abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2003 @ 10:28:20 #1
33035 Gaatjeniksan
het grote voordeel van ....
pi_8808798
Ik en mijn vriendin hebben nu bijna 6 maanden. Gisteren is ze teruggekomen van wintersport. BLijkt dat ze daar een jongen is tegengekomen die hier vlak bij woont.
Ze zweert dat er niets is gebeurd en absoluut met mij verder wil. Ze geeft wel toe er heel veel moeite mee te hebben gehad om trouw te blijven.
Nou, belde die jongen gisteren op om te vragen waar hij nu eigenlijk staat. Eerst zei ze dat ze het niet wist en pas toen hij later nog een keerde belde vertelde ze hem dat ze met mij verder wil.
Ik weet wel dat er niets gebeurd is, maar ik had nooit verwacht dat in zo'n grote verleiding zou komen om mij te verlaten.
Zo stellig als ik gisteren was om daar te gaan met haar (was niet blij met de situatie natuurlijk), zo twijfel ik nu.

Of ben ik mezelf nu paranoïde aan het maken?

het gaatjeniksan
  zondag 2 maart 2003 @ 10:30:36 #2
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_8808808
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:28 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Ik en mijn vriendin hebben nu bijna 6 maanden. Gisteren is ze teruggekomen van wintersport. BLijkt dat ze daar een jongen is tegengekomen die hier vlak bij woont.
Ze zweert dat er niets is gebeurd en absoluut met mij verder wil. Ze geeft wel toe er heel veel moeite mee te hebben gehad om trouw te blijven.
Nou, belde die jongen gisteren op om te vragen waar hij nu eigenlijk staat. Eerst zei ze dat ze het niet wist en pas toen hij later nog een keerde belde vertelde ze hem dat ze met mij verder wil.
Ik weet wel dat er niets gebeurd is, maar ik had nooit verwacht dat in zo'n grote verleiding zou komen om mij te verlaten.
Zo stellig als ik gisteren was om daar te gaan met haar (was niet blij met de situatie natuurlijk), zo twijfel ik nu.

Ondanks de verleiding heeft ze uiteindelijk toch voor jouw gekozen. Ik zou er eens een goed gesprek met haar over hebben.
Live from the USA
  zondag 2 maart 2003 @ 10:34:15 #3
33035 Gaatjeniksan
pi_8808817
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:30 schreef Quintony het volgende:

[..]

Ondanks de verleiding heeft ze uiteindelijk toch voor jouw gekozen. Ik zou er eens een goed gesprek met haar over hebben.

Ze kwam gisteren thuis en belde me, ik hoorde ook gelijk dat er iets mis was. Dus gisteren de hele middag gepraat en een paar lange telefoongesprekken in de avond (zelfs Idols gemist ) , vandaag komt ze langs en dan praten we wel verder. Ik wil ook wel graag met haar verder, maar ik weet niet...het is alsof het vertrouwen een flinke deuk heeft opgelopen.
Praten is wel de enige manier om eruit tekomen..
het gaatjeniksan
  zondag 2 maart 2003 @ 10:37:58 #4
33035 Gaatjeniksan
pi_8808840
Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen (denk het haast van wel)..
Wat hebben jullie gedaan of juist niet. Hoe was jullie reactie?
het gaatjeniksan
  zondag 2 maart 2003 @ 10:40:16 #5
46224 Mazx
I get Gibson, you get Clapton.
pi_8808861
Jow wat noemen we dit?
Een FOK!kin' real-life reality personality report??
wél interessant om te lezen, ehh enne je hebt gelijk dat praten de enige manier is. Zoutoch niet zo moeilijk hoeven te zijn als het je vriendin is? (jah bij de mijne is het moeilijk om te praten omdat we meestal ehh...... )

[Dit bericht is gewijzigd door Mazx op 02-03-2003 10:43]

Nu officieel fotomodel ! (....) net als de rest van Nederland.
  zondag 2 maart 2003 @ 10:40:48 #6
19727 yingyang
Still alive
pi_8808865
Weer een goede reden om vrijgezel te blijven dus

praat eens goed met haar, en als ze in jou de ware niet ziet dan zou ik er meteen een eind aan maken.

In de liefde moet er maar een zijn en dat ben jij. Zodra ze anderen interessant gaat vinden is het fout.

Is moeilijk maar ik ga ervan uit dat je smoor verliefd moet blijven op elkaar. En dat je dan ook anderen niet als eventuele partner gaat zien.

zondag 2 maart 2003 @ 10:46:22 #7
33035 Gaatjeniksan
pi_8808904
Zoals ik al vertelde wil ze wel absoluut met mij verder...maar idd als nu al eens twijfelde want waarom dan volgende week ook niet. Ze schaamt zich enorm en zou willen dat ze zich niet zo voelde, maar dat veranderd niets aan de situatie...maar 'dumpen' is vooralsnog voor mij geen optie.
het gaatjeniksan
pi_8808940
OP een of andere manier als ze je het verteld, toch een btje hmm vreemd.....Zou idd maar is ff goed praten en anders die gast ff meppen
pi_8808963
Het feit dat ze eerlijk heeft toegegeven dat ze iemand anders heeft leren kennen die ze wel erg graag mag, vind ik een heel goed teken.
Ze had het ook makkelijk kunnen verzwijgen zodat jij geen idee zou hebben van wat er allemaal gaande is.
pi_8808967
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
OP een of andere manier als ze je het verteld, toch een btje hmm vreemd.....Zou idd maar is ff goed praten en anders die gast ff meppen
kan die gast toch ook nix aan doen of wel...
  zondag 2 maart 2003 @ 10:56:13 #11
33035 Gaatjeniksan
pi_8808969
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
ik begrijp je eerst zin niet helemaal, maar het komt op mij over alsof je het vreemd vindt dat ze het me verteld heeft. Zo zit onze relatie nu eenmaal inelkaar. We vertellen elkaarecht alles of de ander het nu leuk zou vinden of niet...eerlijkheid en openheid voor alles.
Misschien komt het omdat voordat we een iets kregen we een tijd lange ontzettend goede vrienden zijn geweest...
het gaatjeniksan
pi_8808975
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:46 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Zoals ik al vertelde wil ze wel absoluut met mij verder...maar idd als nu al eens twijfelde want waarom dan volgende week ook niet. Ze schaamt zich enorm en zou willen dat ze zich niet zo voelde, maar dat veranderd niets aan de situatie...maar 'dumpen' is vooralsnog voor mij geen optie.
Been there done that, twee weken geleden ofzo. Ben toch weer vrijgezel. Nou had ik wel de raarste relatie ooit dus of dit ook voor jou geld is een heel ander verhaal. Maar ik merkte zelf ook dat mn vertrouwen totaal weg was.

Er waren veel dingen waar ik niet echt blij mee was en dat incident zorgde ervoor dat ook mijn laatste beetje vertrouwen en vechtlust voor de relatie weg was. Spijtig maar waar

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8808984
Vertrouwen een deuk gehad???

Eikel, je vertrouwen moet juist veel dieper zijn in haar na dit voorval. Ze heeft iemand ontmoet die ze heel leuk vind en toch heeft ze voor jouw gekozen.
Dit is juist een teken van enorm goed in je relatie zitten.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 2 maart 2003 @ 10:58:37 #14
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_8808993
Ik zou heel blij met haar zijn. Dat ze die ander afgewezen heeft voor jou bewijst misschien wel meer haar liefde voor jou dan als ze nooit ook maar iets voor een ander zou voelen.

Nu ben je echt speciaal voor haar en ook bewezen beter dan de rest Goed erover praten en je zult hier sterker uit komen dan je erin ging.

zondag 2 maart 2003 @ 11:00:54 #15
33035 Gaatjeniksan
pi_8809012
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:57 schreef Sakura het volgende:

Eikel, je vertrouwen moet juist veel dieper zijn in haar na dit voorval. Ze heeft iemand ontmoet die ze heel leuk vind en toch heeft ze voor jouw gekozen.

Je hebt ook wel gelijk....en zo zal ik me ook wel voelen nadat ik wat van de 'schrik' bekomen ben. We gaan er zeker ook voor vechten...heb er alle vertrouwen in dat het wel goed zal komen.
het gaatjeniksan
pi_8809025
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:28 schreef Gaatjeniksan het volgende:

tip voor de volgende keer: kijk als een relatie al jaren verder is dan ga je of samen op vakantie, of je weet gewoon dat je partner niet buiten de pot pist, maar jaren terug had ik eens een relatie met een meid en die ging na de eerste twee weken van onze prille relatie op vakantie.

Ik heb haar toen gezegd van ik kan het helemaal begrijpen als jij daar met je zusje (want ze ging met haar zusje) de bloemetjes buiten wil zetten met een of andere julio maar laten we dat nu dan afspreken. wil je dat wel dan weet ik dat ik ook geen meiden hoef te laten staan en zien we elkaar daarna gewoon weer verder, of wil je gewoon lekker op mij wachten? nou zij zei toen van nee ik wacht gewoon op jou en zie je na mijn vakantie weer. dat werkte perfect, had ze echter de bloemetjes buiten willen zetten had ik dat ook begrepen. dan weet je gewoon waar je aan toe bent, had jouw vriendin dat ook gewoon tegen die gozer kunnen zeggen en had je nu geen gezeur gehad.

al moet ik zeggen dat 6 maanden al niet meer zo heel pril is. ik denk dat ze echt ff eerlijk tegen je moet zijn.

zondag 2 maart 2003 @ 11:02:28 #17
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8809028
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:37 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Ik heb ook ervaring met zoiets, maar voor mij was het ongeveer de 3e keer met dezelfde vriendin toen, dus voor mij was het vertrouwen dusdanig beschadigd dat ik het uitmaakte, maar ze heeft voor jouw gekozen, geef haar aan dat ze het vertrouwen moet terug winnen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  zondag 2 maart 2003 @ 11:05:07 #18
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8809055
Voor relaties behoor je niet te vechten, als je ervoor moet vechten dan zit er iets niet goed en als het in een relatie niet goed gaat is het geen goede relatie.
pi_8809065
quote:
Op zondag 2 maart 2003 11:02 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ik heb ook ervaring met zoiets, maar voor mij was het ongeveer de 3e keer met dezelfde vriendin toen, dus voor mij was het vertrouwen dusdanig beschadigd dat ik het uitmaakte, maar ze heeft voor jouw gekozen, geef haar aan dat ze het vertrouwen moet terug winnen

Halloooooooo er valt geen vertrouwen terug te winnen, er is geen vertrouwen geschonden, in tegen deel, ze heeft het vertrouwen enorm bevestigd door die andere gozer te laten staan.

Tering, hoe krom kan je je kop zetten. Als ik die griet was en ik was mijn vriendje zo trouw als haar en ik werd dan zo thuis weer ontvangen, kon die gast gewoon lekker oprotten. Tering, wat een looser. Word je vertrouwen bevestigd, is het nog niet goed.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_8809067
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:37 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Ja ik heb ook zo'n soort ervaring.
Enkele maanden geleden ging mijn vriendin met haar vriendin en 2 jongens diep in de nacht staan feesten enzo en praten bla bla bla, de dag erna wilde ze nadenken over onze relatie, en kwam er een soort van pauze. Waarschijnlijk had het niets met elkaar te maken, maar zo vat je het niet op. Ik dacht dat ik gek werd. Heeft wel mijn vertrouwen in haar geschaad, ook al was dat onterecht.
Maar ja het lijkt me niet meer dan logisch dat dat gebeurd dan.

Nu gaat het wel weer prima hoor

zondag 2 maart 2003 @ 11:07:14 #21
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8809075
quote:

... of gewoon kiezen voor de gemakkelijkste weg!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_8809101
het enige wat telt is dat ze het eerlijk verteld heeft.
dus dat betekent wel heel wat. dus als ze zegt dat ze echt verder wilt...waarom zou ze liegen?
  zondag 2 maart 2003 @ 11:10:39 #23
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8809107
quote:
Op zondag 2 maart 2003 11:06 schreef Sakura het volgende:

[..]

Halloooooooo er valt geen vertrouwen terug te winnen, er is geen vertrouwen geschonden, in tegen deel, ze heeft het vertrouwen enorm bevestigd door die andere gozer te laten staan.

Tering, hoe krom kan je je kop zetten. Als ik die griet was en ik was mijn vriendje zo trouw als haar en ik werd dan zo thuis weer ontvangen, kon die gast gewoon lekker oprotten. Tering, wat een looser. Word je vertrouwen bevestigd, is het nog niet goed.

Als je van elkaar houd, dan doet zoiets zich geeneens voor, dat hoeft ze er geeneens moeite mee te hebben
Maar dat had ze wel, zegt genoeg over haar
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  zondag 2 maart 2003 @ 11:12:48 #24
33035 Gaatjeniksan
pi_8809140
quote:
Op zondag 2 maart 2003 11:06 schreef Sakura het volgende:

[..]

Ik denk dat WoekieWoekie (post onder de jouwe) het goed verwoord heeft. Ze heeft het vertrouwen weliswaar waargemaakt maar zo voelt het voor mij nu even niet.
Ik ben n atuurlijk heel erg blij dat ze voor mij gekozen heeft...en kies ook voor haar. Maar mag ik darom niet geschrokken zijn dat op het moment dat ik mijn kont keer zij in de verleiding komt om vreemd te gaan...die gedacht zou eigenlijk niet in haar op mogen komen...en zeker niet mogen uit dat iedereen die er om heen staat er van uit gaat dat ze mij bij thuiskomst gaant dumpen om verder met hem te gaan.
Hiermee wil ik zeggen dat het voor de mensen eromheen erg duidelijk was ze meer voor elkaar voelden dan 'just friends'.
het gaatjeniksan
  zondag 2 maart 2003 @ 11:14:29 #25
39446 303
(C) Roland
pi_8809157
quote:

Sorry hoor, maar dit is echt geen teken dat de relatie goed zit. De relatie is al praktisch over, anders had ze niet zulke sterke gevoelens te hebben voor die knul na 6 maand in een relatie te zitten.

En een tip voor jou: je komt wat beter over als je normaal reageert. Of vind je het leuk om mensen af te zeiken?

[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 02-03-2003 11:16]

Installing a new program will always screw up at least one old one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')