abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8803571
ik vond het nu wel op het einde erg spannend hoor

ik heb net even alle spanningen eruit geplast

zaterdag 1 maart 2003 @ 23:41:33 #27
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8803577
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:39 schreef Jerruh het volgende:
het verbaast me dat nederland zijn idool niet zoekt in iemand die talent hebt met zingen......
De doelgroep weet niet wat de ware artiesten zijn.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:41:44 #28
29354 maikeru
Surf's up Dude!
pi_8803585
ALs Jamai nu niet wint weet ik het ook niet meer

en o ja RTL4 heb zo'n idee dat jullie kijkcijfers volgende week tussen 21 en 23 een stuk lager zullen zijn als de afgelopen weken, gelet op de reacties op dit forum!

OP TIEVEN met die nep finale

pi_8803593
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:40 schreef She-Wolf het volgende:
Die onverschilligheid en quasi ongeinteresseerdheid is er uit toch, dat was Hind...
Volgens mij vergis je je dan toch echt hoor! Als er eentje enthousiast was, was het wel Hind.
En vast!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:42:10 #30
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8803598
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:36 schreef Qarinx het volgende:
Al die mensen die het zo erg vinden dat Hind eruit is, hebben die gestemd?

Dat heeft haar volgens mij de kop gekost.. veel vonden haar goed, maar steunden haar niet door te stemmen.. Jim en Jamai hebben die steun wel gehad..

Dat is heel goed mogelijk. Waarschijnlijk heeft men gedacht dat ze voor haar niet hoefde te stemmen omdat zij toch wel de stemmen zou krijgen.
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:34 schreef Scope het volgende:

[..]

Maar Marky, hoe zit het dan met die onverschilligheid, die quasi ongeinteresseerdheid. Op mij komt die Jim zo verschrikkelijk saaaaaaaaaaai over... ik begrijp er niets van?

Volgens mij is hij erg oprecht in zijn gevoel. Hij is waarschijnlijk niet echt onverschillig maar weet zich gewoon geen houding te geven. Hij is pas vijftien ze kunnen nog makkelijk een schoffie van hem maken.
pi_8803602
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:41 schreef maikeru het volgende:
ALs Jamai nu niet wint weet ik het ook niet meer

en o ja RTL4 heb zo'n idee dat jullie kijkcijfers volgende week tussen 21 en 23 een stuk lager zullen zijn als de afgelopen weken, gelet op de reacties op dit forum!

OP TIEVEN met die nep finale

helemaal mee eens
pi_8803603
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:40 schreef FunnyMuffin het volgende:

[..]

wel erg vaag dat ze al die vorige rondes hier dan geen last van heeft gehad

Ik denk dat er ook best veel mensen denken van ik wil jamai en hind in de finale voor hind word al zo veel gesmst die heeft wel een plaats in de finale ik stem nu voor jamai
pi_8803608
Hoe zou de uitslag er hebben uitgezien als er maximaal maar 1x gestemd kon worden met 1 mobiel of normaal telefoonnummer?

tja, dan kwam er natuurlijk niet genoeg geld binnen...

pi_8803614
JIM!

En ze gaven die arme Hind niet eens een zakdoekje om haar mascara te fatsoeneren

If you obey all the rules, you miss all the fun!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:43:01 #35
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8803617
ik zeg het nog 1 keer:

het verbaast me dat nederland niet zijn idool zoekt in het talent om te zingen..... knap weze kan iedreen tegenwoordig, maar zingen, de auditie bewees het: van de 7000 koters waren er 90 redelijk tot zeer goed...en uitgerekend de allerbeste zangeres werd vandaag gewoon weggestemd...omdat ze blijkbaar niet de potentie had om nederlandse bakvissen geil te maken....

BAH!

put
your
clothes
on!
pi_8803625
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:42 schreef marky het volgende:
Volgens mij is hij erg oprecht in zijn gevoel. Hij is waarschijnlijk niet echt onverschillig maar weet zich gewoon geen houding te geven. Hij is pas vijftien ze kunnen nog makkelijk een schoffie van hem maken.
Precies Marky, over 2 jaar zit Jim aan de alcohol en de drugs waarschijnlijk...
En vast!
pi_8803626
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:42 schreef Jummy het volgende:
JIM!

En ze gaven die arme Hind niet eens een zakdoekje om haar mascara te fatsoeneren

Grappig, dat zei m'n moeder ook al...
pi_8803637
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:40 schreef Scope het volgende:
Een ding weten we wel, Jim zal een eendagsvlieg worden.
quote:
Jamai gaat een grote carrière tegemoet (zoiets als Gordon denk ik).
Op de camping, trouwerijen en feesten.
quote:
Hind is ook een blijvertje... Een fantastische zangeres, zal me niet verbazen als ze ook nog in het buitenland doorbreekt.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:44:22 #39
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_8803646
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:42 schreef Scope het volgende:

[..]

Volgens mij vergis je je dan toch echt hoor! Als er eentje enthousiast was, was het wel Hind.

En arrogant...maar ja dat is ook een emotie, ofzo

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_8803683
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:42 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik denk dat er ook best veel mensen denken van ik wil jamai en hind in de finale voor hind word al zo veel gesmst die heeft wel een plaats in de finale ik stem nu voor jamai

hm dat zou weleens kunnen, maar dat is eigenlijk heel erg slecht, want dat zou beteken dat de echte favoriet van het publiek het 'per ongeluk' niet haalt!
Dat is nog erger dan dat een onterechte (bv slechte zang(st)er) wint omdat die zo populair is bij een grote groep stemmers.
pi_8803689
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:44 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

En arrogant...maar ja dat is ook een emotie, ofzo

Als je zo goed kan zingen, mag je ook wel arrogant zijn, nietwaar !
En vast!
pi_8803692
Ik ben zo blij dat Hind eruit is. Tuurlijk,ze heeft een prachtige stem,maar ik vind het meer voor in een musical ofzo.en ze kwam ook erg arrogant over op mij,en onnatuurlijk door constant te blijven lachen in elk nummer wat ze deed. Ik zie Hind niet op posters hangen bij het publiek in de kamertjes. Ik vind een finale tussen Jim en Jamai erg leuk,en vind dat ze allebei evenveel kans maken. Iedereen zit af te geven op Jim,maar ik vind em geweldig! Er zijn wel meer idolen die een aparte stem hebben en grootse sterren zijn. Ik noem een Anastacia, met die stem wil je ook niet 24 uur lang worden opgesloten,en zo zijn er natuurlijk nog meer voorbeelden.
Ik ga van de beide finalisten een poster ophangen,want ze verdienen het eigenlijk allebei!

En nee,ben geen breezahmuts

[Dit bericht is gewijzigd door Shirley op 01-03-2003 23:47]

Back in business.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:46:11 #43
215 misterDre
Paint it black!
pi_8803693
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:43 schreef Scope het volgende:

[..]

Precies Marky, over 2 jaar zit Jim aan de alcohol en de drugs waarschijnlijk...

En dan komt tie bij jou op de poli en krijg je een 2e kans
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:46:20 #44
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_8803698
De jury heeft trouwens ook geen traantje gelaten dit keer ..

Damn, finale wordt (voor mij dan) wel een beetje saai zo. Maar ik denk ook dat Hind veel beter af is dan Jim en Jamai, aan dat contract zitten vast allerlei haken en ogen. Nu krijgt Hind ook nog zat aandacht van de platenmaatschappij kereltjes en heeft ze veel meer inbreng..

Hind is een blijvertje

"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_8803711
Jamai moet winnen!
pi_8803718
Ik vond Jim en Jamai vandaag allebei beter dan Hind, in Get Here ontweek ze een heleboel noten.. erg jammer..

Maar ze zal wel goed terecht komen dat kan haast niet anders..

pi_8803734
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:46 schreef misterDre het volgende:

[..]

En dan komt tie bij jou op de poli en krijg je een 2e kans

Precies!
En vast!
pi_8803738
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:43 schreef Jerruh het volgende:
ik zeg het nog 1 keer:

het verbaast me dat nederland niet zijn idool zoekt in het talent om te zingen..... knap weze kan iedreen tegenwoordig, maar zingen, de auditie bewees het: van de 7000 koters waren er 90 redelijk tot zeer goed...en uitgerekend de allerbeste zangeres werd vandaag gewoon weggestemd...omdat ze blijkbaar niet de potentie had om nederlandse bakvissen geil te maken....

BAH!

Je hebt gelijk maar je zag het ook al bij de engelse Idols. Daar was een jongen die kon perfect zingen alleen had hij zijn uiterlijk tegen, die combinatie verkoopt dus niet.
In de lijn van het programma zou het dus eik wel logisch zijn als Jim zou winnen.

Hij kan een beetje zingen en hij heeft de looks, Jamai daarintegen is tegenpool van Jim die kan goed zingen en is qua uiterlijk minder

pi_8803743
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:46 schreef Odie het volgende:
Jamai moet winnen!
Nee, hij moet niet winnen, punt uit.
  Redactie Frontpage zaterdag 1 maart 2003 @ 23:47:46 #50
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8803744
Alle breezermeisjes zijn vieze sloeries en moeten gestraft worden. Op de brandstapel ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')