abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2003 @ 01:47:04 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8806597
We zijn eigenlijk al een tijdje van plan om een spel zoals Partnerlink te kopen. Dat speel je dus met meerdere stellen tegelijk en er zitten nogal pikante opdrachten in die je alleen of bij elkaar moet uitvoeren (heb ik begrepen). Heeft iemand het spel al eens met andere stellen gespeeld en heeft zin om wat van die ervaringen hier te delen? Het lijkt me leuk wat belevenissen van anderen te horen met dit soort spellen.

Hopend op wat serieuze reacties.

My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 2 maart 2003 @ 01:51:52 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8806709
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:47 schreef scanman01 het volgende:
We zijn eigenlijk al een tijdje van plan om een spel zoals Partnerlink te kopen. Dat speel je dus met meerdere stellen tegelijk en er zitten nogal pikante opdrachten in die je alleen of bij elkaar moet uitvoeren (heb ik begrepen). Heeft iemand het spel al eens met andere stellen gespeeld en heeft zin om wat van die ervaringen hier te delen? Het lijkt me leuk wat belevenissen van anderen te horen met dit soort spellen.

Hopend op wat serieuze reacties.

Parnerlink..
niet wat ik er van verwachtte iig

Je speelt 't niet met meerdere spellen en het is ook niet echt een spel (in de zin van 'goh, zullen we een spel uit de kast trekken?') Het is meer een soort van rollenspel.

Beide partners hebben een 'speelboekje' en opdrachtkaartjes. In jouw boekje zoek je iets uit dat je leuk lijkt (zijn over het algemeen dingen, rollenspelachtig) en geeft de bijbehorende opdrachtkaart aan je partner (tussen de boterhammen voor werk oid).
De opdrachten zijn dingen als 'favo restaurantje reserveren, geen ondergoed aantrekken, op de dameswc afspreken' etc.
Niet echt inplanbaar in je normale dagelijkse leven (ze vergen behoorlijk wat planning en organisatie)

Ik had 't me leuker voorgesteld

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 maart 2003 @ 01:59:42 #3
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_8806878
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:51 schreef E.T. het volgende:
Niet echt inplanbaar in je normale dagelijkse leven (ze vergen behoorlijk wat planning en organisatie)

Ik had 't me leuker voorgesteld

Dat hangt nogal af van welke opdracht je kiest. Er zijn opdrachten die nauwelijks voorbereiding vergen, en er zijn opdrachten waar je zeker een week voor nodig hebt om alles te plannen. Dat staat per opdracht ook aangegeven.
Het is inderdaad NIET voor meerdere stellen, puur voor met z'n tweeën.
Of het leuk is hangt helemaal van jezelf af. Je moet een beetje van rollenspellen houden en een beetje fantasie hebben, en dan kun je van die opdrachten echt prachtige avonden maken...
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zondag 2 maart 2003 @ 02:52:18 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8807742
Dan moet ik Partnerlink dus niet hebben. Hoewel dat ook wel leuk kan zijn doelde ik dus meer op zo'n spel die je met andere stellen speelt. En dan is het dus de bedoeling om dat te spelen met een flinke dosis sexuele spanning en wat bloot natuurlijk, maar in principe zonder partnerruil ofzo. Dus gewoon wat onschuldige sexuele spanning zegmaar.
pi_8814803
quote:
Op zondag 2 maart 2003 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet ik Partnerlink dus niet hebben. Hoewel dat ook wel leuk kan zijn doelde ik dus meer op zo'n spel die je met andere stellen speelt. En dan is het dus de bedoeling om dat te spelen met een flinke dosis sexuele spanning en wat bloot natuurlijk, maar in principe zonder partnerruil ofzo. Dus gewoon wat onschuldige sexuele spanning zegmaar.
Misschien het grote versierspel, dat is wel lachen en toch erg onschuldig. Het kan wel voorkomen dat je bij een vriend met je tong een koosnaampje op zijn rug moet schrijven oid. dat is altijd minder.
  zondag 2 maart 2003 @ 17:43:44 #6
39446 303
(C) Roland
pi_8815887
Als je binnenkort in Engeland komt, daar is veel van dit soort spul te koop, minstens een grote kast in elke speelgoedwinkel.

Hier in Nederland is niet veel te vinden, althans niet veel soeps. Pabo.nl verkoopt wel eens wat, maar dat ziet er meestal niet echt leuk uit.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zondag 2 maart 2003 @ 17:56:18 #7
20741 generalist
Watch me do it!
pi_8816051
quote:
partnerlink ... Ik had 't me leuker voorgesteld
Same here ... dat spel moet flitsend en spannend zijn ... lezen in dagblad Trouw is spannender ...

Te omslachtig ... denk dat je beter een film kan kijken en met een groep wat er bij drinken ... is leuker in elk geval

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  zondag 2 maart 2003 @ 18:00:09 #8
39446 303
(C) Roland
pi_8816100
quote:
Op zondag 2 maart 2003 17:56 schreef generalist het volgende:

[..]

Same here ... dat spel moet flitsend en spannend zijn ... lezen in dagblad Trouw is spannender ...

Te omslachtig ... denk dat je beter een film kan kijken en met een groep wat er bij drinken ... is leuker in elk geval

Wat mij vooral irriteerd zijn die dure dingen die dat spel je wilt laten doen , bijv. hotelkamer boeken en dat soort shit. Dat gaat mij te ver voor een lekkere vrijpartij alleen, maar sommige spelen vond ik wel leuk, zoals die met die mummy.
  zondag 2 maart 2003 @ 19:06:50 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8817305
Ik heb toch een jaar of wat geleden wel een aantal spellen gezien die redelijk gedurfd waren. Dat ging van tongen met iemand van de andere sexe (kan dus ook de partner van iemand anders zijn) totaan het wijdbeens zitten en tonen van je intieme delen aan de hele groep. Weet niemand de naam meer van dat spel?
  zondag 2 maart 2003 @ 20:06:25 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_8818539
Truth or Dare
  zondag 2 maart 2003 @ 20:45:55 #11
39446 303
(C) Roland
pi_8819384
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch een jaar of wat geleden wel een aantal spellen gezien die redelijk gedurfd waren. Dat ging van tongen met iemand van de andere sexe (kan dus ook de partner van iemand anders zijn) totaan het wijdbeens zitten en tonen van je intieme delen aan de hele groep. Weet niemand de naam meer van dat spel?
Kijk eens op www.christineleduc.nl en kies in het menu voor pret artikellen en dan spellen. Daar zit misschien iets tussen, bijv. op pagina 2 van de spellen staat Toss voor 2 tot 8 spelers.

Bij de Pabo verkopen ze deze, die ziet er ook wel aardig uit:

zondag 2 maart 2003 @ 21:03:01 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8819777
quote:
Op zondag 2 maart 2003 20:45 schreef 303 het volgende:
Bij de Pabo verkopen ze deze, die ziet er ook wel aardig uit:

[afbeelding]

Die van de Pabo ziet er wel bekend uit. Die zou het wel eens kunnen zijn! Bedankt voor de tip. Iemand die het spel al eens heeft gespeeld?
  zondag 2 maart 2003 @ 21:03:58 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8819803
quote:
Op zondag 2 maart 2003 20:06 schreef schatje het volgende:
Truth or Dare
Dat kun je gewoon spelen inderdaad, zonder spel
Maar het is het spelelement was het juist wel geinig maakt.
pi_8824831
hoi ik heb ooit eens een spel na gemaakt
het werkt op een mens erger je niet bord
van te voren kaartjes maken met opdrachten er op
deze kan je zelf bedenken en uit printen
de regels kan je ook zelf bedenken elke keer als iemand er af wordt gegooit krijg die een opdrachtenkaartje
het schijnt nog te koop te zijn
sex erger je niet heet het spel
wij hebben er een vele spannende avonden mee beleeft
de opdrachten moet je zelf maar bedenken want het ligt er maar net aan hoe ver je wilt gaan
2 setjes kaarten is wel makkenlijk voor als er bezoek komt
en ja met het ene stel wil je verder dan met het andere
pi_8824844
edit: spam

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 02-03-2003 23:47]

zondag 2 maart 2003 @ 23:58:29 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8825271
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:40 schreef harrie1 het volgende:
hoi ik heb ooit eens een spel na gemaakt
Zoiets heb ik ook gehoord over dat spel die ik bedoel. Er zijn twee verschillende setjes opdrachten. Een setje met vrij onschuldige zaken ... en een setje met pittige dingen.
Ik zal toch eens dat Pabo spel onder de loep nemen.
pi_8825394
sex erger je niet
het is nog te koop
leuk je hier ook te ontmoeten
in almere je al eens ontmoet
big brother
pi_8828424
Een kameraad van me was afgelopen zaterdag jarig. M'n vriendin en ik, en nog een andere vriend -zit ook op dit forum btw - hebben toen Twister voor 'm gekocht, en er de Adult versie van gemaakt, dus niet zoiets als "plaats rechtervoet op groen" of "plaats linkerhand op rood"

Maar meer dingen als:
"plaats rechterhand op linkerbil"
"plaats rechterwang op linkerborst"
"plaats rechterhand op linkerheup"

etc etc

Je kunt 't in principe zo kinky maken als je wil, gewoon met je vriendin, of met een (gemengde?) groep , met of zonder kleding etc etc

maandag 3 maart 2003 @ 09:39:58 #19
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8828571
Riscy biscuit das een leuk spel voor jou
  maandag 18 juli 2005 @ 15:56:18 #20
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28912101
echt een megakick dit geloof ik..

* avotar blaast een hoop stof van het topic af..

maar mensen nog suggesties... tips... ervaringen?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 18 juli 2005 @ 16:55:22 #21
42555 Tomek
Take on the world!
pi_28913937
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef avotar het volgende:
echt een megakick dit geloof ik..

* avotar blaast een hoop stof van het topic af..

maar mensen nog suggesties... tips... ervaringen?
hoe kom je in vredespoepnaam nou weer bij een topic van meer dan 2 jaar oud terecht?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 08:45:11 #22
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28935174
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Tomek het volgende:

[..]

hoe kom je in vredespoepnaam nou weer bij een topic van meer dan 2 jaar oud terecht?
ik gebruik de search..

nee.. ik was op zoek naar mensen die Partnerlink oid wel eens gebruikt hadden.. omdat ik het wellicht ook wil kopen, maar ik 40 euro toch een hoop geld vind voor iets dat misschien niets is....

dus vandaar de kick..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28939420

SexXxweb
Het begint onschuldig, maar naarmate het spel vordert raak je steeds meer verstrikt in het web van wellust. Welke speler is als eerste gevangen in het hart van SexXxweb, en ziet zijn pikante verlanglijstje in vervulling gaan? 2-4 spelers.

Prijs: ¤ 34.95
http://www.x-toys.nl/detail.php?sexxxweb&id=143

Zou alleen niet weten of het leuk is
Ik vind zelf bordspelletjes nooit zo leuk
pi_28945788
Partnerlink hebben vriend en ik wel, maar nog nooit gebruikt.

Er staan allerlei opdrachten in, en het bleek dat het toch wel érg noodzakelijk is als je een eigen huis hebt of in ieder geval af en toe een leeg huis. En dat is in ons geval lastig. Daarnaast zijn er gevallen waarbij je al een dag van tevoren moet gaan voorbereiden. Op zich spannend lijkt me, maar "gewoon geil zijn" en het spel erbij pakken is er niet bij, dan moet je eerst het huis vertimmeren.

We gaan het overigens nog wel eens gebruiken hoor, daar niet van...
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 november 2005 @ 20:24:57 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32158113
tvp
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_32169483
partnerlink, we hebben wat leuke dingen eruit gezocht, maar spelen niet echt.
Stel je voor bind je partner vast aan een boom in alles verhullende kledij, in januari,,brrrr
pi_32237866
Wij hebben t spel partnerlink ook, en sommige opdrachten zijn echt wel geil hoor.
Je moet alleen aardig wat fantasie hebben bij sommige opdrachten....
En je moet ook t rollenspel wel leuk vinden anders is dit niks voor jullie
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
pi_32261933
www.christineleduc.nl

Toss
Hoe ver durf jij te gaan? 'Truth or Dare'. Iedereen kent het, maar heb je het al eens gespeeld in deze erotische variant?

150 intieme vragen en verrassende uitdagingen zorgen voor een spel vol humor, spanning en onthullingen! Het fiche bepaalt of je de waarheid moet vertellen of de uitdaging aan moet gaan. Gooi het muntje op en de kleur die bovenop ligt (rood of blauw) bepaalt wat je te doen staat Thruth or Dare.

Aantal spelers: 2 tot 8.

20 e
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:02:24 #29
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_34204386
Ik heb afgelopen zaterdag meegedaan met zo'n spelletje met een groepje. Daar zaten kaarten bij met vragen, opdrachten en je moest strippen als je iets verloor. Uiteindelijk werd iedereen een beetje chicken en hebben we alleen de vragen gedaan waardoor het een soort Truth or Dare was. Maar als je de opdrachten erbij neemt (varieert van 'ruil kledingstuk van de speler links van je aan' tot 'zoen die en die') dan kan het wel heel leuk worden. Zeker met alcohol erbij
Eind februari komen we weer bijeen, misschien dat we het dan weer gaan spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')