quote:De doelgroep weet niet wat de ware artiesten zijn.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:39 schreef Jerruh het volgende:
het verbaast me dat nederland zijn idool niet zoekt in iemand die talent hebt met zingen......
en o ja RTL4 heb zo'n idee dat jullie kijkcijfers volgende week tussen 21 en 23 een stuk lager zullen zijn als de afgelopen weken, gelet op de reacties op dit forum!
OP TIEVEN met die nep finale
quote:Volgens mij vergis je je dan toch echt hoor! Als er eentje enthousiast was, was het wel Hind.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:40 schreef She-Wolf het volgende:
Die onverschilligheid en quasi ongeinteresseerdheid is er uit toch, dat was Hind...
quote:Dat is heel goed mogelijk. Waarschijnlijk heeft men gedacht dat ze voor haar niet hoefde te stemmen omdat zij toch wel de stemmen zou krijgen.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:36 schreef Qarinx het volgende:
Al die mensen die het zo erg vinden dat Hind eruit is, hebben die gestemd?Dat heeft haar volgens mij de kop gekost.. veel vonden haar goed, maar steunden haar niet door te stemmen.. Jim en Jamai hebben die steun wel gehad..
quote:Volgens mij is hij erg oprecht in zijn gevoel. Hij is waarschijnlijk niet echt onverschillig maar weet zich gewoon geen houding te geven. Hij is pas vijftien ze kunnen nog makkelijk een schoffie van hem maken.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:34 schreef Scope het volgende:[..]
Maar Marky, hoe zit het dan met die onverschilligheid, die quasi ongeinteresseerdheid. Op mij komt die Jim zo verschrikkelijk saaaaaaaaaaai over... ik begrijp er niets van?
quote:helemaal mee eens
Op zaterdag 1 maart 2003 23:41 schreef maikeru het volgende:
ALs Jamai nu niet wint weet ik het ook niet meeren o ja RTL4 heb zo'n idee dat jullie kijkcijfers volgende week tussen 21 en 23 een stuk lager zullen zijn als de afgelopen weken, gelet op de reacties op dit forum!
OP TIEVEN met die nep finale
quote:Ik denk dat er ook best veel mensen denken van ik wil jamai en hind in de finale voor hind word al zo veel gesmst die heeft wel een plaats in de finale ik stem nu voor jamai
Op zaterdag 1 maart 2003 23:40 schreef FunnyMuffin het volgende:[..]
wel erg vaag dat ze al die vorige rondes hier dan geen last van heeft gehad
tja, dan kwam er natuurlijk niet genoeg geld binnen...
En ze gaven die arme Hind niet eens een zakdoekje om haar mascara te fatsoeneren
het verbaast me dat nederland niet zijn idool zoekt in het talent om te zingen..... knap weze kan iedreen tegenwoordig, maar zingen, de auditie bewees het: van de 7000 koters waren er 90 redelijk tot zeer goed...en uitgerekend de allerbeste zangeres werd vandaag gewoon weggestemd...omdat ze blijkbaar niet de potentie had om nederlandse bakvissen geil te maken....
BAH!
quote:Precies Marky, over 2 jaar zit Jim aan de alcohol en de drugs waarschijnlijk...
Op zaterdag 1 maart 2003 23:42 schreef marky het volgende:
Volgens mij is hij erg oprecht in zijn gevoel. Hij is waarschijnlijk niet echt onverschillig maar weet zich gewoon geen houding te geven. Hij is pas vijftien ze kunnen nog makkelijk een schoffie van hem maken.
quote:Grappig, dat zei m'n moeder ook al...
Op zaterdag 1 maart 2003 23:42 schreef Jummy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JIM!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze gaven die arme Hind niet eens een zakdoekje om haar mascara te fatsoeneren
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:40 schreef Scope het volgende:
Een ding weten we wel, Jim zal een eendagsvlieg worden.
quote:Op de camping, trouwerijen en feesten.
Jamai gaat een grote carrière tegemoet (zoiets als Gordon denk ik).
quote:
Hind is ook een blijvertje... Een fantastische zangeres, zal me niet verbazen als ze ook nog in het buitenland doorbreekt.
quote:En arrogant...maar ja dat is ook een emotie, ofzo
Op zaterdag 1 maart 2003 23:42 schreef Scope het volgende:[..]
Volgens mij vergis je je dan toch echt hoor! Als er eentje enthousiast was, was het wel Hind.
quote:hm dat zou weleens kunnen, maar dat is eigenlijk heel erg slecht, want dat zou beteken dat de echte favoriet van het publiek het 'per ongeluk' niet haalt!
Op zaterdag 1 maart 2003 23:42 schreef Riann het volgende:[..]
Ik denk dat er ook best veel mensen denken van ik wil jamai en hind in de finale voor hind word al zo veel gesmst die heeft wel een plaats in de finale ik stem nu voor jamai
quote:Als je zo goed kan zingen, mag je ook wel arrogant zijn, nietwaar
Op zaterdag 1 maart 2003 23:44 schreef She-Wolf het volgende:[..]
En arrogant...maar ja dat is ook een emotie, ofzo
En nee,ben geen breezahmuts
[Dit bericht is gewijzigd door Shirley op 01-03-2003 23:47]
quote:En dan komt tie bij jou op de poli en krijg je een 2e kans
Op zaterdag 1 maart 2003 23:43 schreef Scope het volgende:[..]
Precies Marky, over 2 jaar zit Jim aan de alcohol en de drugs waarschijnlijk...
Damn, finale wordt (voor mij dan) wel een beetje saai zo. Maar ik denk ook dat Hind veel beter af is dan Jim en Jamai, aan dat contract zitten vast allerlei haken en ogen. Nu krijgt Hind ook nog zat aandacht van de platenmaatschappij kereltjes en heeft ze veel meer inbreng..
Hind is een blijvertje
Maar ze zal wel goed terecht komen dat kan haast niet anders..
quote:Precies!
Op zaterdag 1 maart 2003 23:46 schreef misterDre het volgende:[..]
En dan komt tie bij jou op de poli en krijg je een 2e kans
quote:Je hebt gelijk maar je zag het ook al bij de engelse Idols. Daar was een jongen die kon perfect zingen alleen had hij zijn uiterlijk tegen, die combinatie verkoopt dus niet.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:43 schreef Jerruh het volgende:
ik zeg het nog 1 keer:het verbaast me dat nederland niet zijn idool zoekt in het talent om te zingen..... knap weze kan iedreen tegenwoordig, maar zingen, de auditie bewees het: van de 7000 koters waren er 90 redelijk tot zeer goed...en uitgerekend de allerbeste zangeres werd vandaag gewoon weggestemd...omdat ze blijkbaar niet de potentie had om nederlandse bakvissen geil te maken....
BAH!
Hij kan een beetje zingen en hij heeft de looks, Jamai daarintegen is tegenpool van Jim die kan goed zingen en is qua uiterlijk minder
quote:Nee, hij moet niet winnen, punt uit.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:46 schreef Odie het volgende:
Jamai moet winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |