
ik zou bijna pleiten voor een Jenny G fanclub
de vindingrijkheid van de studente mag ook wel geprezen en gestimuleert worden..
Zou ze hier geen studiepunten voor kunnen krijgen?
Moet maar eens afgelopen zijn met het overmatig meezeulen van dingen die toch niet genuttigd worden. Als ze dat groene gedeelte gelijk bij de boer eraf zouden halen scheelt dat de helft aan vervoerskosten, dus krijg je vanzelf goedkopere prei.
Dat doen ze bij kokosnoten tenslotte ook, heb je wel eens gezien hoeveel bladeren er om zo'n ding heenzitten? Als ze dat zouden meevervoeren kost 1 kokosnoot zo 5 euro.
quote:als ze economie studeerd al helemaal, ik stel voor alle prei zonder groen te verkopen ook nog minder gewicht tijdens vervoer e.d.
Op zondag 2 maart 2003 13:37 schreef Whoop het volgende:
als we zo gaan beginnen..de vindingrijkheid van de studente mag ook wel geprezen en gestimuleert worden..
Zou ze hier geen studiepunten voor kunnen krijgen?
quote:sorry net te laat
Op zondag 2 maart 2003 13:39 schreef Melluh het volgende:
Applaus voor de studente!Moet maar eens afgelopen zijn met het overmatig meezeulen van dingen die toch niet genuttigd worden. Als ze dat groene gedeelte gelijk bij de boer eraf zouden halen scheelt dat de helft aan vervoerskosten, dus krijg je vanzelf goedkopere prei.
Dat doen ze bij kokosnoten tenslotte ook, heb je wel eens gezien hoeveel bladeren er om zo'n ding heenzitten? Als ze dat zouden meevervoeren kost 1 kokosnoot zo 5 euro.
quote:of een FBTO lid natuurlijk
Op zondag 2 maart 2003 14:27 schreef jerney het volgende:
Argh! Een Monique van de Ven fan
quote:LOL
Op zondag 2 maart 2003 14:27 schreef jerney het volgende:
Argh! Een Monique van de Ven fan
(nog nooit commentaar op gehad trouwens)
Ik probeer ook altijd van bloemkool en dergelijke zoveel mogelijk stengels af te halen...
quote:oh ik zou al zeggen dat doe je toevallig toch niet in enschede hè ???
Op zondag 2 maart 2003 14:37 schreef fokje het volgende:
hehehehe, ik haal ook altijd het groene gedeelte eraf als dat tenminste groter is dan de rest van de prei.(nog nooit commentaar op gehad trouwens)
quote:ik zou niet durfen!
Op zondag 2 maart 2003 14:38 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
oh ik zou al zeggen dat doe je toevallig toch niet in enschede hè ???
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:40 schreef fokje het volgende:[..]
ik zou niet durfen!
Nee ik heb m'n vaste adresjes waar het kortwieken van de prei gedoogt wordt.
De studente houdt dus net als die ouwe bij Dirk een 'ongezonde' traditie in ere.
quote:offtopic : je icoon beweegt
Op zondag 2 maart 2003 14:49 schreef Sinaasappel het volgende:
Wat een actie zeg
quote:lekker bv. in de macaroni
Op zondag 2 maart 2003 20:39 schreef Cynic het volgende:
Wie eet er sowieso prei?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |