maar aan de andere kant draaien ze ook wel erg veel grafmuziek..
Ik hoop dat ze hun identiteit behouden als ze eenmaal de (terechte) etherfrequentie hebben.
Maar helaas draaien ze af en toe inderdaad ook muziek die totaal niet mijn stijl is, en dan zap ik ook maar snel naar 3fm of zoiets
Wordt alleen langzamer hand beetje moe van Vincent de Leijser En mevrouw Meta vind ik afentoe beetje irritant worden maargoed kan er nog mee door. Waar ik vaak of altijd naar vergeet te luisteren is dr Ska en 2 meter @ kink vind ik beide erg leuke programma's voor de afwisseling.
En die Vincent vind ik trouwens een van de betere die ze daar hebben. Meta is ook leuk, eigenlijk vind ik iedereen bij Kink FM best oke.
hopelijk komt het snel op de ether, want kabel hebben wij in de auto niet vooral omdat 3fm nu steeds meer op 538 begint te lijken.
Op zaterdag en zondagochtend lekker wakker worden met non-stop-muziek en vervolgens 80's of leon van donschot(?)
Op weekdagen luister ik 3fm of cd's. Alternatief is goed, alleen vind ik niet alle stromingen even lekker. Ska en Rap hoef ik bijv echt niet.
Een goede zender, zeker in de non-stop uren. Maar het is natuurlijk geen Freakolympics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |