abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8805674
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:02 schreef Brennie het volgende:

[..]

Als je goed gelezen hebt, heb ik het over "het gros" van de meiden.
Dat jij je aangesproken voelt is jou probleem.
Ik zeg niet dat Jim zelf een lul is en ook niet dat hij niet kan zingen.
Als ik hem naast Hind, Jamai, Zosja, Roger zet.. dan is hij qua zangtalent echt minder goed, in mijn ogen.
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat Idols een jeugdprogramma is?
En echt, ik heb mijn eigen favoriete zangers en zangeressen wel.
Ik baal alleen dat een aantal wijfie's niet verder nadenkt en niet inziet dat het een middelmatige zanger is. De combinatie heel jong zijn/naar school moeten/ de druk van "idol"zijn is niet goed voor zo'n jongen.
Een idol moet meer in zijn mars hebben dan alleen een leuk koppie.
Met zijn stem zal hij het misschien "even" maken .. maar voor lang
Dat jij mij aanvalt, maakt jou niet minder gefrustreerd dan ik.
En ik lucht me hart.. daar is dit forum voor

En als jij voortaan goed leest, had ik het niet over wat jij van Jim vind. Dat mag iedereen zelf weten natuurlijk. Vind het alleen jammer dat die fans van Jim zo worden afgekraakt, terwijl dat het publiek is waar ze naar op zoek zijn.

Ik voelde me dus niet aangesproken, ben zelf geen natte doos namelijk, dankjewel. Maar wilde er wel iets van zeggen ja. En inderdaad daar is dit forum voor

zondag 2 maart 2003 @ 01:08:19 #177
16715 Mylene
*schatje*
pi_8805715
Is best wel gezellig zo.
pi_8805732
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:06 schreef Taurus het volgende:

[..]

En als jij voortaan goed leest, had ik het niet over wat jij van Jim vind. Dat mag iedereen zelf weten natuurlijk. Vind het alleen jammer dat die fans van Jim zo worden afgekraakt, terwijl dat het publiek is waar ze naar op zoek zijn.

Ik voelde me dus niet aangesproken, ben zelf geen natte doos namelijk, dankjewel. Maar wilde er wel iets van zeggen ja. En inderdaad daar is dit forum voor

Daar ben ik het helemaal mee eens

ennuh JAMAI MOET WINNEN

pi_8805733
Sorry hoor maar ik moet dit ff kwijt...........komt ie !!!

IK VIND HET HELEMAAL BEZOPEN DAT DIE JIM ER NOG IN ZIT !!! Die jongen is echt niet goed kijk naar Hind ze is redelijk mooi ze is een vlotte spantane meid en ze heeft een SUPERIEURE stem niet normaal en dan gaat die stinkende kwijlende monotome stem van een Jim door Nou ik snap het niet
ALLEMAAL STEMMEN OP JAMAI

I am The Magic Master M.
  zondag 2 maart 2003 @ 01:09:03 #180
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8805734
Maar de fans van Jim in het algemeen is de natte breezer doos.
En dat komt door dat simpele publiek ( hoe komen ze toch aan het geld voor een kaartje?) dat daar zit.
The Most Incredible, Baby
  Redactie Frontpage zondag 2 maart 2003 @ 01:09:53 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8805755
Taurus, ik ga morgen jouw vader bellen om te zeggen dat je huisarrest moet krijgen.
pi_8805800
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:09 schreef RedGuy het volgende:
Maar de fans van Jim in het algemeen is de natte breezer doos.
En dat komt door dat simpele publiek ( hoe komen ze toch aan het geld voor een kaartje?) dat daar zit.
Moeilijke vraag, kijken of je hem goed kan beantwoorden: Wie is hier nou simpel, na zo'n opmerking? Jij of de fans van Jim?
  zondag 2 maart 2003 @ 01:13:38 #183
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8805855
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:11 schreef Taurus het volgende:

[..]

Moeilijke vraag, kijken of je hem goed kan beantwoorden: Wie is hier nou simpel, na zo'n opmerking? Jij of de fans van Jim?

Jaja. Er zullen vast wel fans van Jim zijn die niet gillen bij elke gil of beweging van dat kind, maar voor een groot deel is dat zijn publiek. En dat is wel jammer voor zo'n jongen.
The Most Incredible, Baby
pi_8805888
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Taurus, ik ga morgen jouw vader bellen om te zeggen dat je huisarrest moet krijgen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 2 maart 2003 @ 01:16:21 #185
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8805921
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:13 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Jaja. Er zullen vast wel fans van Jim zijn die niet gillen bij elke gil of beweging van dat kind, maar voor een groot deel is dat zijn publiek. En dat is wel jammer voor zo'n jongen.

da publiek mochten ze ook afschiete, jeetje wa was dat weer reteirritant.... de hele zendtijd gaat op aan gegil...
put
your
clothes
on!
  zondag 2 maart 2003 @ 01:21:36 #186
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8806041
Tja, ik snap natuurlijk de reacties wel. Begrijpelijk voor de mensen die liever Jim zien gaan dan komen. Maar ieder heeft zo zijn voorkeur natuurlijk. Mijn mening daarin is dat ik liever Dewi met Hind in de finale had gezien, maar Hind is geen idool. Hind heeft de potentie om een goeie zangeres te worden en we gaan ongetwijveld meer van haar horen. Jim daarintegen moet zich nog wat meer ontwikkelen op zanggebied, maar is ontzettend populair, dat bleek vanavond wel weer. Het zal me dan ook niet verbazen als hij gaat winnen.
In Jim zit zeker toekomstmuziek, alleen nu is het niet helemaal optimaal, dat geeft hij zelf ook wel een beetje te kennen.

Laten we niet vergeten dat ze allemaal incl. Dewi gewoon talenten zijn! Dewi was vanavond weer wat opgetogen, en ach, ze heeft zich er doorheen weten te slaan. Ook zij komt er wel

Wat betreft de soundmixshow, ja sorry, tijden veranderen idd. Ik vind Idols de soundmixshow van NU. Het spijt me voor Henny, maar hij heeft zn tijd wel gehad. HMG weet precies waar ze mee bezig zijn, en verdienen hier lekker aan. En van mij mogen ze, want ook toen met de soundmix was er al kritiek over het wel of niet doorgestoken kaart zou zijn. Ik zeg maar; ik geloof het pas als ik t zelf zie. Ik kan me de commerciele belangen van de HMG mischien wel voorstellen, maar ik denk dat het programma Idols zowiezo al een hit is en ze echt niet gaan manipuleren. Juist dat er over word geschreven is al oke, al is het negatief, dat is ook aandacht

Mja, die finale volgende week.... ik ben zéér benieuwd of Jim het dan ook overleeft, ik heb zo'n vermoeden dat veel anti-Jim mensen en fans van Dewi en Hind mischien wel op Jamai gaan stemmen. Maarja, t blijft n spel natuurlijk, ze zijn tenslotte allemaal talenten

zondag 2 maart 2003 @ 01:23:16 #187
19018 Brennie
CCU nurse
pi_8806082
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:06 schreef Taurus het volgende:

[..]

Prima hoor..
Ze zoeken echter een idool voor zeker 2 jaar ( contract)
Denk jij dat Jim zolang die meisjes kan boeien?
Tis toch 80% uiterlijk wat ze doet laten stemmen.
Zijn stem is apart maar saai en monotoon.Na een tijdje ben je alweer op zijn uiterlijk uitgekeken.Maar zo denk ik erover.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen zo erg kunnen geilen op een idool.
Dat heb ik zelf nooit gehad.
Dat ik vandaag al die hele jonge wijfie's zwaar opgedirkt, krijsend en overdreven idolaat rond zag lopen wekte mijn irritatie.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8806088
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:21 schreef Ultradyne het volgende:
Jim daarintegen moet zich nog wat meer ontwikkelen op zanggebied
understatement...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 2 maart 2003 @ 01:27:26 #189
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8806161
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

understatement...

NIEUW: bacardi breezer producent zit achter bedrog idols!

put
your
clothes
on!
pi_8806203
Je zal daar maar in het publiek gezeten hebben... wat een kippenhok zeg als volwassene zou je daar toch niet tussen willen zitten,.. die irritante gillende kutkoters ..
Hind is eruit dus voor mij ook geen reden meer om de finale te kijken..
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  zondag 2 maart 2003 @ 01:30:09 #191
19018 Brennie
CCU nurse
pi_8806221
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:29 schreef Flyduck het volgende:
Je zal daar maar in het publiek gezeten hebben... wat een kippenhok zeg als volwassene zou je daar toch niet tussen willen zitten,.. die irritante gillende kutkoters ..
Waarom denk je dat ik zo pissig was
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 2 maart 2003 @ 01:30:18 #192
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8806225
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:29 schreef Flyduck het volgende:
daar zeg je wa...
en arnie mot ook opzoute!
put
your
clothes
on!
pi_8806285
Ik hoop het niet maar ik weet bijna zeker dat Jamai wint, het is echt zo'n typisch fout Hollands idool ala Gordon, ik denk dat hij net iets meer mensen (die het programma kijken) aanspreekt dan Jim...
Talk to the face 'cos the tits aint listening!
pi_8806312
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:30 schreef Brennie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik zo pissig was

Hoe issut nou om daar in de studio te ztten? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...en wat zit iedereen te doen totdat de uitslag bekend is... hehe
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  zondag 2 maart 2003 @ 01:39:15 #195
19018 Brennie
CCU nurse
pi_8806421
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:33 schreef Flyduck het volgende:

[..]

Hoe issut nou om daar in de studio te ztten? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...en wat zit iedereen te doen totdat de uitslag bekend is... hehe

leuk om te zien hoe alles gaat.
Voor 8 uur zit je al in de studio.
Er werd een reclame opgenomen voor de uitzending.
Iedereen kreeg spandoeken met aanmoedigingen voor Vincent ( die jongen die op klompen danstte bij de eerste auditie's)
We moesten heel enthousiast juichen en gillen, om het zo te laten lijken dat Vincent in de finale stond.
Daarna trad Vincent even op, en werd beoordeeld door de jury.
Na een aantal take's is er dus een reclame voor de komende week gemaakt.( let maar op )
Verder word je door een man geentertaind. ( je mag vragen stellen, hij legt het 1 en ander uit etc)
Tussen 22.00 en 23.00 mag je rondlopen,drinken etc.En kan je het backstageprogramma volgen.
pi_8806537
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:39 schreef Brennie het volgende:

[..]

leuk om te zien hoe alles gaat.
Voor 8 uur zit je al in de studio.
Er werd een reclame opgenomen voor de uitzending.
Iedereen kreeg spandoeken met aanmoedigingen voor Vincent ( die jongen die op klompen danstte bij de eerste auditie's)
We moesten heel enthousiast juichen en gillen, om het zo te laten lijken dat Vincent in de finale stond.
Daarna trad Vincent even op, en werd beoordeeld door de jury.
Na een aantal take's is er dus een reclame voor de komende week gemaakt.( let maar op )
Verder word je door een man geentertaind. ( je mag vragen stellen, hij legt het 1 en ander uit etc)
Tussen 22.00 en 23.00 mag je rondlopen,drinken etc.En kan je het backstageprogramma volgen.

pfff
dus je zit bijna 3 uur in de studio terwijl er maar daadwerkelijk iets van 8 minuten wordt gezongen...
  zondag 2 maart 2003 @ 01:50:14 #197
19018 Brennie
CCU nurse
pi_8806673
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:44 schreef Flyduck het volgende:

[..]

pfff
dus je zit bijna 3 uur in de studio terwijl er maar daadwerkelijk iets van 8 minuten wordt gezongen...

Daar komt het wel op neer
Maar het is wel leuk om een keertje mee te maken
  zondag 2 maart 2003 @ 02:20:50 #198
36043 Inspiration
flame attraction
pi_8807300
ik vraag me af wat de mannen nog doen in de idols topics

kunnen we het niet gewoon weer over auto's en neuken hebben ipv een popidool fs

pi_8807396
Kan iemand mij uitleggen wat er zo geweldig is aan die Jim. We hebben er thuis weer eens aan de zoveelste keer aan lopen ergeren hoe vreselijk die jongen wel niet zingt. Vindt het dus echt bagger terwijl de jury en de rest van de mensen hem fantastisch vinden. Zelf ken ik er niet 1 maar goed.
  zondag 2 maart 2003 @ 02:45:15 #200
31566 Si_MooN_tje
"Shit happens"
pi_8807629
Mij ontgaat het ook, waarom die Jim zo goed zou zijn... Hij zingt (over het algemeen) zo monotoon als wat... En dan heb ik niet eens verstand van muziek!
Dan vraag ik me toch af waar de jury naar luistert/ kijkt...?

Maar nu Hind eruit is, mag Jamai wel winnen van mij...

-- = Fear is an illusion = --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')