quote:Maar hij heeft het gedrocht genaamd 'Jessie' gezongen en valt dus sowieso af qua smaak.
Op zondag 2 maart 2003 00:27 schreef Guppi het volgende:[..]
Ik vind toch ook het muziekgenre meespelen en ik vind Jims liedjes altijd mooier dan die van Hind.
Ja heeeel snel ik weet het.
We zijn min of meer weggerend BOOS!
Leuke avond gehad hoor.. maar oh oh oh wat heb ik me kwaad zitten maken op het eind.
Weet je waar we mee genaaid zijn en hiervan ben ik 100% overtuigd:
Jim heeft nooit op de "gevaren"bank hoeven zitten. Dit heeft Idols alleen gedaan om het nog enigzins spannend te houden.
Iedere ronde weer was Jim gewoon het populairst. Maar hadden ze hem nooit op de bank gezet, dan was het een stuk saaier geweest.
Hoe kan het anders dat Jim nu van Hind wint!!!???
Hind die nooit op de bank heeft gezeten, krijgt nu opeens minder stemmen dan Jim die 3 keer op de bank zat.
Hier kots ik van
Zwaar onverdiend dat Hind eruit ligt. Ze zingen alledrie leuk, maar Hind heeft toch echt veel meer kwaliteit.
En waar ik me nog het meest aan geergerd heb:
excuse my laguage
Al die natte dozen van 10/12 die geen smaak hebben en alleen maar geilen op dat jochie.
OH Jim OH Jim OH Jim.. kom op meiden ga wat nuttigs doen,speel met je barbie's en ga aub niet als opgedirkte slettebakken op een jochie van 15 geilen.
Kon ze wel wurgen met hun gekrijs vanavond
Zo dat is eruit.
quote:Om nog maar te zwijgen over de nummers die hij verder volledig heeft verkracht...
Op zondag 2 maart 2003 00:28 schreef Vibromass het volgende:
Maar hij heeft het gedrocht genaamd 'Jessie' gezongen en valt dus sowieso af qua smaak.
quote:Haha
Op zondag 2 maart 2003 00:28 schreef Vibromass het volgende:[..]
Maar hij heeft het gedrocht genaamd 'Jessie' gezongen en valt dus sowieso af qua smaak.
quote:Waar kan ik die vinden??? De stemwijzer die roelj post gaat tussen hind en jamai
Op zondag 2 maart 2003 00:20 schreef Riann het volgende:
JE SCORE IS HET HOOGST VOOR JAMAI : 60%
VOOR JIM SCOOR JE 40%
Geef maar toe, ook al laat je het niet direct blijken, je bent een echte Jamai-fan! Zorg dus dat je de Jamai-poster bemachtigt voor ze op zijn!
quote:Jij en ik, wij zijn het wel eens!
Op zondag 2 maart 2003 00:30 schreef Brennie het volgende:
Al die natte dozen van 10/12 die geen smaak hebben en alleen maar geilen op dat jochie.
OH Jim OH Jim OH Jim.. kom op meiden ga wat nuttigs doen,speel met je barbie's en ga aub niet als opgedirkte slettebakken op een jochie van 15 geilen.
Kon ze wel wurgen met hun gekrijs vanavondZo dat is eruit.
quote:
[heel verhaal]
Zo dat is eruit.
quote:mijn nichtje van 12 was voor dewi
Ik ben net terug uit de Idols studio!Ja heeeel snel ik weet het.
We zijn min of meer weggerend BOOS!Leuke avond gehad hoor.. maar oh oh oh wat heb ik me kwaad zitten maken op het eind.
Jim heeft nooit op de "gevaren"bank hoeven zitten. Dit heeft Idols alleen gedaan om het nog enigzins spannend te houden.
Iedere ronde weer was Jim gewoon het populairst. Maar hadden ze hem nooit op de bank gezet, dan was het een stuk saaier geweest.
