Slotje dan maar?
Deze kan op slot
Dat heeft haar volgens mij de kop gekost.. veel vonden haar goed, maar steunden haar niet door te stemmen.. Jim en Jamai hebben die steun wel gehad..
quote:1 telefoontje voor hind heb ik gepleegd
Op zaterdag 1 maart 2003 23:36 schreef Qarinx het volgende:
Al die mensen die het zo erg vinden dat Hind eruit is, hebben die gestemd?Dat heeft haar volgens mij de kop gekost.. veel vonden haar goed, maar steunden haar niet door te stemmen.. Jim en Jamai hebben die steun wel gehad..
quote:Leukere titel deze, dus maar doen
Op zaterdag 1 maart 2003 23:37 schreef Riann het volgende:
gaan we hier door
quote:okay jamai de beste
Op zaterdag 1 maart 2003 23:38 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Leukere titel deze, dus maar doen
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:38 schreef Smeich het volgende:
Ik verheug me al op volgende week!
En dan natuurlijk alleen op die videoclip van Martin & co.
quote:Ik zal Jeroen v Inkel wel ff bellen, die heeft wel ervaring met dit soort acties
Op zaterdag 1 maart 2003 23:39 schreef Ludacriss het volgende:
heeft iemand hier contacten met een bekend radio proggramma dan zorgen we dat we met z'n alle naar de idols site plat gaan als protest en dan gaat ie down
Jamai gaat een grote carrière tegemoet (zoiets als Gordon denk ik).
Hind is ook een blijvertje... Een fantastische zangeres, zal me niet verbazen als ze ook nog in het buitenland doorbreekt.
quote:wel erg vaag dat ze al die vorige rondes hier dan geen last van heeft gehad
Op zaterdag 1 maart 2003 23:36 schreef Qarinx het volgende:
Al die mensen die het zo erg vinden dat Hind eruit is, hebben die gestemd?Dat heeft haar volgens mij de kop gekost.. veel vonden haar goed, maar steunden haar niet door te stemmen.. Jim en Jamai hebben die steun wel gehad..
quote:Die onverschilligheid en quasi ongeinteresseerdheid is er uit toch, dat was Hind...
Op zaterdag 1 maart 2003 23:34 schreef Scope het volgende:[..]
...hoe zit het dan met die onverschilligheid, die quasi ongeinteresseerdheid. Op mij komt die Jim zo verschrikkelijk saaaaaaaaaaai over... ik begrijp er niets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |