Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
quote:Doe mij maar stevige bak espresso graag, dank je.
Op 26 december 2000 01:56 schreef Moor het volgende:
Plaatje voor Bep.
PalinG lieve schat, natuurlijk breng ik de nacht nog met je door, maar eerst even luisteren naar het muziekje van Moor, meegenomen uit deel 9, nog net op tijd!
<Edit: Paling in PaliNG gewijzigd, hij is nogal gevoelig wb die G>
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 26-12-2000 02:07]
Je plaatje draait alweer en swingt... Waar is de rest ineens gebleven? Uitgegleden?
<edit>
Oeps... niet goed gekeken, sneeuwblindheid wellicht. Er ligt hier ook zo'n mooi pak!
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 26-12-2000 02:05]
Maar ben er gelukkig weer
Lekker muziekje Moor!
quote:
Op 26 december 2000 02:03 schreef Tinkerbell oa. het volgende:
...PalinG... hij is nogal gevoelig...
Ben je van je verliefdheden afgeraakt Moor? Of komt het door de kerststress?
* Tinkerbell is lichtelijk bezorgd om Moor
Maar eh, als je nog een mooi toepasselijk lied hebt: Tinkerbell is verliefd!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 26-12-2000 02:13]
quote:Je ziet 't heel juist, Tinkerbell,
Op 26 december 2000 02:12 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell kust PalinG terug terwijl ze onderwijl Moor complimenteertBen je van je verliefdheden afgeraakt Moor? Of komt het door de kerststress?
* Tinkerbell is lichtelijk bezorgd om Moor
Maar eh, als je nog een mooi toepasselijk lied hebt: Tinkerbell is verliefd!
En aangezien Bep me ook wel begrijpt, was dat plaatje eigenlijk een noodkreet - nou ja, noodkreet Moor kent Bep ook 'n beetje...
Voor jou, Tinkerbell, zal ik nog iets zoeken, moet alleen woekeren met de 'free space' op de server, dus duurt eventjes, OK ?
Sorry Tink, ben beetje melig vanavond. Weet niet hoe het komt..
Ga er straks nog een keer naar luisteren hoor maar we zijn nou ff buiten op de glijbaan bezig, doe je lekker mee?
*Bep gaat weer naar buiten en neemt een flinke aanloop, dan sjeest ze de glijbaan af die helemaal doorloopt tot de hoek vd straat!
Joooooeeeeehoooeeeee!
Neem een drankje lieverd, dan hebben we het er niet meer over
Trusten allemaal... De sleutel straks graag op de bekende plek. Tot morgen!
quote:
Op 26 december 2000 02:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:
* ZJ vraagt zich af of...neeWelterusten PalinG en Tinkerbell!!
Jongens hellup 's, ik hou 'm bijna niet meer hoor!!!
Ja, lekkur doe nog maar een Irish Coffee, en een paar pantoffels, want ik heb hele koude voeten gekregen van dat glijden daar buiten.
Maar inderdaad; er heerst weer rust; Sandra is mopperend naar bed, Hansepans erachteraan, nu alleen Koen die zit te fröbelen.
quote:* Arjuna denkt, 'ach wat, ik vat daar effe nog een glaasje wijn', grinnikt besmuikt naar Cynix, en laat per ongeluk een CD'tje uit zijn jaszak vallen. .bin=.mp3 staat op het hoesje
Op 26 december 2000 02:29 schreef Cynix® het volgende:
Ha, die Arjuno, dacht ik toch even dat je overstag ging met je vertrouwen in de eerlijkheid van Veronica...
http://us.share.geocities.com/SunsetStrip/Loft/7391/Jetaime.bin
sowwry
quote:*hik* ik zag toch echt twee tante Beppen met twee heilsoldaten om d'r nek, niet dan, Cynixen?
Op 26 december 2000 03:22 schreef Tante Bep het volgende:
Jullie zijn ook een lekker stel hoor, kom hier 3 kwartier geleden met een gewonde heilsoldaat binnenstrompelen, (ja kijk maar even om 02:33) laten jullie die man (en mij) gewoon tobben zonder een poot uit te steken! Fraai is dat weer, mooie kerstgedachte hoor.
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/jensen-ferrrrrdie-2.mp3
Enne, Cynix, heb jij niet genoeg gehad? Je praat zo raar, dat ben ik niet van je gewend.