Hind die nooit op de bank heeft gezeten, krijgt nu opeens minder stemmen dan Jim die 3 keer op de bank zat.
Hier kots ik van![]()
Zwaar onverdiend dat Hind eruit ligt. Ze zingen alledrie leuk, maar Hind heeft toch echt veel meer kwaliteit.
excuse my laguage
quote:Dank je
Op zondag 2 maart 2003 00:36 schreef MSXUser het volgende:[..]
Heel erg mooi verwoord.
quote:http://www.steunjeidolmetrexona.nl/jimenjamai/navigatiebackgr.jpg
Op zondag 2 maart 2003 00:31 schreef Moesta het volgende:[..]
Waar kan ik die vinden??? De stemwijzer die roelj post gaat tussen hind en jamai
quote:Uuhhm dat icon van jou he uuhhm ben jij dat?
Ik ben net terug uit de Idols studio!Ja heeeel snel ik weet het.
We zijn min of meer weggerend BOOS!Leuke avond gehad hoor.. maar oh oh oh wat heb ik me kwaad zitten maken op het eind.
Hier kots ik van![]()
excuse my laguage
edit:
dan ben jij dus
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 02-03-2003 00:43]
niet dat ik tegen hem ben!ik ben voor jamai!! maar ben bang dat jim uiteindelijk met dehoofdprijs vandooor gaat
quote:En terecht
Op zondag 2 maart 2003 00:36 schreef Riann het volgende:[..]
mijn nichtje van 12 was voor dewi
"Jongens lopen alleen maar hun lul achterna"
"Het gaat ze altijd alleen maar om ons uiterlijk"
Ammehoela.. jullie trutjes zijn ERGER!
Is het te merken dat ik pissig ben ?
quote:Ze moeten wel zekerheid hebben.
Op zondag 2 maart 2003 00:39 schreef GurLneXtdoOr het volgende:
ik vind al die vragen wel gericht op jamainiet dat ik tegen hem ben!ik ben voor jamai!! maar ben bang dat jim uiteindelijk met dehoofdprijs vandooor gaat
Ik lees overal alleen maar 'natte dozen', 'breezahsletjes', 'smshoeren', sorry, maar zegt dat niet heel, heel veel over die personen zelf??
Idols is 'n jeugdprogramma, en als hier serieus zo ontzettend veel volwassen mensen zitten die te smachten zitten naar 'n RTL-4 idol, vind ik dat enorrum triest! Die meisjes bellen voor Jim omdat die jongen leuk is om naar te kijken (En dat is voornamelijk 'n idool!) EN omdat die jongen leuk kan zingen! en dat lijkt me zo langzamerhand ook 'n feit!
Echt heel, heel kinderachtig die reacties over de fans van Jim. Bah. !
Met name die reactie van Brennie trouwens hierboven.. Gefrustreerde kip
[Dit bericht is gewijzigd door Taurus op 02-03-2003 00:50]
quote:het is te merken
Op zondag 2 maart 2003 00:43 schreef Brennie het volgende:[..]
En terecht
Ik zou jou nichtje direct als normaal bestempelen
Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, sommigen zullen Jim echt goed vinden. Maar het gros van die wijfjes denkt met hun doos. Om over smaak nog maar niet eens te beginnen.
Ik wil die troela's nooit meer horen zeggen :"Jongens lopen alleen maar hun lul achterna"
"Het gaat ze altijd alleen maar om ons uiterlijk"Ammehoela.. jullie trutjes zijn ERGER!
Is het te merken dat ik pissig ben ?
maar ff serieus
als we over het geheel kijken dan moet JIM eruit maar als we over vanavond hebben vind ik het wel terecht dat hind weg moest niet dat ik hind slecht vond zeker weten niet. Maar ik vind dat jim erg goed was vanavond. Ik heb hem nog nooit zo goed gezien.
En ik vind dat hij meer afwisseling heeft in zijn liedjes terwijl hind altijd dezelfde soort liedjes zingt. Al zingt Hind alle liedjes gewoon geweldig en ik krijg er vaak kippenvel van.
Maar JAMAI moet nu dus gewoon echt winnen.
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:46 schreef RedGuy het volgende:
Telt uiterlijk op een CD van 72 minuten?
Of gaan jullie allemaal massaal bellen naar The Box/TMF/MTV om zijn nummer aan te vragen?
quote:Mooi gesproken!
Of gaan jullie allemaal massaal bellen naar The Box/TMF/MTV om zijn nummer aan te vragen?
quote:Ach mens, daar moet je boven staan.
Op zondag 2 maart 2003 00:48 schreef Taurus het volgende:
Ik word echt zo pissig van al die onvolwassen klote-opmerkingen over de jonge meisjes die voor Jim bellenWord zelf eens volwassen??
Ik lees overal alleen maar 'natte dozen', 'breezahsletjes', 'smshoeren', sorry, maar zegt dat niet heel, heel veel over die personen zelf??
Idols is 'n jeugdprogramma, en als hier serieus zo ontzettend veel volwassen mensen zitten die te smachten zitten naar 'n RTL-4 idol, vind ik dat enorrum triest! Die meisjes bellen voor Jim omdat die jongen leuk is om naar te kijken (En dat is voornamelijk 'n idool!) EN omdat die jongen leuk kan zingen! en dat lijkt me zo langzamerhand ook 'n feit!
Echt heel, heel kinderachtig die reacties over de fans van Jim. Bah.
!
Met name die reactie van Brennie trouwens hierboven.. Gefrustreerde kip
quote:Jim was inderdaad beter dan anders..en ik val hem persoonlijk ook niet aan.
Op zondag 2 maart 2003 00:48 schreef Riann het volgende:[..]
het is te merken
maar ff serieus
als we over het geheel kijken dan moet JIM eruit maar als we over vanavond hebben vind ik het wel terecht dat hind weg moest niet dat ik hind slecht vond zeker weten niet. Maar ik vind dat jim erg goed was vanavond. Ik heb hem nog nooit zo goed gezien.
En ik vind dat hij meer afwisseling heeft in zijn liedjes terwijl hind altijd dezelfde soort liedjes zingt. Al zingt Hind alle liedjes gewoon geweldig en ik krijg er vaak kippenvel van.Maar JAMAI moet nu dus gewoon echt winnen.
quote:Als het een jeugdprogramma is moeten ze het op zaterdagochtend uitzenden. En niet 's avonds laat als de volwassenen televisie kijken en de kleine meisjes al in bed moeten liggen.
Op zondag 2 maart 2003 00:48 schreef Taurus het volgende:
Idols is 'n jeugdprogramma, en als hier serieus zo ontzettend veel volwassen mensen zitten die te smachten zitten naar 'n RTL-4 idol, vind ik dat enorrum triest!
quote:
quote:taurus zei ooit:
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:08 schreef Taurus het volgende:[..]
Het spijt me je te moeten teleurstellen maar ik kan wel 10- cd's van die jongen aanhoren, en velen met mij. En ja, ik ben normaal, en nee, ik ben niet minderjarig.
quote:Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen
Op zondag 2 maart 2003 00:51 schreef Brennie het volgende:[..]
Jim was inderdaad beter dan anders..en ik val hem persoonlijk ook niet aan.
Maar in de studio luisterend naar de zangkwaliteiten van de kandidaten,was er toch zeker verschil. Bij Hind kreeg ik kippevel,zij is vele malen sterker overkomend en de kwaliteit ligt onmiskenbaar hoger!
Maar ik vind dat gescheld wel een beetje vervelend. En zeggen dat Jim kei slecht was enzo wat door sommige mensen word gedaan. Want het zijn alle 3 echte supersterren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |