quote:daarom moeten we voor jamai gaan sms-en ik denk dat ik volgende keer toch wel 1 keertje ga sms-en
Op zaterdag 1 maart 2003 23:55 schreef MSXUser het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ik vond er nog steeds geen donder aan.
Wat de finale betreft moet Jamai wel winnen, maarja... de SMS stemmers... (ik vrees dat Jim gaat winnen).
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:56 schreef Scope het volgende:
Trusten iedereeen!
Mooi nummer wat Jim zong (I'll Be) , heb het idee dat dat zijn 1e single word ofzo.
quote:Ik durf niet meer te stemmen, elke keer als ik stem, gaat die persoon eruit. Dat ging zo met Bas, vorige week met Dewi en nu weer met Hind.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:56 schreef Riann het volgende:[..]
daarom moeten we voor jamai gaan sms-en ik denk dat ik volgende keer toch wel 1 keertje ga sms-en
alsof ik naar hem luister...
quote:Stem op Jim. Die gaat er op zeker niet meer uit.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:58 schreef Odie het volgende:[..]
Ik durf niet meer te stemmen, elke keer als ik stem, gaat die persoon eruit. Dat ging zo met Bas, vorige week met Dewi en nu weer met Hind.
En iedereen die zo zit te zeuren over de zangkwaliteiten van Jim moet nu echt eens ophouden. Hij was gewoon fenomenaal goed!
Hind zal ongetwijfeld een prachtige zangcarriere krijgen, want zingen kan ze. Ze heeft, vind ik, niet de uitstraling van een popidool, maar ze zal het zeker ver schoppen. Nu ze wat onzekerder/zenuwachtiger was deze uitzending, kwam ze veel minder arrogant over, dat gaf haar een lievere uitstraling. Prettig!
Jamai is inderdaad leuk voor trouwerijen en dergelijke, hij is ook niet het prototype superster. Wat ik wel heel sympathiek van hem vind, is dat hij dat zelf ook doorheeft en durft te zeggen.
Jim, tja, Jim laat zien dat hij iedere week weer beter presteert. Die jongen ziet er zo geweldig uit, is zo muzikaal (wat een lekkere timing, wat een rustige, coole uitstraling). Ha, ik verheug me op dinsdag, dan kan ik een poster van 'm ophalen
quote:Al die stomme breezersnollen moeten stoppen met sms-en omdat ze slechts een nat hemaslipje krijgen van Jim.
Op zondag 2 maart 2003 00:00 schreef Spuuglokje het volgende:
En iedereen die zo zit te zeuren over de zangkwaliteiten van Jim moet nu echt eens ophouden. Hij was gewoon fenomenaal goed!
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 02-03-2003 00:05]
quote:Kruidvat.
Op zondag 2 maart 2003 00:03 schreef Odie het volgende:
Wel een leuk idee met die posters, zie je straks door heel NL Jamaitjes en Jimmetjes hangen. Je pikt zo wel direct de jongere, alleen op uiterlijk gerichte meisjes eruit, en de mensen die op zangkwaliteit beoordelen. Misschien biedt dit nog wel perspectieven?
Waar kan je die posters trouwens halen, ze hadden het over een drogisterijketen? Kruidvat/DA/Etos/Trekpleister?
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:05 schreef MSXUser het volgende:
Waarschijnlijk moeten alle fans van Jim hier eens kijken: http://145.7.225.35/
Onmisbaar om z'n fenomenale kwaliteiten nog beter te beoordelen!
quote:ik ga jamai poster ophangen
Op zondag 2 maart 2003 00:03 schreef Odie het volgende:
Wel een leuk idee met die posters, zie je straks door heel NL Jamaitjes en Jimmetjes hangen. Je pikt zo wel direct de jongere, alleen op uiterlijk gerichte meisjes eruit, en de mensen die op zangkwaliteit beoordelen. Misschien biedt dit nog wel perspectieven?
Waar kan je die posters trouwens halen, ze hadden het over een drogisterijketen? Kruidvat/DA/Etos/Trekpleister?
quote:Me 2
Op zondag 2 maart 2003 00:06 schreef Riann het volgende:[..]
ik ga jamai poster ophangen
quote:jamai i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Op zondag 2 maart 2003 00:06 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Me 2
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:05 schreef MSXUser het volgende:
Waarschijnlijk moeten alle fans van Jim hier eens kijken: http://145.7.225.35/
Onmisbaar om z'n fenomenale kwaliteiten nog beter te beoordelen!
[Dit bericht is gewijzigd door Moesta op 02-03-2003 00:11]
quote:die verkopen ze daar ook
Op zondag 2 maart 2003 00:07 schreef Duiveltja het volgende:--> link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |