quote:Hij heeft een geweldige aparte stem toch??? Zoiets hoor je niet vaak op de radio!! (nog niet)
Op zondag 2 maart 2003 02:27 schreef sjong het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo geweldig is aan die Jim. We hebben er thuis weer eens aan de zoveelste keer aan lopen ergeren hoe vreselijk die jongen wel niet zingt. Vindt het dus echt bagger terwijl de jury en de rest van de mensen hem fantastisch vinden. Zelf ken ik er niet 1 maar goed.
<<BREEZER MODE OFF>>
Ik stem maar gewoon voor Jim, omdat ik Jamai niet mag.
Dat Hind eruit zou liggen was HIER toch allang bekend???
Maar nu toch weer niet!
Pubers, keep on dreaming hoe je de wereld ECHT kunt veranderen....
quote:Ik zie het nut er nog steeds niet van in.
Op zondag 2 maart 2003 03:06 schreef sjong het volgende:
om er dan maar een complot theorie op los te laten. Bij mijn weten is er inderdaad info uitgelekt over de volgorde van verdwijning, door het feit dat dit algemeen bekend werd hebben ze gewoon de volgorde aangepast om weer wat minder verdacht te zijn
quote:En zo lult iedere zak zichzelf weer recht. IEDEREEN heeft zich vergist! Moeilijk om toe te geven: JA! Onmogelijk? Nee!
Op zondag 2 maart 2003 03:06 schreef sjong het volgende:
om er dan maar een complot theorie op los te laten. Bij mijn weten is er inderdaad info uitgelekt over de volgorde van verdwijning, door het feit dat dit algemeen bekend werd hebben ze gewoon de volgorde aangepast om weer wat minder verdacht te zijn
quote:Precies Hind werd 'gewoon' vergeten.....
Op zondag 2 maart 2003 03:13 schreef Superdragon het volgende:
Ik kom net thuis (Carnaval) en ik zie dat Hind exit is.....onbegrijpelijk, maar tegelijkertijd ook positief want ze heeft in ieder geval geen wurgcontract. Aan de andere kant ook weer begrijpelijk, want mensen waren zo gefocust op de exits van Jim en Jamai dat Hind min of meer werd vergeten.
En Dolfg ik ben t met je eens over die complottheorie!!
* Als iedereen maar 1x mocht stemmen, dan had Jim niet doorgegaan. Mensen die op Hind stemmen, doen dat 1 of 2x. Op Jim wordt door de fans 10x geSMSt. Komt omdat de Hindstemmers ouder zijn.
* Nu Hind uit de carroussel is verdwenen kan ze in alle rust gaan werken aan een 20 jaar durende carriere als een van Nederlands beste zangeressen.
* Jamai zal in de hype uitgroeien tot de nieuwe Gordon. Uiteindelijk zal hij regelmatig een hitje scoren en een tv of radio programma gaan presenteren.
* Jim -de winnaar- zal de marketingmannetjes nog hoofdbrekens kosten om zijn contract van vele jaren goed uit te kunnen zitten. Zal een paar singletjes -met steeds minder succes- uitbrengen en een CD. Daarna zal hij het hele idol gedoe zat worden en net als K-otic na 1 jaar het bijltje er bij neergooien en zijn school afmaken. Jaren later wordt hij nog wel eens voor de buis gehaald als 'de winnaar van Idols'. Vergelijk hem met Bart van BB1.
Zo zie ik het. Heel gek trouwens. Ik had al een vermoeden dat Hind eruit zou gaan. Idols is bedoeld voor een 10-18 jarig publiek. Zij moeten de CDs gaan kopen. Jim is de winnaar die ze verdienen.
Qua stem zal hij zich ongetwijfeld ontwikkelen. Helaas heeft hij in interviews geen enkele uitstraling. Hij is het voorbeeld van iemand die absoluut niet adrem is. Dat gaat hem opbreken, niet zijn stem.
quote:Ben het eens met je eerste sterretje.
Op zondag 2 maart 2003 03:19 schreef Vamos het volgende:
Hier dan Vamos' weetjes:* Als iedereen maar 1x mocht stemmen, dan had Jim niet doorgegaan. Mensen die op Hind stemmen, doen dat 1 of 2x. Op Jim wordt door de fans 10x geSMSt. Komt omdat de Hindstemmers ouder zijn.
* Jamai zal in de hype uitgroeien tot de nieuwe Gordon. Uiteindelijk zal hij regelmatig een hitje scoren en een tv of radio programma gaan presenteren.
En wat dat andere betreft heb ik al heel veel mensen gehoord die dat ook denken. Hij zal dan ook maar een keer mee kunnen doen aan het songfestival
quote:Als dit ook aan mij gericht was, mij moet je ook niet te serieus nemen want ik maakte maar een grapje
Op zondag 2 maart 2003 02:56 schreef sjong het volgende:
lul toch niet zo dom uit die nekken van jullie (als ik ff brutaal mag zijn)
Die stem hoor je nooit op de radio omdat het een vreselijke stem is. Wanneer dringt het eens tot de botte hersens door
Variëtée artiesten (Jamaï) kunnen we al een hele provincie mee vullen, en prachtig klinkende ballade zangeressen (Hind) hetzelfde verhaal.
Jim is een uitzonderlijk knappe jongen, en daar wordt hij imo steeds op afgerekend, zijn stem is misschien niet vergelijkbaar met bv die van een Roger, maar hij kan wel zingen, en in de studio wordt eea wel bijgeschaaft.
Hind heeft een lief koppie, maar meer de uitstraling van een 40-jarige (ivgm bv Dewi).
Haar stem komt het best tot z'n recht bij vreselijke ballads (nummer Vanessa Williams deed ze subliem), en een carriére zal niet uitblijven, maar dan voor een meer senioren publiek denk ik.
Jamai was met name in de voorrondes heel sterk, maar ontpopt zich tot een soort volkszanger/dijenkletser en dat is imo geliefd bij een beperkt publiek (Jamai zal wel bij Noordzee FM/BNN oid terecht komen).
Eerlijk gezegd vond en vind ik Dewi en Jim het meest geschikt voor het beoogde doel, daarnaast komen ze allebei ook heel lief over.
Volgende week wint Jim, en zowel hij als Dewi zulllen de uiteindelijke winnaars blijken van het hele gebeuren.
quote:Nee, jamai zit zeker bij de laatste twee omdat hij niet kan zingen
Op zondag 2 maart 2003 04:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
zoals ik al eerder ergens las
De finaly mag mij nu gestolen worden
als je idol zoekt, zoekt iemand met talent en niet iemand die niet kan zingen gvd
quote:
Op zondag 2 maart 2003 04:01 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Jim gaat winnen.Variëtée artiesten (Jamaï) kunnen we al een hele provincie mee vullen, en prachtig klinkende ballade zangeressen (Hind) hetzelfde verhaal.
Jim is een uitzonderlijk knappe jongen, en daar wordt hij imo steeds op afgerekend, zijn stem is misschien niet vergelijkbaar met bv die van een Roger, maar hij kan wel zingen, en in de studio wordt eea wel bijgeschaaft.
Hind heeft een lief koppie, maar meer de uitstraling van een 40-jarige (ivgm bv Dewi).
Haar stem komt het best tot z'n recht bij vreselijke ballads (nummer Vanessa Williams deed ze subliem), en een carriére zal niet uitblijven, maar dan voor een meer senioren publiek denk ik.
Jamai was met name in de voorrondes heel sterk, maar ontpopt zich tot een soort volkszanger/dijenkletser en dat is imo geliefd bij een beperkt publiek (Jamai zal wel bij Noordzee FM/BNN oid terecht komen).Eerlijk gezegd vond en vind ik Dewi en Jim het meest geschikt voor het beoogde doel, daarnaast komen ze allebei ook heel lief over.
Volgende week wint Jim, en zowel hij als Dewi zulllen de uiteindelijke winnaars blijken van het hele gebeuren.
quote:Helemaal mee eens
Op zondag 2 maart 2003 04:01 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Jim gaat winnen.Variëtée artiesten (Jamaï) kunnen we al een hele provincie mee vullen, en prachtig klinkende ballade zangeressen (Hind) hetzelfde verhaal.
Jamai was met name in de voorrondes heel sterk, maar ontpopt zich tot een soort volkszanger/dijenkletser en dat is imo geliefd bij een beperkt publiek (Jamai zal wel bij Noordzee FM/BNN oid terecht komen).Eerlijk gezegd vond en vind ik Dewi en Jim het meest geschikt voor het beoogde doel, daarnaast komen ze allebei ook heel lief over.
quote:Nee hoor hij is nog niet vol.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
noem die ander maar vast 52 want over 4 minuten is deze weer vol
quote:komt ook omdat Jamai en Jim allebeide tussen de nummers een reclameblok hadden zodat ze even konden uitblazen.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:46 schreef Sven- het volgende:
Ik vond Jim en Jamai vandaag allebei beter dan Hind, in Get Here ontweek ze een heleboel noten.. erg jammer..Maar ze zal wel goed terecht komen
dat kan haast niet anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |