quote:dus de volgende keer weer bert....
Op zaterdag 1 maart 2003 19:59 schreef rikkie-1 het volgende:
Genoten vorige week, ik ga zeker nog een keer.......En wat een geluk dat Edward inviel, voor ons is hij toch de stem van KAYAK, gelukkig is Bert door naar de volgende ronde van het songfestival dus zal Edward nog wel eens moeten invallen, nou dat wordt dus genieten.......!!!
quote:Dan zou ik "Bard Of The Unseen" maar eens gaan luisteren...
Op zondag 2 maart 2003 00:38 schreef evert het volgende:
Vond Merlin echt een hoogtepunt in het Kayak oeuvre!
quote:daar zitten toch ook de vijf nummers van Merlin (de a kant van de lp) in?
Op zondag 2 maart 2003 01:31 schreef MuadDib het volgende:[..]
Dan zou ik "Bard Of The Unseen" maar eens gaan luisteren...
quote:m'n post in het "Wat-draai-je-nu" topic:
Op zondag 2 maart 2003 17:40 schreef evert het volgende:[..]
daar zitten toch ook de vijf nummers van Merlin (de a kant van de lp) in?
quote:
Kayak - Merlin, Bard Of The Unseen (cd)
Het hoogtepunt uit het oeuvre van Kayak uit '81, Merlin, besloeg slechts 1 plaatkant (met 5 nummers). Nu, ruim 20 jaar later is het concept aangevuld met 9 nieuwe nummers tot een heuse rockopera. De oude nummers hebben nieuwe (lees: meer orkestrale) arrangementen gekregen en zijn allen opnieuw ingespeeld (alleen Ton Scherpenzeel is nog over van de oude line-up). Het klinkt in ieder geval fantastisch, het verhaal is mooi uitgewerkt en de muziek past zich prima aan het verhaal aan. Een (klein) minpuntje dan: Hoewel Bert Heerink een goede zanger is en zich prima door het verhaal heen zingt mis ik toch wel het gouden keeltje van de originele zanger, Edward Reekers.
Er speelde ook een band in de 'hal', nu ik er ook over nadenk leken die wel erg op F33L3R. Maar dat zou ik wel fout hebben.
Verder was het een fantastisch optreden, nu alleen de DVD nog
quote:Nee, dat is Max Werner.
Op zaterdag 1 maart 2003 19:59 schreef rikkie-1 het volgende:
wat een geluk dat Edward inviel, voor ons is hij toch de stem van KAYAK
Ik kan ook niet zeggen de laatste producten van Kayak echt goed te vinden en ben het dan ook wel eens met Zander.
Draaide vanavond toevallig een stukje van de originele Merlin om te ontdekken dat kant 2 ook 1 groot dieptepunt is. Met name een nummer als Boogie heart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |