abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8810665
het is gewoon zo dat aan jim een hoop geld verdient kan worden hij ligt in de doelgroep van het programma meisjes tussen de 12 en 15 jaar
die ongetwijfelt blijven smsén omdat ze denken een kans te maken en bakvis achtig verliefd zijn op iets wat ze noit zullen krijgen

wees nu eerlijk een monotone stem waar haast geen toonverschil inzit kan toch absoluut niet winnen !!!!!!!!!

hind had de perfecte stem om en idool te worden maar gelukkig voor haar mag ze een normaal platen contract uit gaan dienen ipv een contract met idols

HIND we hebben je zien zingen in den briel en je was top en je blijft top

en jamai ik hoop dat je wint beter is van niet met dat soort contract maar ala

jongens veel succes volgende week !!!!!!!!!

en puberende meisjes denken jullie nu echt dat je met een sms kan stemmen dacht het niet je spekt alleen de hmg groep

pi_8810820
Ach Jim heeft het best goed gedaan gister. Dit was echt wel de beste performance in vergelijking met alle voorgaande shows. Hij heeft geleerd van zijn jurycommentaar. Ik denk dat hij volgende week ook wel gaat winnen.
  Redactie Frontpage zondag 2 maart 2003 @ 13:10:39 #253
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8810880
Geleerd? Je kunt wel leren maar als je stem saai is kun je daar weinig aan doen.
  zondag 2 maart 2003 @ 13:12:13 #254
4142 Kloon
Je weet toch
pi_8810909
Och, wat boeit het?
Ik ben geen kloon, ik ben gewoon een ander account
  Redactie Frontpage zondag 2 maart 2003 @ 13:12:42 #255
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8810919
Ik vind er iig niks meer aan
  zondag 2 maart 2003 @ 13:13:04 #256
4142 Kloon
Je weet toch
pi_8810926
Vol
Ik ben geen kloon, ik ben gewoon een ander account
pi_8810939
Sluit nu eens
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_8810941
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:13 schreef Kloon het volgende:
Vol
Nu pas...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop