abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8805386
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:52 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Als het een jeugdprogramma is moeten ze het op zaterdagochtend uitzenden. En niet 's avonds laat als de volwassenen televisie kijken en de kleine meisjes al in bed moeten liggen.

Ik weet niet hoelaat jij denkt dat de jongere meisjes van tegenwoordig naar bed gaan maar das geen 9 uur meer op zaterdagavond beste meneer
pi_8805399
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:52 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jij weet blijkbaar niks van 'n idool. Een idool is zo iemand die op posters te zien is, op internet, op tv, op videoclips enzovoorts enzovoorts.. Dat op jouw leeftijd de zang, dus de CD belangrijker is is natuurlijk logisch (dan moet je niet op zoek gaan naar 'n RTL-4 idool), maar dat de fans van Jim (vooral wat jongere meisjes) ook het uiterlijk belangrijk vinden is nog logischer.

liefde maakt blijkbaar stekeblind.

't is wel goed met je...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 2 maart 2003 @ 00:54:46 #153
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8805410
Dat maakt iig 1 koper.

Tuurlijk voor een idool moet uiterlijk tellen, maar de basis is een goede stem en laat Jim die nou net missen.

Een idool is hij wel, helaas geen goed verkopende idool.

The Most Incredible, Baby
pi_8805416
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelaat jij denkt dat de jongere meisjes van tegenwoordig naar bed gaan maar das geen 9 uur meer op zaterdagavond beste meneer

zelfs mijn nichtje van 11 mag tot half 10 opblijven doordeweeks wat ik eigenlijk te laat vind hoor
pi_8805426
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

liefde maakt blijkbaar stekeblind.

't is wel goed met je...

Heel sterk
pi_8805447
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:55 schreef Taurus het volgende:

[..]

Heel sterk

fijn dat je dat ook inziet...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8805471
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:54 schreef RedGuy het volgende:
Dat maakt iig 1 koper.

Tuurlijk voor een idool moet uiterlijk tellen, maar de basis is een goede stem en laat Jim die nou net missen.

Een idool is hij wel, helaas geen goed verkopende idool.

Jij vind misschien dat hij geen goede stem heeft. Blijkbaar zijn veel mensen het niet met je eens.
  zondag 2 maart 2003 @ 00:59:04 #158
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8805482
Maar veel mensen ook wel.
  zondag 2 maart 2003 @ 00:59:37 #159
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8805498
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:46 schreef RedGuy het volgende:
Telt uiterlijk op een CD van 72 minuten?
Of gaan jullie allemaal massaal bellen naar The Box/TMF/MTV om zijn nummer aan te vragen?
Op zich als je een jaar of 14/15 bent.... en je bent helemaal idolaat van een persoon, dan vind je alles wat hij zegt/doet/zingt wel mooi...

Dus die cd's verkopen wel hoor...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 2 maart 2003 @ 00:59:38 #160
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8805499
laat het publiek betreffende de tekst onder me avatar gewaarschuwd zijn

ik ga die finale nie meer kijken..laat hind snel met een mooie cd komen..

put
your
clothes
on!
pi_8805508
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:59 schreef RedGuy het volgende:
Maar veel mensen ook wel.
Gelukkig verschillen smaken toch?
pi_8805524
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:59 schreef Jerruh het volgende:
laat het publiek betreffende de tekst onder me avatar gewaarschuwd zijn

ik ga die finale nie meer kijken..laat hind snel met een mooie cd komen..

Kijk allemaal de finale van Deutschland Sucht Den Superstar!
  Redactie Frontpage zondag 2 maart 2003 @ 01:01:23 #163
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8805537
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:58 schreef Taurus het volgende:

Blijkbaar zijn veel mensen het niet met je eens.

Mensen?
  zondag 2 maart 2003 @ 01:01:51 #164
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8805546
Ja. Stel je voor dat iedereen voor Jim zou zijn.

Toch wel zielig voor zo'n jongetje, zal waarschijnlijk zijn school nu verneuken, krijgt heel veel ruzie met zijn ouders, wordt verschrikkelijk arrogant zodat zijn beste vriendin hem niet meer wilt zien en dat allemaal voor 2 singletjes en een album.

Arme jongen.

pi_8805550
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:01 schreef SunChaser het volgende:
Mensen?
Slim opgemerkt!
  zondag 2 maart 2003 @ 01:02:15 #166
19018 Brennie
CCU nurse
pi_8805556
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:48 schreef Taurus het volgende:
Ik word echt zo pissig van al die onvolwassen klote-opmerkingen over de jonge meisjes die voor Jim bellen Word zelf eens volwassen??

Ik lees overal alleen maar 'natte dozen', 'breezahsletjes', 'smshoeren', sorry, maar zegt dat niet heel, heel veel over die personen zelf??

Idols is 'n jeugdprogramma, en als hier serieus zo ontzettend veel volwassen mensen zitten die te smachten zitten naar 'n RTL-4 idol, vind ik dat enorrum triest! Die meisjes bellen voor Jim omdat die jongen leuk is om naar te kijken (En dat is voornamelijk 'n idool!) EN omdat die jongen leuk kan zingen! en dat lijkt me zo langzamerhand ook 'n feit!

Echt heel, heel kinderachtig die reacties over de fans van Jim. Bah. !

Met name die reactie van Brennie trouwens hierboven.. Gefrustreerde kip

Als je goed gelezen hebt, heb ik het over "het gros" van de meiden.
Dat jij je aangesproken voelt is jou probleem.
Ik zeg niet dat Jim zelf een lul is en ook niet dat hij niet kan zingen.
Als ik hem naast Hind, Jamai, Zosja, Roger zet.. dan is hij qua zangtalent echt minder goed, in mijn ogen.
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat Idols een jeugdprogramma is?
En echt, ik heb mijn eigen favoriete zangers en zangeressen wel.
Ik baal alleen dat een aantal wijfie's niet verder nadenkt en niet inziet dat het een middelmatige zanger is. De combinatie heel jong zijn/naar school moeten/ de druk van "idol"zijn is niet goed voor zo'n jongen.
Een idol moet meer in zijn mars hebben dan alleen een leuk koppie.
Met zijn stem zal hij het misschien "even" maken .. maar voor lang
Dat jij mij aanvalt, maakt jou niet minder gefrustreerd dan ik.
En ik lucht me hart.. daar is dit forum voor
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8805570
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jij vind misschien dat hij geen goede stem heeft. Blijkbaar zijn veel mensen het niet met je eens.

misschien had je het nog niet door, maar véél mensen die op Jim gestemd hebben, hebben nog niet eens geluisterd naar z'n stem. Dit doordat ze na enkele seconden al in trance zijn geraakt door z'n lekkere bekkie.

'k durf te wedden dat 4 op de 5 meisjes gestemd heeft vanwege z'n uiterlijk... en niet vanwege z'n stem.

(hoewel ze absoluut zullen beweren dat 't wèl vanwege z'n stem is, omdat zij ook wel weten hoe triest ze anders lijken)

[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 02-03-2003 01:04]

pi_8805598
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:02 schreef Jordy-B het volgende:
'k durf te wedden dat 4 op de 5 meisjes gestemd heeft vanwege z'n uiterlijk... en niet vanwege z'n stem.
Daarom denk ik ook dat Jim nooit de finale had gehaald als hij de looks had gehad van Yuli.
  zondag 2 maart 2003 @ 01:04:37 #169
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8805619
Ik verdenk heel Carnaval vierend Nederland ervan in een dronken bui zomaar op Jim gestemd te hebben. Tuig. .
  zondag 2 maart 2003 @ 01:05:01 #170
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8805629
*2x voor Jim heeft gestemd dus laat maar horen
pi_8805638
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:03 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook dat Jim nooit de finale had gehaald als hij de looks had gehad van Yuli.

dat denk ik niet alleen, dat weet ik wel zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 02-03-2003 01:05]

zondag 2 maart 2003 @ 01:05:11 #172
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8805639
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:01 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Slim opgemerkt!

Tom_tom: we hebbe verloren....
eerst zosja.....toen dewi....en nu hind.....onze fanship mocht nie baten.... (ow marieke trouwens ook....)

ga jij nog met leut naar de finalekijke?

put
your
clothes
on!
  zondag 2 maart 2003 @ 01:05:28 #173
19018 Brennie
CCU nurse
pi_8805648
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:53 schreef Riann het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen

Maar ik vind dat gescheld wel een beetje vervelend. En zeggen dat Jim kei slecht was enzo wat door sommige mensen word gedaan. Want het zijn alle 3 echte supersterren.

Op het moment dat Jerney zei: "ik denk dat Hind en Jamai naar de finale gaan"
Zaten al die meiden "boe" te roepen.Een paar juichden.( including me)
Je had ze moeten zien kijken.. nee das leuk !
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 2 maart 2003 @ 01:05:48 #174
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8805655
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:03 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Als Jim de looks van Yuli had gehad had hij wel heel goed moeten zingen om naar de 2e ronde te gaan!
  zondag 2 maart 2003 @ 01:06:21 #175
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8805672
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:04 schreef RedGuy het volgende:
Ik verdenk heel Carnaval vierend Nederland ervan in een dronken bui zomaar op Jim gestemd te hebben. Tuig. .
heel carnavallend nederland was/is aant feesten en konden dus nie op hind stemmen....zucht.... (ik heb net ff 1 uurke gefeest, maar ja...ben ziek...)

zelfs dronken stemmen braobaanders en limbrugers nog nie op jim...

put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')