Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
quote:Doe mij maar stevige bak espresso graag, dank je.
Op 26 december 2000 01:56 schreef Moor het volgende:
Plaatje voor Bep.
PalinG lieve schat, natuurlijk breng ik de nacht nog met je door, maar eerst even luisteren naar het muziekje van Moor, meegenomen uit deel 9, nog net op tijd!
<Edit: Paling in PaliNG gewijzigd, hij is nogal gevoelig wb die G>
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 26-12-2000 02:07]
Je plaatje draait alweer en swingt... Waar is de rest ineens gebleven? Uitgegleden?
<edit>
Oeps... niet goed gekeken, sneeuwblindheid wellicht. Er ligt hier ook zo'n mooi pak!
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 26-12-2000 02:05]
Maar ben er gelukkig weer
Lekker muziekje Moor!
quote:
Op 26 december 2000 02:03 schreef Tinkerbell oa. het volgende:
...PalinG... hij is nogal gevoelig...
Ben je van je verliefdheden afgeraakt Moor? Of komt het door de kerststress?
* Tinkerbell is lichtelijk bezorgd om Moor
Maar eh, als je nog een mooi toepasselijk lied hebt: Tinkerbell is verliefd!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 26-12-2000 02:13]
quote:Je ziet 't heel juist, Tinkerbell,
Op 26 december 2000 02:12 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell kust PalinG terug terwijl ze onderwijl Moor complimenteertBen je van je verliefdheden afgeraakt Moor? Of komt het door de kerststress?
* Tinkerbell is lichtelijk bezorgd om Moor
Maar eh, als je nog een mooi toepasselijk lied hebt: Tinkerbell is verliefd!
En aangezien Bep me ook wel begrijpt, was dat plaatje eigenlijk een noodkreet - nou ja, noodkreet Moor kent Bep ook 'n beetje...
Voor jou, Tinkerbell, zal ik nog iets zoeken, moet alleen woekeren met de 'free space' op de server, dus duurt eventjes, OK ?
Sorry Tink, ben beetje melig vanavond. Weet niet hoe het komt..
Ga er straks nog een keer naar luisteren hoor maar we zijn nou ff buiten op de glijbaan bezig, doe je lekker mee?
*Bep gaat weer naar buiten en neemt een flinke aanloop, dan sjeest ze de glijbaan af die helemaal doorloopt tot de hoek vd straat!
Joooooeeeeehoooeeeee!
Neem een drankje lieverd, dan hebben we het er niet meer over
Trusten allemaal... De sleutel straks graag op de bekende plek. Tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |