quote:Mijn moeder vind Jamai ook geweldig.....en ik ook (DUH!)
Op zondag 2 maart 2003 10:21 schreef Riann het volgende:
ik heb net idols aan smam laten horen
die vind jim niet mooi en van hind vind ze dat ze in dat liedje van donna summer te zwaren stem heeft meer een gospelzangeres is.
En die vind Jamai geweldig
Toch denk ik dat JIm gaat winnen. Van mij mag hij, dan krijgt Jamai in ieder geval geen Bagger contract, maar een normaal contract, en hetzelfde met Hind.....misschien is het alleen maar goed, dat Hind en Dewi er nu uit zijn...dat contract van Idols is toch helemaal niks!
quote:kwa contracten heb je wel gelijk maar toch vind ik dat jamai het meer verdiend dan jim. Okay Jim was gister goed maar Jamai nog veel beter en die is week op week goed geweest. En Jim is niet week op week goed geweest.
Op zondag 2 maart 2003 10:36 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Mijn moeder vind Jamai ook geweldig.....en ik ook (DUH!)
Toch denk ik dat JIm gaat winnen. Van mij mag hij, dan krijgt Jamai in ieder geval geen Bagger contract, maar een normaal contract, en hetzelfde met Hind.....misschien is het alleen maar goed, dat Hind en Dewi er nu uit zijn...dat contract van Idols is toch helemaal niks!
Oja, jongens, ik ben straks weg maar open deel 52 als:
Idols 52: Huisarrest voor alle breezermeisjes!
quote:Jamai zong niet vals
Op zondag 2 maart 2003 10:42 schreef SunChaser het volgende:
jamai was gisteren helemaal niet goed, hij zong vals, mat en het sloeg niet aan. Dat kan, iedereen heeft zijn dag niet, maar hij was niet goed.Oja, jongens, ik ben straks weg maar open deel 52 als:
quote:Nee, ik ben jaloers ik weet het.
Op zondag 2 maart 2003 10:51 schreef Riann het volgende:Jamai zong niet vals
quote:Jamai is een soort nieuwe Rene Froger.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:40 schreef Scope het volgende:
Een ding weten we wel, Jim zal een eendagsvlieg worden.Jamai gaat een grote carrière tegemoet (zoiets als Gordon denk ik).
ze hebben wel een goede keuze gemaakt voor het programma, op Jim zullen hele legioenen puberende meisjes gaan stemmen en voor Jamai belt de andere groep van Nederland.
Kassa dus.
quote:Jemig ben je ongesteld ofzo?
Op zondag 2 maart 2003 10:42 schreef SunChaser het volgende:
quote:Same here! En Jim's stem was gisteravond de enige die me echt wat deed!
Op zondag 2 maart 2003 00:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind het trouwens wel opvallend dat alleen jongens zo agressief reageren (lees bijvoorbeeld: Sunchaser) als het op Jim aankomt. Is ie te knap of zo, dat je hem zo keihard aanvalt op zijn stem en performance? Met woorden als 'stomme kutwijven' gaan slingeren maak je 't er niet leuker op. Ik ben geen stom kutwijf, ik ben geen dom Breezersletje, ik vind Jim gewoon HET Idool. Moet iemand perse wegdrijven in een nat slipje om op Jim te stemmen??
-edit- dit was geschreven toen Sunchaser er nog 'kutwijven' ipv 'breezersnollen' had staan
quote:Waarom moet dat "je hart luchten"dan allemaal gepaard gaan met een enorme dosis gescheld? Smaken verschillen nu eenmaal, ik vond van de tien finalisten alleen Roger, Zosja, Yuli, Dewi en Jim goed, en dat vond ik al vanaf de theaterrondes. Marieke vond ik gemaakt en een slechte stem hebben, Bas vond ik een hele mooie stem hebben, maar veel te saai en boers, David was voor een R & B neger ook bij lange na niet van het niveau R. Kelly, Usher of zelfs maar Re-play, Jamai vind ik echt zooooooo verschrikkelijk slecht dat ik elke week zap als hij begint te zingen of in ieder geval even koffie ga zetten, Hind vond ik zwaar onsympathiek en heel voorspelbaar en ondanks dat ze best een mooie stem heeft zijn er in dat genre echt vele zangeressen die vele malen beter zingen ( ik bedoel, ze haalt het duidelijk niet bij Whitney Houston, Mariah Carey of Celine Dion, zo uitzonderlijk goed is ze dan ook weer niet, anders had ze dit programma ook niet nodig lijkt me).
Op zondag 2 maart 2003 01:02 schreef Brennie het volgende:[..]
Als je goed gelezen hebt, heb ik het over "het gros" van de meiden.
Dat jij je aangesproken voelt is jou probleem.
Ik zeg niet dat Jim zelf een lul is en ook niet dat hij niet kan zingen.
Als ik hem naast Hind, Jamai, Zosja, Roger zet.. dan is hij qua zangtalent echt minder goed, in mijn ogen.
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat Idols een jeugdprogramma is?
En echt, ik heb mijn eigen favoriete zangers en zangeressen wel.
Ik baal alleen dat een aantal wijfie's niet verder nadenkt en niet inziet dat het een middelmatige zanger is. De combinatie heel jong zijn/naar school moeten/ de druk van "idol"zijn is niet goed voor zo'n jongen.
Een idol moet meer in zijn mars hebben dan alleen een leuk koppie.
Met zijn stem zal hij het misschien "even" maken .. maar voor lang
Dat jij mij aanvalt, maakt jou niet minder gefrustreerd dan ik.
En ik lucht me hart.. daar is dit forum voor
Jim dus, die heeft de juiste uitstraling voor op een poster, die is sympathiek genoeg om ervoor te zorgen dat je hem in je hart sluit, die heeft lef, hij heeft een goede stem en is heel muzikaal en heeft wat mij betreft dus de potentie om het heel lang vol te gaan houden. Persoonlijk denk ik dat Jim in de loop der jaren alleen maar beter kan worden, en dat is voor iemand die een carrière als idool nastreeft alleen maar een pre. Alleen Dewi en Jim hadden dat, ik denk dat zowel Hind als Jamai na een aantal singles gaan vervelen, terwijl ik Jim toch echt wel in de categorie Robbie Williams/ George Michael zie vallen, op basis van het talent dat hij nu heeft. Nu nog een onschuldig boyband achtig zangertje, maar met wat meer levenservaring, rijpheid, iets meer volgroeide stem en looks, gecombineerd met zijn nuchterheid en overduidelijke liefde voor muziek zie ik hem in de toekomst wel een volwassenere richting opgaan.
Maar goed, dit is slechts mijn smaak. Ik zie niet in waarom iedereen die het niet met mij eens is dan uitgescholden zou moeten worden. Smaken verschillen nu eenmaal, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
quote:Ach, doe toch normaal!
Op zondag 2 maart 2003 02:56 schreef sjong het volgende:
lul toch niet zo dom uit die nekken van jullie (als ik ff brutaal mag zijn)
Die stem hoor je nooit op de radio omdat het een vreselijke stem is. Wanneer dringt het eens tot de botte hersens door
quote:Dat ben ik dus absoluut niet met je eens. In alle finalerondes, hebben Hind en Jamai elke keer hetzelfde soort nummers gekozen, Hind allemaal zoete ballads of belegen semi-uptempo disco hitjes van zwarte zangeressen, en Jamai elke keer zoete ballads of "Nou die handjes de lucht in"nummers. Juist zij zijn mij in de loop van de finales stierlijk gaan vervelen, Jim vond ik elke keer beter worden. Niet alleen qua keuze van zijn nummers, maar ook qua zang. Hij kwam op mij over als de enige die zich kritiek echt aantrok en daar mee ging werken, terwijl Hind en Jamai op mij nogal zelfingenomen overkwamen en er allebei vanuit leken te gaan dat ze de finale al in hun zak hadden. Dat lijkt mij persoonlijk de reden dat ze allebei op een bepaald niveau zijn blijven steken, wat Hind dus duidelijk gister de das heeft ongedaan.
Op zondag 2 maart 2003 01:23 schreef Brennie het volgende:[..]
Prima hoor..
Ze zoeken echter een idool voor zeker 2 jaar ( contract)
Denk jij dat Jim zolang die meisjes kan boeien?
Tis toch 80% uiterlijk wat ze doet laten stemmen.
Zijn stem is apart maar saai en monotoon.Na een tijdje ben je alweer op zijn uiterlijk uitgekeken.Maar zo denk ik erover.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen zo erg kunnen geilen op een idool.
Dat heb ik zelf nooit gehad.
Dat ik vandaag al die hele jonge wijfie's zwaar opgedirkt, krijsend en overdreven idolaat rond zag lopen wekte mijn irritatie.
Maar is Idols echt een programma waar het alleen draait om de zangkwaliteiten? Dat denk ik niet namelijk, anders had het wel anders geheten.
En dat bij de volgende Idols niet gestemd mag worden door mensen onder de 16. Helaas kunnen ze dat niet echt controleren.
Aan Jim heb je helemaal geen fuk als je 'm op de radio/discman moet horen, zelfs zo'n loopse puberale breezah-teef zou er dan achteraf spijt van krijgen.
Jamai en Hind (die er helaas uit is) hebben wel een betere stem. Ik hoor hun ook graag vaker zingen. Dus....
GO JAMAI, GO JAMAI!!!
quote:Jamai is geen betere zanger dan Jim. Jamai bakte er niet veel van gisteren.
Op zondag 2 maart 2003 11:46 schreef Sonho het volgende:
Idols, de naam zegt het al, is op zoek naar een idool. Ik ben nu 25 en heb geen idolen waar ik helemaal weg van ben. Als ik 14 of 15 was geweest, was Jim waarschijnlijk ook mijn idool geweest. Maar nu let ik meer op de zangkwaliteiten en dan zijn Jamai en Hind echt veel beter. En als ik dan ga kijken naar hoe de persoon overkomt, dan mag Jamai van mij winnen.Maar is Idols echt een programma waar het alleen draait om de zangkwaliteiten? Dat denk ik niet namelijk, anders had het wel anders geheten.
quote:Wat raar dat de jury en het publiek daar gisteren anders over dachten, en stemmend Nederland trouwens ook.
Op zondag 2 maart 2003 11:56 schreef marky het volgende:[..]
Jamai is geen betere zanger dan Jim. Jamai bakte er niet veel van gisteren.
Over alle 9 liveshows gezien is Jamai beter geweest dan Jim en als je dat niet ziet ben je wel heel erg bevooroordeeld.
quote:Nee Jim zingt goed. When a man loves a woman was ronduit lachwekkend.
Op zondag 2 maart 2003 11:56 schreef marky het volgende:[..]
Jamai is geen betere zanger dan Jim. Jamai bakte er niet veel van gisteren.
quote:Gareth Gates heeft nooit in de gevarenzone gezeten, dat zei hij zelf in Idols backstage.. denk dat je Will Young bedoelt..
Op zondag 2 maart 2003 11:35 schreef schatje het volgende:
Volgens mij gaat Jim Gareth Gates achterna, die zat ook keer op keer in de gevarenzone en werd uiteindelijk tweede.Dus dan zou Jamai winnen.
quote:Had jij je gehoorapparaat wel aanstaan dan?
Op zondag 2 maart 2003 11:17 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Same here! En Jim's stem was gisteravond de enige die me echt wat deed!
quote:Ik vond Jim ook het mooist zingen. Waarom is het voor sommige mensen zo moeilijk te begrijpen dat smaken verschillen
Op zondag 2 maart 2003 12:24 schreef lin1406 het volgende:[..]
Had jij je gehoorapparaat wel aanstaan dan?
Volgens mij niet.
quote:Dit is het commentaat dat ik kreeg toen ik zei dat ik Jamai
Op zondag 2 maart 2003 12:26 schreef Sven- het volgende:[..]
Ik vond Jim ook het mooist zingen. Waarom is het voor sommige mensen zo moeilijk te begrijpen dat smaken verschillen
Lekker kortzichtig...
Als je het mij vraagt, Jim mag ook winnen. Hij heeft mij ervan overtuigd dat ie beter kan zingen dan een antal shows geleden. Het was allemaal zo eentonig, maar na de afgelopen 4 nummers! DAMN!!! Vooral toen ie Hero ging zingen. En trouwens het gaat hier om een Idool! Jamai is dat niet, Jamai is een betere Gordon. Hij zingt tenminste beter dan Gordon maar wel even grappig. Ik zie Jamai eerder een show presenteren dan zingen.
Maar ben nog steeds geschokt dat Hind eruit is. Dat had ik echt niet verwacht! Dat had bijna niemand verwacht. Iedereen had een favoriet, maar iedereen wist dat Hind zou winnen. Wat is er nou gebeurt? Waarom? Ik weet het niet. Ik vond het ook zo vreemd dat de jury opeens Hind gingen roepen als de gene die eruit gaat. Dat snapte ik niet. Na weken lang nooit Haar naam genoemd als verliezende, toch eruit! Ik heb opeens mijn twijfels nu over de show...
quote:Jim was absoluut de beste gisteravond, een bevestiging dat zijn stem aan een ontwikkeling bezig is. Als je die kopstem zo zuiver pakt is er sowieso niets mis met zijn muzikaliteit (niet dat ik daar aan twijfelde). Ik had gehoopt op een finale tussen Hind en Jim, ik blijf hopen dat Jim wint.
Op zondag 2 maart 2003 12:26 schreef Sven- het volgende:[..]
Ik vond Jim ook het mooist zingen. Waarom is het voor sommige mensen zo moeilijk te begrijpen dat smaken verschillen
Lekker kortzichtig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |