quote:ja en..???
Op zaterdag 1 maart 2003 23:20 schreef Jordy-B het volgende:
De jury zat godverdomme niet eens te janken, nu!
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:18 schreef scanman01 het volgende:[..]
.... Dankzij die geweldige zanger Jim!
Wat een oprecht lief joch is het toch, en heel wat anders dan de reactie van Hind zelf toen zij vorige week door was. Overigens vind ik het ook volkomen onterecht dat zij eruit is, hoor, ik vond Jamai overduidelijk de slechtste vanavond.
Desalniettemin ben ik erg blij dat Jim door is!!!! Go Jim!!!
quote:Ben niet gek...
Op zaterdag 1 maart 2003 23:20 schreef Jummy het volgende:
Stelletje krenten, had dan gestemd!
quote:ROFLMPO
Op zaterdag 1 maart 2003 23:19 schreef Th3FreaK het volgende:
Als poep kon zingen dat heette het Jim.
quote:Jim klinkt alsof er ergens een schaap ritueel geslacht wordt.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
de liedjes die ze koos sloten ook niet aan bij de doelgroep. Van die Celine Dion, Maruah Carey zeik-liedjes. Daar win je geen punten mee.
En die wint wel???
In elk geval heb ik ut wel een beetje gevolgd en waren mijn favorieten toch wel Dewi en Hind. Nadat vorige week Dewi het veld moest ruimen en vanavond Hind kijk ik zeker volgende week niet.
Dat die geile kutwijven van een jaar of 15 75 SMS-jes sturen voor die looks van Jim, terwijl die zeker geen mooie stem heeft, zorgt nu voor een resultaat van nix. Hind zat nog nooit op de bank, Jim volgens mij de laatste 3 of 4 keer. Nu zou die dan meer stemmen hebben dan Hind? Yeah right...
De jury is ut er volgens mij ook niet mee eens...whehehee.... Denk zelf dat Hind een mooiere solocarriere te wachten staat dan Jim. Petje af voor Jamai. Die heeft gewoon een dijk van een stem.
IDOLS: Fuck u RTL 4...
quote:en 't lekkerste bekkie.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:21 schreef CrashOne het volgende:
jeeeez, hind eruit! wie had dat verwacht?De gene met de beste stem.....
![]()
quote:die kans is best aanwezig. Het gaat om trouwe fans.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:20 schreef Plantenbak het volgende:
hoe groot is de kans dat iemand die nooit op de bank terecht kwam, vrijwel nooit door de jury 'weggestemd' werd nu wegvoorspeld wordt door de jury en er ook nogges uitgaat...alhoewel dit wel makkelijk is
quote:O jawel hoor ... "de stemmers" bestaan namelijk voor het grootste deel uit hysterische, gillende, freaky Jim fans, die totaal niet letten op zang
Op zaterdag 1 maart 2003 23:19 schreef FunnyMuffin het volgende:
Dit kan toch niet kloppen????? Wie heeft die stemmen geteld? Gezien de verbazing kan dit toch niet zijn wat de 'stemmer' wil???
quote:M,E TOO, HEB NOOIT GESTEMD, MAAR IK ZEI AAN het begin vand e avond...ik voel da hind er uitgaat....nederland schaam je!
Op zaterdag 1 maart 2003 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Heb ik gedaan!
quote:hahahahaha
Op zaterdag 1 maart 2003 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
Die is binnen, zo nu eerst een Breezer
quote:Dan kijk je toch niet meer?
Op zaterdag 1 maart 2003 23:19 schreef Jerruh het volgende:
vanaf nu KOTS ik op idols BAH BAH BAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
Die is binnen, zo nu eerst een Breezer
quote:Het was al heel lang geleden bekend dat Hind niet "Het Idool" zou worden, de vraag was alleen hoe ver ze zou komen.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:21 schreef El_Catalan het volgende:
Dit word ookzo verdacht iedereen beschuldigd de makers van idols dat ze corrupt zijn en dat het al bekend was dat hind het zou gaan winnen dus denken hun nou dan kicken we hind er tog gewoon uit hun maakt het niet uit wie de winnaar is hun hebben het geld al CORRUPT!
Dit kan toch niet!! Is HMG dan zo bang dat ze betrapt worden??
* Jummy is sprakeloos
quote:Ja precies. Jim heeft een op afstandbedienbare electrische ballenknijper in zijn broek... vandaar dat ie die hoge noten haalt!
Op zaterdag 1 maart 2003 23:21 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Jim klinkt alsof er ergens een schaap ritueel geslacht wordt.
En die wint wel???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |