quote:En als jij voortaan goed leest, had ik het niet over wat jij van Jim vind. Dat mag iedereen zelf weten natuurlijk. Vind het alleen jammer dat die fans van Jim zo worden afgekraakt, terwijl dat het publiek is waar ze naar op zoek zijn.
Op zondag 2 maart 2003 01:02 schreef Brennie het volgende:[..]
Als je goed gelezen hebt, heb ik het over "het gros" van de meiden.
Dat jij je aangesproken voelt is jou probleem.
Ik zeg niet dat Jim zelf een lul is en ook niet dat hij niet kan zingen.
Als ik hem naast Hind, Jamai, Zosja, Roger zet.. dan is hij qua zangtalent echt minder goed, in mijn ogen.
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat Idols een jeugdprogramma is?
En echt, ik heb mijn eigen favoriete zangers en zangeressen wel.
Ik baal alleen dat een aantal wijfie's niet verder nadenkt en niet inziet dat het een middelmatige zanger is. De combinatie heel jong zijn/naar school moeten/ de druk van "idol"zijn is niet goed voor zo'n jongen.
Een idol moet meer in zijn mars hebben dan alleen een leuk koppie.
Met zijn stem zal hij het misschien "even" maken .. maar voor lang
Dat jij mij aanvalt, maakt jou niet minder gefrustreerd dan ik.
En ik lucht me hart.. daar is dit forum voor
Ik voelde me dus niet aangesproken, ben zelf geen natte doos namelijk, dankjewel. Maar wilde er wel iets van zeggen ja. En inderdaad daar is dit forum voor
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens
Op zondag 2 maart 2003 01:06 schreef Taurus het volgende:[..]
En als jij voortaan goed leest, had ik het niet over wat jij van Jim vind. Dat mag iedereen zelf weten natuurlijk. Vind het alleen jammer dat die fans van Jim zo worden afgekraakt, terwijl dat het publiek is waar ze naar op zoek zijn.
Ik voelde me dus niet aangesproken, ben zelf geen natte doos namelijk, dankjewel. Maar wilde er wel iets van zeggen ja. En inderdaad daar is dit forum voor
ennuh JAMAI MOET WINNEN
IK VIND HET HELEMAAL BEZOPEN DAT DIE JIM ER NOG IN ZIT !!! Die jongen is echt niet goed kijk naar Hind ze is redelijk mooi ze is een vlotte spantane meid en ze heeft een SUPERIEURE stem niet normaal en dan gaat die stinkende kwijlende monotome stem van een Jim door Nou ik snap het niet
ALLEMAAL STEMMEN OP JAMAI
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:09 schreef RedGuy het volgende:
Maar de fans van Jim in het algemeen is de natte breezer doos.
En dat komt door dat simpele publiek ( hoe komen ze toch aan het geld voor een kaartje?) dat daar zit.
quote:Jaja. Er zullen vast wel fans van Jim zijn die niet gillen bij elke gil of beweging van dat kind, maar voor een groot deel is dat zijn publiek. En dat is wel jammer voor zo'n jongen.
Op zondag 2 maart 2003 01:11 schreef Taurus het volgende:[..]
Moeilijke vraag, kijken of je hem goed kan beantwoorden: Wie is hier nou simpel, na zo'n opmerking? Jij of de fans van Jim?
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Taurus, ik ga morgen jouw vader bellen om te zeggen dat je huisarrest moet krijgen.
quote:da publiek mochten ze ook afschiete, jeetje wa was dat weer reteirritant.... de hele zendtijd gaat op aan gegil...
Op zondag 2 maart 2003 01:13 schreef RedGuy het volgende:[..]
Jaja. Er zullen vast wel fans van Jim zijn die niet gillen bij elke gil of beweging van dat kind, maar voor een groot deel is dat zijn publiek. En dat is wel jammer voor zo'n jongen.
Laten we niet vergeten dat ze allemaal incl. Dewi gewoon talenten zijn! Dewi was vanavond weer wat opgetogen, en ach, ze heeft zich er doorheen weten te slaan. Ook zij komt er wel
Wat betreft de soundmixshow, ja sorry, tijden veranderen idd. Ik vind Idols de soundmixshow van NU. Het spijt me voor Henny, maar hij heeft zn tijd wel gehad. HMG weet precies waar ze mee bezig zijn, en verdienen hier lekker aan. En van mij mogen ze, want ook toen met de soundmix was er al kritiek over het wel of niet doorgestoken kaart zou zijn. Ik zeg maar; ik geloof het pas als ik t zelf zie. Ik kan me de commerciele belangen van de HMG mischien wel voorstellen, maar ik denk dat het programma Idols zowiezo al een hit is en ze echt niet gaan manipuleren. Juist dat er over word geschreven is al oke, al is het negatief, dat is ook aandacht
Mja, die finale volgende week.... ik ben zéér benieuwd of Jim het dan ook overleeft, ik heb zo'n vermoeden dat veel anti-Jim mensen en fans van Dewi en Hind mischien wel op Jamai gaan stemmen. Maarja, t blijft n spel natuurlijk, ze zijn tenslotte allemaal talenten
quote:Prima hoor..
Op zondag 2 maart 2003 01:06 schreef Taurus het volgende:[..]
En als jij voortaan goed leest, had ik het niet over wat jij van Jim vind. Dat mag iedereen zelf weten natuurlijk. Vind het alleen jammer dat die fans van Jim zo worden afgekraakt, terwijl dat het publiek is waar ze naar op zoek zijn.
quote:understatement...
Op zondag 2 maart 2003 01:21 schreef Ultradyne het volgende:
Jim daarintegen moet zich nog wat meer ontwikkelen op zanggebied
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:23 schreef Jordy-B het volgende:[..]
understatement...
NIEUW: bacardi breezer producent zit achter bedrog idols!
quote:Waarom denk je dat ik zo pissig was
Op zondag 2 maart 2003 01:29 schreef Flyduck het volgende:
Je zal daar maar in het publiek gezeten hebben... wat een kippenhok zeg als volwassene zou je daar toch niet tussen willen zitten,.. die irritante gillende kutkoters ..
Hind is eruit dus voor mij ook geen reden meer om de finale te kijken..
quote:daar zeg je wa...
Op zondag 2 maart 2003 01:29 schreef Flyduck het volgende:
Je zal daar maar in het publiek gezeten hebben... wat een kippenhok zeg als volwassene zou je daar toch niet tussen willen zitten,.. die irritante gillende kutkoters ..
Hind is eruit dus voor mij ook geen reden meer om de finale te kijken..
quote:Hoe issut nou om daar in de studio te ztten? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...en wat zit iedereen te doen totdat de uitslag bekend is... hehe
Op zondag 2 maart 2003 01:30 schreef Brennie het volgende:[..]
Waarom denk je dat ik zo pissig was
quote:leuk om te zien hoe alles gaat.
Op zondag 2 maart 2003 01:33 schreef Flyduck het volgende:[..]
Hoe issut nou om daar in de studio te ztten? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...en wat zit iedereen te doen totdat de uitslag bekend is... hehe
quote:pfff
Op zondag 2 maart 2003 01:39 schreef Brennie het volgende:[..]
leuk om te zien hoe alles gaat.
Voor 8 uur zit je al in de studio.
Er werd een reclame opgenomen voor de uitzending.
Iedereen kreeg spandoeken met aanmoedigingen voor Vincent ( die jongen die op klompen danstte bij de eerste auditie's)
We moesten heel enthousiast juichen en gillen, om het zo te laten lijken dat Vincent in de finale stond.
Daarna trad Vincent even op, en werd beoordeeld door de jury.
Na een aantal take's is er dus een reclame voor de komende week gemaakt.( let maar op)
Verder word je door een man geentertaind. ( je mag vragen stellen, hij legt het 1 en ander uit etc)
Tussen 22.00 en 23.00 mag je rondlopen,drinken etc.En kan je het backstageprogramma volgen.
quote:Daar komt het wel op neer
Op zondag 2 maart 2003 01:44 schreef Flyduck het volgende:[..]
pfff
dus je zit bijna 3 uur in de studio terwijl er maar daadwerkelijk iets van 8 minuten wordt gezongen...
kunnen we het niet gewoon weer over auto's en neuken hebben ipv een popidool fs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |