En schatje, waar komt je posiHindgedoe ineens vandaan? Niet dat ik het erg vind natuurlijk.
quote:nee, dat noemen we overdreven.
Op zaterdag 1 maart 2003 21:37 schreef Rot het volgende:[..]
Dat noemt men uitstraling
quote:tsja ...
Op zaterdag 1 maart 2003 21:38 schreef Nyame het volgende:
yuck!! Ze vindt het volgens mij niet meer dan volkomen terecht dat ze nog nooit op de bank heeft gezeten!!
En ze lijkt er zeker van dat ze gaat winnen...
quote:dus geven ze bij Hind kritiek om haar scherp te houden en Jamai gaat toch weg dus geef hem nog even een goed gevoel voordat hij optieft.
Op zaterdag 1 maart 2003 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
dus ...
quote:tgaat idd nergens over
Op zaterdag 1 maart 2003 21:39 schreef -Mk- het volgende:
blaaa blaaaa blaaaaaa Jim is aan het vertellen
quote:Tuurlijk mag ze blij zijn dat ze door is, maar doordat ze altijd een glimlach heeft, vind ik haar eigenlijk niet echt expressief.. Je weet bij haar nooit of ze lacht, omdat het moet of dat ze écht lacht..
Op zaterdag 1 maart 2003 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
Natuurlijk moet ze altijd lachen moet ze dan een gezicht als een zombie trekken. En mag ze dan niet blij zijn dat ze door is??
quote:Ik vond Marieke of Dewi een Idol.. maar Hind niet.. ik vind haar ook geen sexy look hebben ofzo.. toch wel belangrijk als idol..
En hoezo is ze fysiek geen idool, wat voor onzin is dat???
quote:hij praat irritant.
Op zaterdag 1 maart 2003 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
tgaat idd nergens over
quote:Jep idd
Op zaterdag 1 maart 2003 21:38 schreef schatje het volgende:
Jim schijt zowat in zijn broek.
quote:LOL
Op zaterdag 1 maart 2003 21:39 schreef sweek het volgende:
Kan iemand zometeen een samenvatting geven? Hind zong 2 nummers achter elkaar ofzo?
ik schrijf na de uitzending een samenvatting
quote:Ja, eerst zong ze Get Here van Oleta Adams, daar was de jury lyrischer dan lyrisch over en daarna zong ze Bad Boys van Donna Summer, dat vond de jury erg goed, maar er zaten wat missertjes in.
Kan iemand zometeen een samenvatting geven? Hind zong 2 nummers achter elkaar ofzo?
quote:Waar gaat dat nou weer over...
Op zaterdag 1 maart 2003 21:37 schreef Viola_Holt het volgende:
je bent gewoon jaloers !
Als je zou zeggen dat ik jaloers ben op haar stemgeluid, dan zou ik dat 100% toegeven...
Maar met haar als persoon heb ik weinig.. zie daar gewoon geen populair iemand in... Ik had het bij Dewi en Marieke bijv. wel.. hoewel ik die weer minder vond zingen..
quote:ja, Jamai zong 2 nummers was niks. Jury vond het top.
Kan je nu live inschakelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |