abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8795142
Ben op zoek naar kubus bankstellen voor mn nieuwe huis

Echt kubus vormig waarbij de arm en rug leuning op een hoogte zitten en de zitvlakken niet uitsteken. In leder ofcourse

Heb je ze ergens gezien voor een schappelijk prijsje?
Schrijf het dan hier.

Wil 2 x 2,5 kubus bankstellen voor in de woonkamer. Heb kersenbruin Billinga parket dus lijkt wit me de juiste kleur.

Ik was eergister bij Lederland, daar hadden ze wel een bankstel dat aan mn eisen voldeed alleen de prijs deed pijn, 2600 euro voor een 2,5 zitter.

We zijn nou eenmaal anders, maar niet beter dan elkaar.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 17:01:20 #2
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8795231
Tja, leer is nou eenmaal duur...

zoiets?

Dit is de klippan bank van Ikea, vanaf 249 euro. Is ook te verkrijgen met leren bekleding.

Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_8795391
ja de vorm komt idd overeen, maar het bankstel op de afbeelding is geen leer toch? Ik wil gladleer.

Bij Lederland hadden ze ook nog een kubusbankstel van een andere fabrikant (Duits) maar die zat zeker niet zo prettig als die Italiaanse bank, die zag echt very nice. Duitser was gewoon hard(er).

Hoe zijn trouwens de ervaringen met gladleer?
Plakt het in de zomer echt steeds aan je benen als je er met je blote benen op zit? Voelt het echt koud aan?

We zijn nou eenmaal anders, maar niet beter dan elkaar.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 17:12:50 #4
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8795432
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 17:10 schreef karagoz het volgende:
ja de vorm komt idd overeen, maar het bankstel op de afbeelding is geen leer toch? Ik wil gladleer.

Bij Lederland hadden ze ook nog een kubusbankstel van een andere fabrikant (Duits) maar die zat zeker niet zo prettig als die Italiaanse bank, die zag echt very nice. Duitser was gewoon hard(er).

Plakt het in de zomer echt steeds aan je benen als je er met je blote benen op zit? Voelt het echt koud aan?

Mijn mening: leer is kut. Het plakt idd en ik persoonlijk vind het niet mooi. Het plaatje is idd een stof (ik vind het een mooie stof maar oke... ) maar deze bank is ook in leer verkrijgbaar. Weet niet of het ook in wit leer te verkrijgen is maar daar zou je ikea even voor moeten bellen (of beter nog, even heen gaan, het telnr is ongelooflijk duur en volgens mij kun je daar dit soort dingen niet opvragen dus...)
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_8814892
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 17:10 schreef karagoz het volgende:

Leer vind ik super, Het past zich in 3 seconden aan aan je lichaamstemperatuur. Het is makkelijk schoon te maken. Duurzaam. Echt leer plakt niet zo snel. Het is Huid en huid heeft de nartuurlijke werking van het afvoeren van vocht enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')