quote:Vandaar al die slotjes.
Op zondag 2 maart 2003 01:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Fatima kwam altijd al gestoord op me over. Haar heersende kortzichtige denkbeelden bevestigen een en ander.IVF kindjes hebben in ieder geval meer gezond verstand als deze salon intellectueel.
quote:Ik vind het nu even jammer niet te kunnen bannen. Hersenloze uitspraken zoals die van jou zijn in mijn opinie ook een ban waard.
Op zondag 2 maart 2003 01:23 schreef fatima het volgende:[..]
Vandaar al die slotjes.
quote:Waar ben je zo kwaad om ?
Op zondag 2 maart 2003 01:23 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik vind het nu even jammer niet te kunnen bannen. Hersenloze uitspraken zoals die van jou zijn in mijn opinie ook een ban waard.
quote:Om je ongefundeerde uitspraken, niet gebaseerd op enige wetenschappelijke onderbouwing met betrekking tot ongewenste kinderloosheid.
Op zondag 2 maart 2003 01:25 schreef fatima het volgende:[..]
Waar ben je zo kwaad om ?
Maar goed, als jou kinderen op JOU lijken heb ik liever een kunstmatig IVF kindje
Ik verzoek je dan ook om weer ontopic te gaan,
en even na te denken alvorens je een post plaatst die in de ogen van anderen heel kwetsend kan zijn.
Ontopic nu.
quote:Ken je mij dan ? Je gaat af op een aantal uitspraken en geeft weinig tot niets als repliek, windj je niet zo op we zouden haast het spelelement vergeten.
Op zondag 2 maart 2003 01:26 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Om je ongefundeerde uitspraken, niet gebaseerd op enige wetenschappelijke onderbouwing met betrekking tot ongewenste kinderloosheid.
Maar goed, als jou kinderen op JOU lijken heb ik liever een kunstmatig IVF kindje
quote:Dus dit soort zeer kwetsende uitspraken doe je BEWUST om mensen te kwetsen.
Op zondag 2 maart 2003 01:34 schreef fatima het volgende:[..]
Ken je mij dan ? Je gaat af op een aantal uitspraken en geeft weinig tot niets als repliek, windj je niet zo op we zouden haast het spelelement vergeten.
Ja , ook in serieuzere kwesties, waarom die dramatiekverhulling? natuurlijk chargeer ik de boel. Het lijkt bijna onmogelijk te communiceren met mensen die je niet in levende lijve kent, je denkt toch niet dat ik fatima ben? Neem mij niet zo serieus zou ik zeggen en anders heb je een big problem.
Ik hoop dat een mod dit dan nog even heel kritisch leest.
Maar je grappige, confronterende punt is gemaakt hoor.
applaus
quote:Shmoopy weet je wat kwetsend is ? Dat is je eigen geweten, hoe kan ik iemand kwetsen ? Dat is toch de verantwoording van de gekwetste zelf? Ik mag schrijven wat ik wil en ik val niemand persoonlijk aan, als mensen zich aangesproken voelen doen ze dat zelf, open dan niet mijn topics.
Op zondag 2 maart 2003 01:32 schreef shmoopy het volgende:
Fatima, de bedoeling van dit topic gaan we op deze manier voorbij,
ivf en dergelijke zaken, en zeker een discussie daarover was het onderwerp niet.Ik verzoek je dan ook om weer ontopic te gaan,
en even na te denken alvorens je een post plaatst die in de ogen van anderen heel kwetsend kan zijn.Ontopic nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |