Hopend op wat serieuze reacties.
quote:Parnerlink..
Op zondag 2 maart 2003 01:47 schreef scanman01 het volgende:
We zijn eigenlijk al een tijdje van plan om een spel zoals Partnerlink te kopen. Dat speel je dus met meerdere stellen tegelijk en er zitten nogal pikante opdrachten in die je alleen of bij elkaar moet uitvoeren (heb ik begrepen). Heeft iemand het spel al eens met andere stellen gespeeld en heeft zin om wat van die ervaringen hier te delen? Het lijkt me leuk wat belevenissen van anderen te horen met dit soort spellen.Hopend op wat serieuze reacties.
Je speelt 't niet met meerdere spellen en het is ook niet echt een spel (in de zin van 'goh, zullen we een spel uit de kast trekken?') Het is meer een soort van rollenspel.
Beide partners hebben een 'speelboekje' en opdrachtkaartjes. In jouw boekje zoek je iets uit dat je leuk lijkt (zijn over het algemeen dingen, rollenspelachtig) en geeft de bijbehorende opdrachtkaart aan je partner (tussen de boterhammen voor werk oid).
De opdrachten zijn dingen als 'favo restaurantje reserveren, geen ondergoed aantrekken, op de dameswc afspreken' etc.
Niet echt inplanbaar in je normale dagelijkse leven (ze vergen behoorlijk wat planning en organisatie)
Ik had 't me leuker voorgesteld
quote:Dat hangt nogal af van welke opdracht je kiest. Er zijn opdrachten die nauwelijks voorbereiding vergen, en er zijn opdrachten waar je zeker een week voor nodig hebt om alles te plannen. Dat staat per opdracht ook aangegeven.
Op zondag 2 maart 2003 01:51 schreef E.T. het volgende:
Niet echt inplanbaar in je normale dagelijkse leven (ze vergen behoorlijk wat planning en organisatie)Ik had 't me leuker voorgesteld
quote:Misschien het grote versierspel, dat is wel lachen en toch erg onschuldig. Het kan wel voorkomen dat je bij een vriend met je tong een koosnaampje op zijn rug moet schrijven oid. dat is altijd minder.
Op zondag 2 maart 2003 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet ik Partnerlink dus niet hebben. Hoewel dat ook wel leuk kan zijn doelde ik dus meer op zo'n spel die je met andere stellen speelt. En dan is het dus de bedoeling om dat te spelen met een flinke dosis sexuele spanning en wat bloot natuurlijk, maar in principe zonder partnerruil ofzo. Dus gewoon wat onschuldige sexuele spanning zegmaar.
Hier in Nederland is niet veel te vinden, althans niet veel soeps. Pabo.nl verkoopt wel eens wat, maar dat ziet er meestal niet echt leuk uit.
quote:Same here ... dat spel moet flitsend en spannend zijn ... lezen in dagblad Trouw is spannender ...
partnerlink ... Ik had 't me leuker voorgesteld
Te omslachtig ... denk dat je beter een film kan kijken en met een groep wat er bij drinken ... is leuker in elk geval
quote:Wat mij vooral irriteerd zijn die dure dingen die dat spel je wilt laten doen , bijv. hotelkamer boeken en dat soort shit. Dat gaat mij te ver voor een lekkere vrijpartij alleen, maar sommige spelen vond ik wel leuk, zoals die met die mummy.
Op zondag 2 maart 2003 17:56 schreef generalist het volgende:[..]
Same here ... dat spel moet flitsend en spannend zijn ... lezen in dagblad Trouw is spannender ...
Te omslachtig ... denk dat je beter een film kan kijken en met een groep wat er bij drinken ... is leuker in elk geval
quote:Kijk eens op www.christineleduc.nl en kies in het menu voor pret artikellen en dan spellen. Daar zit misschien iets tussen, bijv. op pagina 2 van de spellen staat Toss voor 2 tot 8 spelers.
Op zondag 2 maart 2003 19:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch een jaar of wat geleden wel een aantal spellen gezien die redelijk gedurfd waren. Dat ging van tongen met iemand van de andere sexe (kan dus ook de partner van iemand anders zijn) totaan het wijdbeens zitten en tonen van je intieme delen aan de hele groep. Weet niemand de naam meer van dat spel?
Bij de Pabo verkopen ze deze, die ziet er ook wel aardig uit:
quote:Die van de Pabo ziet er wel bekend uit. Die zou het wel eens kunnen zijn! Bedankt voor de tip. Iemand die het spel al eens heeft gespeeld?
Op zondag 2 maart 2003 20:45 schreef 303 het volgende:
Bij de Pabo verkopen ze deze, die ziet er ook wel aardig uit:
quote:Dat kun je gewoon spelen inderdaad, zonder spel
Op zondag 2 maart 2003 20:06 schreef schatje het volgende:
Truth or Dare
quote:Zoiets heb ik ook gehoord over dat spel die ik bedoel. Er zijn twee verschillende setjes opdrachten. Een setje met vrij onschuldige zaken ... en een setje met pittige dingen.
Op zondag 2 maart 2003 23:40 schreef harrie1 het volgende:
hoi ik heb ooit eens een spel na gemaakt
Maar meer dingen als:
"plaats rechterhand op linkerbil"
"plaats rechterwang op linkerborst"
"plaats rechterhand op linkerheup"
etc etc
Je kunt 't in principe zo kinky maken als je wil, gewoon met je vriendin, of met een (gemengde?) groep , met of zonder kleding etc etc
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef avotar het volgende:
echt een megakick dit geloof ik..
* avotar blaast een hoop stof van het topic af..
maar mensen nog suggesties... tips... ervaringen?
ik gebruik de search..quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Tomek het volgende:
[..]hoe kom je in vredespoepnaam nou weer bij een topic van meer dan 2 jaar oud terecht?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |