abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2003 @ 19:02:49 #1
48821 EchoBrain
Psychedelic Frequency
pi_8797116
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen uit de FOK!-community naar KinkFM luisteren.
Kijkt er iemand al naar uit dat ze een ether frequentie gaan krijgen?
It's a circular vortex, spinning.... spinning.... spinning....
  zaterdag 1 maart 2003 @ 19:03:19 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8797127
Ik luister af en toe via de kabel, ik ben niet zo'n radio luisteraar verder .
  zaterdag 1 maart 2003 @ 19:10:03 #3
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_8797277
Luister niet supervaak radio, maar ik zou wel graag een etherfrequentie voor Kink willen, zodat ik het ook in de auto etc. kan luisteren.
Kink staat hier af en toe op via de radio, maar nog vaker via de internet stream.
yankee charlie dinges
pi_8797318
Ik luister af en toe.. Soms heb je het gevoel van "wat een geweldige zender is het toch"..

maar aan de andere kant draaien ze ook wel erg veel grafmuziek..

zondag 2 maart 2003 @ 03:20:34 #5
48821 EchoBrain
Psychedelic Frequency
pi_8808031
dat is opzich wel waar, maar je moet toegeven het blijft een alternatieve zender en alternatief is erg breed, dus ze kunnen niet alleen naar je smaak draaien
ikzelf ben een vervend Kink luisteraar en ik heb best wel respect voor die mensen die er werken, want het is best wel wat vrijwilligers werk
It's a circular vortex, spinning.... spinning.... spinning....
pi_8808041
Ze zitten altijd zo te zeiken over andere zenders, dat is voor mij echt een afknapper, ik luister er nu nooit meer naar.
pi_8816061
Luister al sinds de oprichting in 1995. Na een dip ergens rond 1997,1998 (zonder dj's, en met eeuwige rotaties) zijn ze sinds enkele jaren weer terug. En terecht want alles wat Radio3 aan alternatieve inbreng de laatste jaren heeft verloren heeft Kink Fm. Plus alle muziek die sowieso nooit ergens gedraaid wordt(bv. x-rated).

Ik hoop dat ze hun identiteit behouden als ze eenmaal de (terechte) etherfrequentie hebben.

pi_8822564
Ik zou het ook wel prettig vinden dan ze de ether in gingen/mogen. Ze draaien vaak erg goede muziek en ook de andere "goede" nummers van een album.

Maar helaas draaien ze af en toe inderdaad ook muziek die totaal niet mijn stijl is, en dan zap ik ook maar snel naar 3fm of zoiets

On really romantic nights of self, I go salsa dancing with my confusion
pi_8956445
Kink FM bestaat nu al zo'n 7,5 jaar en hebben wel een etherfrequentie verdient! Omdat je het met 'Den Haag' nooit weet zou het zonde zijn als ze geen FM frequentie zouden krijgen.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 16:47:55 #10
8885 moralia
Grip op je zak
pi_8956533
Ik luister ook KinkFM, wacht ook al jaaaren met smart op de etherfrequentie......tuurlijk is niet alles goed wat ze draaien, kan ook niet, maar ze draaien het tenminste.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_8956537
at en toe als er een radio in m'n buurt is goeie zender
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  zaterdag 8 maart 2003 @ 17:20:46 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_8957269
Sja luister nu alweer een hele poos en ontdek er veel nieuwe muziek maar als bij die enkele nieuwe band op 3FM waar ik alleen nog naar Dolf Jansen luister(heeft verdomd goeie smaak zou veel beter draaien alsie de vrijheid had). Vind het wel een beetje jammer dat ze nu ook elk uur nieuws hebben ook 's avonds enzo en ook zo goed als geen non-stop meer wat ik 's morgens altijd wel lekker vond. Maargoed ze maken zich klaar voor de ether he

Wordt alleen langzamer hand beetje moe van Vincent de Leijser En mevrouw Meta vind ik afentoe beetje irritant worden maargoed kan er nog mee door. Waar ik vaak of altijd naar vergeet te luisteren is dr Ska en 2 meter @ kink vind ik beide erg leuke programma's voor de afwisseling.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_8986100
Ik vind Kink FM echt een van de betere zenders. Zeker als 3FM straks een soort 538 wordt, mogen we blij zijn met Kink FM.

En die Vincent vind ik trouwens een van de betere die ze daar hebben. Meta is ook leuk, eigenlijk vind ik iedereen bij Kink FM best oke.

Het is niet mijn mening, het zijn de feiten
pi_8987193
ik luister nu 1.5 jaar Kinkfm, vooral naar outlaw 41, witlof en heavy alternative. Het is een beetje te vergelijken met triple J (voor de mensen die welles in australie geweest zijn)

hopelijk komt het snel op de ether, want kabel hebben wij in de auto niet vooral omdat 3fm nu steeds meer op 538 begint te lijken.

zondag 9 maart 2003 @ 21:58:54 #15
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_8991481
Ik luister uitsluitend naar Kink FM. Overige zenders zijn zonder uitzondering bagger. Overigens zijn hier meer topics over, en hoort dit thuis in Muziek.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2003 @ 03:30:28 #16
21636 Feestkabouter
pi_8997735
KinkFM en ID&T Radio zijn de 2 voor mij!
3 uitzonderingen: vrijdags Dolf J. op 3FM, zaterdags Jack S. op Radio2 en zaterdags de Dik Voor Mekaar-show op 3FM (is alweer afgelopen)
pi_9012930
In het weekend luister ik naar KinkFM. Alleen Corne Klijn is de moeite op 3FM. 538 heeft weekend Rick, maar da's nooit grappig.

Op zaterdag en zondagochtend lekker wakker worden met non-stop-muziek en vervolgens 80's of leon van donschot(?)

Op weekdagen luister ik 3fm of cd's. Alternatief is goed, alleen vind ik niet alle stromingen even lekker. Ska en Rap hoef ik bijv echt niet.

Een goede zender, zeker in de non-stop uren. Maar het is natuurlijk geen Freakolympics.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')