Z'n collectebus lag hier voor de deur en da's toch een metertje of 20, kan je nagaan zo'n klap dus, hij kreeg daarbij ook nog eens mijn lieftallige lijfje bovenop zich, daarom mankeer ik ook niks maar hij helaas des te meer!
Heb maar een taxi voor 'm gebeld want hij wou absoluut niet naar het ziekenhuis voor controle, hoe ik daar ook op aandrong, maar wou direct naar huis want moest morgen nl. weer vroeg op pad!
*Bep die zich zo uitgelaten als een kind had gevoeld, schaamt zich nu voor de wilde capriolen die ze heeft uitgehaald en waar een ander nu de dupe van is geworden, die man kan morgen niet meer lopen van de spierpijn en ziet vast bont en blauw
Jongens, ik ga naar huis hoor, die klap heeft me letterlijk en figuurlijk ontnuchterd, 't is genoeg geweest voor vandaag.
Als Moor hier soms nog opduikt vannacht willen jullie dan aan hem vragen of hij morgen alsjeblieft langs wil komen. Na onze begroeting heb ik 'm helaas niet meer gezien en had graag even met hem willen praten eigenlijk, dat doen we morgen dan maar hoop ik, geven jullie dat door dan, oke!
Truste lieffies, tot morgen!
Welterusten jongens, en tot morgen!
Fijne dag kinders!
*Just Me pakt bezem en gaat aan de slag zó dat ziet er weer iets beter uit, verse pot koffie zetten, oud-bakken kerst-kransjes erbij en welkom weer allemaal!!
PalinG, prettige vakantie. Geen benen of armen breken. Ik zie je graag heelhuids terug! Tink
Hmmm, het brood is op... wat nu?
* PalinG stopt Tinks briefje in z'n zak en glimlacht gelukzalig, brood heeft ie niet meer nodig
Ik ga zo ff douchen, en ben er dan nog een klein uurtje, want ik moet aan het werk (tot een uur of 9). Daarna steek ik nog ff m'n neus om de hoek om afscheid te nemen...
Zie ik je dan nog? Zoniet dan wens ik je het allerbeste en hele fijna dagen... Tot gauw!
*Bep zoekt en zoekt en blijkt de zwaar gehavende collectebus zelf onder de kerstboom te hebben gezet, als ze 'm ziet weet ze het weer, ze dacht misschien doen ze er wel wat in. En helemaal zeker weten doet ze het niet maar het lijkt echt of de bus wat zwaarder is als gisteren. Ze neemt zich voor om de bus niet eerder in te leveren dan het moment dat ze 'm niet meer op kan tillen. Ze sluit de deur van de club af legt de sleutel onder de mat en gaat vol goede moed op pad.
quote:* Tinkerbell stuurt PalinG een e-mail:
Op 26 december 2000 12:43 schreef PalinG het volgende:
Zie ik je dan nog? Zonietdan wens ik je het allerbeste en hele fijna dagen... Tot gauw!
Hoi, zit bij vrienden. We gaan bijna aan de kalkoen! Weet niet hoe laat ik er weer ben. Misschien nog op tijd!
Dank je Moor! Niet dat ik het op deze pruts-laptop goed kan horen, maar ik luister vanavond nog wel even goed. Gaat het met jou alweer wat?
quote:Moor's heart is broken - Hummie gaat vreemd met een zwerver/acteur....
Op 26 december 2000 16:49 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell stuurt ook Moor een e-mail:Dank je Moor! Niet dat ik het op deze pruts-laptop goed kan horen, maar ik luister vanavond nog wel even goed. Gaat het met jou alweer wat?
Nou wat ik toch vannacht heb meegemaakt, ga ik eerst met Beppie naar die shoarmatent verderop, lekker even de avond aftoppen, kom ik thuis, zoek mijn sleutels in mijn tasje, en wat vind ik een cd'tje.
Op het hoesje stond alleen bin=mp3. Dus ik natuurlijk nieuwsgierig meteen even luisteren wat erop stond. Geen idee hoe dat ding in mijn tas is gekomen, maar goed, ik heb hem maar meegenomen, kunnen we er hier ook nog even van genieten.
us.share.geocities.com/SunsetStrip/Loft/7391/Jetaime.bin
Mag ik een rood wijntje?
quote:Onveranderd moordzuchtig.
Op 26 december 2000 17:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Tink heeft meelij met Moor. Hoe staat het met je gevoelens t.a.v. Bianca?
* Het is een mooie avond geworden. Torp komt de club binnen met een grote tas. Hij haalt de grote schaal uit de kast en doet de oliebollen (want die zaten in de tas) in de schaal. Met een grote wolk poedersuiker maakt hij het af.
Hallo Torp
Ik ben niet een vaste clubganger, maar ik ben zo vrij om een kerstborrel voor je in te schenken.
Leuk Sanne! Mooie foto! Wat wil je drinken bij de oliebollen? Ik heb nog een Gluhwein voor je.
Wat drinkt Fokje?
Lekkere oliebollen Torp! Nou doe mij ook maar een gluhwijntje, dan zal ik straks wel naar de keuken gaan om de hapjes te doen.
Waar blijft PalinG nou?
quote:Ik zou niet durfen!
Op 26 december 2000 22:00 schreef Torp het volgende:
* Torp is blij verrast. Hij wil niet te ver vooruit kijken, maar zou de lege plek die PalinG achterlaat, kunnen worden gevuld door deze vriendelijke fokje?
Zo erg is het nou ook weer niet
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 26-12-2000 22:10]
* Torp kijkt op zijn horloge. Wat duurt het lang voordat PalinG komt... Zou hij soms uitgegleden zijn en in het ziekenhuis beland?
Ik heb hem nog zó gewaarschuwd...
Wat gaat hij doen, op wintersport? Is toch niet vast gaan oefenen?
Ik zou maar uitkijken buiten! Niet alleen is vriend Dirk weer op straat, ook Tante Bep spookt rond. En die laat zich niet afpoeieren met een knaak! Iets over een collecte en aanrijdingen ofzo... Hmmm
Vrolijk kerstfeest allemaal, op de valreep welliswaar, maar oprecht gemeend en dat telt tenslotte! Torp sluwe vos, doe mij maar een lekker pilsje.
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 26-12-2000 22:37]
* Torp schenkt zichzelf een lekkere port (10 Year Old Conqueror) in, en neemt er een stukje Stilton bij, een heel exclusief kaasje.
Nog iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 26-12-2000 22:43]
Nu ben ik weer thuus... Zo nog ff m'n tas inpakken, want morgenvroeg gaan we rijden.
* PalinG glundert overdreven
Goeie plaat btw
Maar eh... morgenvroeg rijden? Weet je 't zeker? Ik dacht pas over 2 dagen, 1 uur en 12 minuten...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 26-12-2000 22:47]
Bedankt Torp...
M'n computer staat aan, PalinG... Dus als er een emailtje binnenkomt, horen we 't meteen...
Zoals je ongetwijfeld hebt ontdekt heb ik een ietwat bijzonderdere positie dan de rest en ga derhalve eerder om "kwartier te maken". Beetje shoppen voor 31 dec. oa. en zorgen voor voldoende "vanille vla"
Dusssss, voor mij een paar uurtjes en voor de rest (-2) nog 2 dagen, x uren etc...
ZJ, je hebt gelijk! Ik wist dat ik iets vergeten was... Zal straks es kijken of ik m nog kan ophalen. Of heb jij dat toevallig al gedaan?
Zou wel mooi zijn he?
quote:bovendien, wie is we? * PalinG kijkt erg nieuwsgierig
Op 26 december 2000 22:50 schreef Torp het volgende:
* Torp legt z'n hand op PalinG's schouderM'n computer staat aan, PalinG... Dus als er een emailtje binnenkomt, horen we 't meteen...
Voor de duidelijkheid: MAXIMA ROELS !!!
Maaruh, nee dat doen we haar niet aan, dat is net te ver, bovendien wil ze nooit harder rijden dan 75 en maakt ze nogal een hoop lawaai (ze zingt! ...all the way...).
Zeg eens, PalinG... Heb de notulen eens flink doorgenomen. Jij beweerde tegen die HarinKIE dat je hem in de fuik had laten lopen. Kun je jezelf misschien nader verklaren?
quote:
Op 26 december 2000 23:02 schreef PalinG het volgende:
Huh? Wat...?
quote:Wie is we? Wij toch?
Op 26 december 2000 22:57 schreef PalinG het volgende:
bovendien, wie is we? * PalinG kijkt erg nieuwsgierig
Enerzijds beetje indruk maken, want een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Anderzijds kan ik op die site vrij gemakkelijk ip-nrs (en alles wat daarmee te doen is) achterhalen, zeker als je het gastenboek betreedt.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 26-12-2000 23:22]
En fokje zit al een tijd op 't toilet.
Proost ouwe snatzer...
Wat dacht je trouwens van "Torps kantoortje" ofzo...
<edit: onwaarheidje>
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 26-12-2000 23:52]
Mijn website? Van HarinKIE zul je bedoelen. Ik heb geen idee wat HarinKIE van plan is...
Kom, we nemen er nog eentje. Het bier smaakt weer best. Jij ook nog, Cynix?
* PalinG spitst zijn oren en kijkt nerveus naar buiten
Hoor ik nou wat in het trappenhuis, of...?
* Torp heeft met PalinG te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 26-12-2000 23:55]
quote:sorry PalinG ik ben het maar... *Just Me
Op 26 december 2000 23:50 schreef PalinG het volgende:
Proost! Heren van het goeie leven...* PalinG spitst zijn oren en kijkt nerveus naar buiten
Hoor ik nou wat in het trappenhuis, of...?
Goed bezig Cynix. Had beter moeten weten. sowwy
* PalinG besluit maar ff binnen te blijven
Vertel, hoe wast?
Wijntje?
Bij de haard?
Of onder de ...je weet wel?
of.. euhh.. en.. ja.. ik bedoel.. nee, nou...
* PalinG is zo blij dat ie ff niet meer uit z'n woorden komt
* Glimlachend kijkt Torp naar het verliefde stel.
PalinG en Tinkerbell, gaan jullie maar lekker met z'n tweeen aan dat tafeltje zitten, hoor. We snappen het wel.
* SelfKicker drentelt naar de bar en kijkt Torp doordringend aan...
Barman, doet U MIJ maar een pils!
Het was reuze gezellig. De kalkoen lekker, broccoli ook en de toet was met drank overgoten, wat mijn relaxtheid verklaart.
Bem blij dat je er nog bent, PalinG, was al bang dat ik je zou missen. Ik had vanmiddag nog een e-mail gestuurd, heb je het gelezen?
Ach, doe nog maar eens een wijntje. Ik pak het zelf wel even!
Is Tante Bep nog niet gesignaleerd vanavond?
Biertje voor Johnny...
En blijf maar even zitten, Tink. Ik heb nog een lekker flesje wijn voor jullie en breng het wel even.
U is een goed mens. Gaat U ook over de muziek?
Mag ik ook een biertje?
Ik was op zolder bezig met opruimen, maar vind het nu toch wel weer mooi geweest.
Kijk nu: Johnny is er weer!
Hoe is het Selfkicker? Je ging laatst nogal vreemd weg hier.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 27-12-2000 00:27]
* ZJ beseft dat het leven van een streamverslaggeefster deze dagen zwaar is
Zullen we maar een biertje op de afloop drinken?
En, waar gaan we volgende week eigenlijk drinken, verhuist Pannonica of komt er een rehab?
Doe mij maar geen bier meer dan..
Pfff Torp, die oliebollen van jou werden met net iets te gortig, maar het gaat alweer!
Een wijntje kan wel weer
quote:
Op 27 december 2000 00:40 schreef Simba het volgende:
* Simba pleit ook met PalinG mee
PalinG for president forumleider moderator !
Tink, een heeele dikke voor jou (ik slaap op zolder, hint hint)
fokje, ZJ, Sanne, Cynix, Torp, Simba (in willekeurige volgorde) en iedereen die er nu niet is (zoals Qt, Tante Bep, Havoc, Danny en knorretje, etc, etc.): Heeeeele fijne dagen nog, de beste wensen voor 2001 en tot gauw.
Ik hoop dat ik de weg terug kan vinden straks, maar dat zal ws wel goed komen. Zet hem op allemaal en veel plezier met de ontknopping van BB2. Ik zal niets meekrijgen van wat er hier of in NL gebeurd, maarja... heb ik wat te lezen als ik terug kom.
Allemaal een
Laterder...
* PalinG klautert de trap op en kijkt nog even om
Tegen de tijd dat ik terug kom ben ik er helemaal uit... Hou op schijt uit!
* PalinG bedankt vriendelijk, kijkt onnozel en wijst nog eens fijntjes op zijn ondertitel
Kom maar hier Tink, wij zorgen wel voor je tot ie terug is
Torp, dat had je niet moeten...
Ach Sanne, ja die tekst hè, die haalde weer zoveel boven. Maarre bedankt nog voor de tisues. Blieft Sanne een wijntje?
BARMAN!
Om te beginnen moet je nog even, dat hoort zo in Club Pannonica, als afscheid een importbiertje drinken, en Tinkerbell krijgt van mij een lekker Bacardietje.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 01:37]
* Torp duikt even achter de bar, en houdt iets achter z'n rug, hij komt naar het tafeltje toe.
Wanneer ben je terug? Dan kan ik op de kalender op Torps kantoortje de dagen aftellen.
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 27-12-2000 01:00]
* SelfKicker ziet alleen nog maar sterretjes...
[Dit bericht is gewijzigd door SelfKicker op 27-12-2000 00:59]
quote:Mag het ook een biertje zijn?
Op 27 december 2000 00:50 schreef SelfKicker het volgende:
* SelfKicker rukt zich los uit z'n dagdromen en hoort nog net Sanne's vraagAch Sanne, ja die tekst hè, die haalde weer zoveel boven. Maarre bedankt nog voor de tisues. Blieft Sanne een wijntje?
BARMAN!
Wat stom zeg dat Torp de camera omgekeerd vasthield! Evengoed, wel een hele leuke verrassing
* Tinkerbell is nieuwsgierig naar PalinGs woordspeling en wil ook nog ff snel weten wanneer hij terugkomt
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 27-12-2000 01:14]
* Torp geeft PalinG een ferme klap op de schouder en wenst hem goede reis.
Doe voorzichtig jongen! Bedankt voor de gezelligheid. Veel plezier!
Ach Sanne, heb je nog wat tissues voor me. Ik kan het ff niet hendelen, hoor.
* Tinkerbell heeft een groot brok in d'r keel
En ohja, de Heere schiep hemel en aarde in zeven dagen, dus kruis de achtste dag van 2001 maar aan als e.t.a. Kan een dagje later of eerder (onwaarschijnlijk natuurlijk) zijn, maar dat is afwachten...
Zorgen jullie goed voor de (verhuizing van de) CLub? Doei!
* SelfKicker pakt een tissue aan van Sanne...
Kleffe boel is het hier toch de laatste dagen
Nog een flinke bel wijn, graag. * Tinkerbell legt haar hoofd op haar armen, blijft even zo liggen. Schiet dan overeind.
Gaf PalinG nou een hint dat hij op zolder ging slapen? OOOOOOOh, dan verdwijnt Tink hier ook zo maar naar boven..
Verhuizing... maar waar naartoe?
* Torp laat de bar nu definitief aan Simba, die geruisloos zijn werk voortzet.
Torp trekt z'n jas aan, maar blijft nog een beetje dralen...
Alles sal regkom!!!
Ja stom he, trek ik zomaar de verkeerde jas aan. Daar hangt m'n trenchcoat.
Kom, het is al laat, ik moet nu echt gaan.
Doe allemaal voorzichtig! Welterusten!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 01:36]
* ZJ gaat nog even zoeken naar iets eetbaars
* SelfKicker voelt de muze opborrelen
PalinG is een nachtdier. Dat wil zeggen dat hij pas na zonsondergang actief wordt, en dan op voedseljacht gaat. PalinG heeft niet al te beste ogen, maar daarentegen een zeer goed reukvermogen, hij kan één druppel bloed op een miljoen liter water 'ruiken', en de bron ervan opsporen. PalinG is voornamelijk een vlees- en viseter.
* SelfKicker denkt aan z'n muze en ziet dat Tink hem aandachtig aankijkt
Johnny wordt er helemaal zenuwachtig van...
* SelfKicker denkt dat Tink een prominente rol in zijn nieuwe roman gaat spelen
Lekker Simab, mij nog maar een ba-co !
Nee mijn lief.., Johhny knipoogt even naar Tink.
De hoofdrol in mijn roman zal gaan over een vrouw als Tink.
* SelfKicker zoekt papier, PAPIER wil ik hebben!
quote:Eerder begreep Tink hier niets van natuurlijk, maar nu heeft PalinG ook wat voetstapjes in de sneeuw achtergelaten natuurlijk
Op 26 december 2000 23:01 schreef PalinG het volgende:
* PalinG hoopt dat Torp het beter bedoeld dan het overkomt, want "die ouwe bak" is niets minder dan heilig
Voor de duidelijkheid: MAXIMA ROELS !!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 27-12-2000 02:35]
Hallo lieffies!
*Bep loopt meteen door naar de bar en luidt de bel voor een rondje.
Ha Beppie, je maakt me wakker. Wat zeg je, een rondje? Voor wie, knieperd? Er is niemand meer! Ik lig lekker bij PalinG, het is zijn laatste nacht, dus...
Wou eigenlijk al gaan slapen maar een nachtmutsje *(zo heet dat toch?) sla ik niet af.
Tinkerbell zegt dat ze het snapt maar misschien moet ze toch nog wat toelichting geven..
<edit: De g van PalinG weer in een G veranderd, zoals jullie weten is hij daar nogal gevoelig voor>
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 27-12-2000 03:08]
Zal ik dan maar wat koffie zetten? Of voor jullie wat sterkers?
* Tinkerbell zingt: "tomorrow, tomorrow, the sun will come out tomorrow, to clear the cobwebbs and the sorrow.."
*Bep vond het eik wel lekker goedkoop een rondje voor de hele zaak als er bijna niemand meer is
Volgens mij noemen ze dat een slaapmutsje ZJ, nou ja, wat voor mutsje dan ook, waar moet het uit bestaan, oftewel wat wil je drinken?
*Bep snapt niet goed waarom Tink en PalinG niet lekker liggen te vrijen, PalinG gaat toch weg morgen?
Huh, jeetje ik ben denk ik toch moeier dan ik dacht, weten jullie wat ik net dacht te zien? Dat ZJ heel even met beide benen van de grond af kwam!
Bespottelijk he, ik zie ze vliegen hoor!
..........................
Hij volgde ook al die voetstappen. En vroeg me te vertellen dattie zo ook ffies komt. Of ik alvast de hartelijke groeten over kon brengen. Ik denk dat hij hoopt dat je z'n pantoffels vast bij de haard zet Tante Bep
Doe mij nog maar 'n borreltje. Hmmm, ik heb wel eens zin in een Jägermeister®.
*Bep zet de video stop, gooit er een blok hout bij op de open haard en zet Cynix z'n toffeltjes er voor
Zal ik 'm maar ffies inschenken voor je? Was het leuk, beetje spelen in de sneeuw? Hier... een Jägermeister®. Proost!
Nou, vooruit, ook nog maar 'n sigaartje dan.
*Bep verdwijnt naar de keuken
Dan zal ik ondertussen Tante Bep een lekkere voetmassage geven, dat heeft ze wel verdiend na al dat collecteren. Daarna wordt het tijd om te gaan voor mij. Ben zo dom geweest afspraken te maken in de vakantie en moet dus vroeg op
Tot morgen, vrienden! Of anders: Laterrrrr.
Cynix je toffels staan bij de open haard hoor!
*Bep zet de schaal op een strategies punt zodat ook Cynix en Qt er makkelijk bij kunnen en kruipt weer lekker in de grote relaxstoel
Zal ik de band dan maar starten Qt?
Truste Cynix!
Gelukkig zag ik achter de bar deze 2 tapes liggen: Neverend en Summertime. Die laatste is misschien is misschien meer iets voor een zwoele zomeravond. Maar ja, als de sneeuw onder je schoenen kleeft, kan je niet al te kieskeurig zijn...
Vergat ik in mijn haast te vertellen wie degene is die de sax bespeelt! Je luistert naar Joshua Redman. Ik ga je alleen laten met hem. Prettige nacht verder & bedankt voor de lekkere hapjes
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-12-2000 04:59]
Jammer ik had net zo'n zin in een film over brandende liefde en stomende erotiek.
*Bep denkt aan de muziek die ze gisteren had gekregen en voelt zich weer helemaal warm worden
Nou dan neem ik nog een afzakkertje en denk dat ik daarna maar naar huis toe ga, daar heb ik nog wel het een en ander op de band staan.
Of je moet zin hebben in een drankje natuurlijk, moet je 't alleen wel ff zelf pakken want ik heb geen voeten meer, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |