quote:Bij mij, bij het merendeel van de Fokkers, bij ieder weldenkend mens.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:30 schreef Qarinx het volgende:
Bij wie?
quote:Ok, dat nummer van Edwin McCain deed ie goed. Kan ik niets anders van maken (origineel is trouwens veel beter, maar dat terzijde). Maar Proud Mary was weer net zo monotoon als altijd, hoor.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:30 schreef Riann het volgende:
hind heeft ook een geweldige stem beter dan jim maar jim zingt nu echt niet meer eentonighij was vandaag echt geweldig
quote:Dit soort mensen verzieken het dus voor de rest van Nederland...
Op zaterdag 1 maart 2003 23:29 schreef Minnie_ het volgende:
*op Jim gestemd heeft*
Maar goed, volgende week wint Jamai dus. Het bel(sms)-tegoed van de breezah-meisjes is nu toch wel eens op zou ik zo denken...
quote:2x gebeld en 1x gesms'd.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:31 schreef schatje het volgende:
Je hebt niet genoeg gebeld.
quote:Een weldenkend mens gaat niet 100 keer stemmen op Hind..
Op zaterdag 1 maart 2003 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Bij mij, bij het merendeel van de Fokkers, bij ieder weldenkend mens.
Ze was gewoon populair bij het verkeerde publiek..
quote:SCH geraadpleegt??
Op zaterdag 1 maart 2003 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai moet winnen trouwens.
quote:sorry, maar ik niet snap
Op zaterdag 1 maart 2003 23:30 schreef Kworb het volgende:Wat mij betreft is dit wel het bewijs dat het stemmen tellen bij Idols geen doorgestoken kaart is, want RTL4 weet ook wel dat ze met Hind de meeste kijkcijfers krijgen en dat de platenmaatschappij het liefst iemand heeft die fenomenaal kan zingen, zoals Hind.
quote:owjaaaaaa
Op zaterdag 1 maart 2003 23:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja dat blijkt... Daarom kreeg je ook de meeste stemmen
t voldoet wel aan de buitenlandse afleveringen: die hadden ook allemaal jongens in de finale..... jamai zat in het verkeerde programma, die hoorde thuis in de afleveringen van nationaal songfestival, en jim...tja.......
Met dank aan Br33z4h-minnend Nederland. Doei he Hindje
quote:jammer genoeg niet denk ik
Op zaterdag 1 maart 2003 23:31 schreef Moesta het volgende:[..]
is hun beltegoed nog niet op dan ???
quote:Lenen gewoon de moby van hun pappie...
Op zaterdag 1 maart 2003 23:31 schreef Moesta het volgende:
is hun beltegoed nog niet op dan ???
Het was trouwens wel hartstikke schattig toen Jamai in tranen uitbarstte...
Ik heb spijt dat ik zo krenterig was om niet te gaan stemmen.
quote:Zijn ze wel van Nederland gewend
Op zaterdag 1 maart 2003 23:31 schreef Knaller het volgende:
Wat zal het buitenland nu wel niet denken dat bij ons Jamai en jim in de finale zitten!!
Jim is door omdat hij qua idool potentie het meest te bieden heeft.
Hind is de beste zangeres van allemaal maar heeft feitelijk het zelfde probleem als Yuli. Het zijn geen typisch idol. Als idool moet je hordes gillende fans achter je aan hebben hollen. Meisje/Vrouwen moet slipjes en knuffels op het podium gooien de poster moet aan de muur van ha kamertje waar het meisje heimelijk wegdroomt in de armen van haar idool.
Wat we vanavond gezien hebben is de weerbarstigheid van de jeugd. De kritiekasters van Jim is de vader en de moeder. Ze geven af op Jim en de dochter in al haar tegendraadsheid zal zich afzetten tegen deze hetze en stemt zich suf.
Of het is gewoon zo als ik hierboven al schreef. Jim is gewoon het beste idool. Hij heeft de looks en het zingen is goed en met lessen nog beter te maken. hier heben ze voor vijf jaar een perfecte idol aan en daarna zullen we hem ook nog wel terug gaan zien in soaps en films uit de Nijenhuis fabriek.
quote:ik heb ook niet gestemt
Op zaterdag 1 maart 2003 23:33 schreef Jummy het volgende:[..]
Lenen gewoon de moby van hun pappie...
Het was trouwens wel hartstikke schattig toen Jamai in tranen uitbarstte...
Ik heb spijt dat ik zo krenterig was om niet te gaan stemmen.
quote:voor mij ook en nu denk ik dat hij zelf een kans maakt om
Op zaterdag 1 maart 2003 23:26 schreef GerardVanAs het volgende:schatje
CJ
Tom_Tom-
Wie zeiden er ook alweer allemaal dat Jamai de slechtste was en dat die eruit ging.
, dat zeg ik dan.
Jamai is voor mij al een winnaar.
quote:Zweep erover.
Op zaterdag 1 maart 2003 23:33 schreef Vibromass het volgende:
Bwahahah JIM IS ONSTUITBAARMet dank aan Br33z4h-minnend Nederland. Doei he Hindje
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 01-03-2003 23:34]
quote:Dat is waar...
Op zaterdag 1 maart 2003 23:33 schreef -Hans- het volgende:[..]
Zijn ze wel van Nederland gewend
quote:Maar Marky, hoe zit het dan met die onverschilligheid, die quasi ongeinteresseerdheid. Op mij komt die Jim zo verschrikkelijk saaaaaaaaaaai over... ik begrijp er niets van?
Op zaterdag 1 maart 2003 23:33 schreef marky het volgende:
Ai ai ai de druivjes zijn zuur hier.Jim is door omdat hij qua idool potentie het meest te bieden heeft.
Hind is de beste zangeres van allemaal maar heeft feitelijk het zelfde probleem als Yuli. Het zijn geen typisch idol. Als idool moet je hordes gillende fans achter je aan hebben hollen. Meisje/Vrouwen moet slipjes en knuffels op het podium gooien de poster moet aan de muur van ha kamertje waar het meisje heimelijk wegdroomt in de armen van haar idool.
Wat we vanavond gezien hebben is de weerbarstigheid van de jeugd. De kritiekasters van Jim is de vader en de moeder. Ze geven af op Jim en de dochter in al haar tegendraadsheid zal zich afzetten tegen deze hetze en stemt zich suf.
Of het is gewoon zo als ik hierboven al schreef. Jim is gewoon het beste idool. Hij heeft de looks en het zingen is goed en met lessen nog beter te maken. hier heben ze voor vijf jaar een perfecte idol aan en daarna zullen we hem ook nog wel terug gaan zien in soaps en films uit de Nijenhuis fabriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |