abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8790156
Kent iemand de NEX II E van Frontier Labs? Heeft iemand deze speler, en zoja kan iemand dan ook nog even antwoord geven op de volgende vragen:

- Heeft de NEX II E backligth?
- Goed scherm?
- Goede navigatie?

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_8790187
je kan toch ook even in de winkel gaan kijken
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_8790197
Hiero in de buurt volgens mij geen winkel met NEX II E
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_8790229
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_8790302
Thnx voor de informatie. Het wordt steeds duidelijker

Alleen twijfel ik nu over de kleur:
Zwart of wit........moeilijk..

pi_8790486
http://www.mp3man.nl/product/1786

hier staat nog iets meer informatie over de speler

pi_8791099
Thnx. Maar toch liever wat ervaringen met deze mp3 speler.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 12:26:14 #8
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_8791118
Nex IIe Enhanced ¤ 129,-
NEXIIe + 256MB ¤ 209,-
NEXIIe 512MB ¤ 299,-

Daar kun je em kopen dus En daar kun je doos ook om informatie vragen..

pi_8792222
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 12:25 schreef Black-Death het volgende:
Thnx. Maar toch liever wat ervaringen met deze mp3 speler.
http://www.mp3man.nl/reageer.php?prod=1786
pi_8792501
www.mp3cdspeler.nl ook staan ook meteen alle specs bij
pi_8793355
Thnx beide. Maar de reacties van mp3 man heb ik al gelezen.

Maar ik zie nergens ervaringen op MP3spelers.nl staan...?

pi_8803885
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:55 schreef Black-Death het volgende:
Thnx beide. Maar de reacties van mp3 man heb ik al gelezen.

Maar ik zie nergens ervaringen op MP3spelers.nl staan...?

omdat dat niet kan op die site
pi_8809384
Dat dacht ik dus ook al
Maar is er nog iemand met de NEX II E?
  zondag 2 maart 2003 @ 13:17:18 #14
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_8811002
quote:
Op zondag 2 maart 2003 11:35 schreef Black-Death het volgende:
Dat dacht ik dus ook al
Maar is er nog iemand met de NEX II E?
Een vriend van mij heeft zo'n ding. Beetje een kutgeval als ik het zo mag uitdrukken. Je kan beter een Mpio DMG kopen. Die is met geluid en gebruiksgemak echt stukken beter dan de NEX. Ook is de NEX behoorlijk zwaar voor een mp3 speler vind ik.
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_8813373
En mag ik vragen waarom het een lomp kut ding is?

Overigens: Gewicht (gram) 68 gram van de NEX II e vind ik niet echt veel :S

pi_8813552
Heb deze mp3 speler en ben er ZEER tevreden over
Bediening is makelijk en het zoeken naar een nummer gaat snel
Mooi duidelijk schempje.
Geluid is super en ook nog eens goed in te stellen.
Kortom, wel wat duur maar heel goed.
pi_8813806
Zo raar die tegenovergestelde berichten.

Overigens, zit er bij de NEX II E een adapter bij, dus dat je geen batterijen hoeft te gebruiken, maar dat ie stroom 'uit de muur' haalt?

pi_8814689
<Overigens, zit er bij de NEX II E een adapter bij, dus dat je geen batterijen hoeft te gebruiken, maar dat ie stroom 'uit de muur' haalt?>

Jepo is er bij

pi_8814715
Oei, dat is wel heel aantrekkelijk dan. Lekker tijdens pc'en gewoon vanaf het stroomnet, en in bed enzo... Thnx voor de informatie!!
pi_8819485
Nog iemand met dingen over de NEX II e

argh, ik wil dat ding gewoon bestellen
eerst ff overleggen met ouders

pi_8835442
t00t
de kogel is door de kerk

Ik heb de witte NEX II E + 128 CF besteld
t00t
hopelijk heb ik 'm morgen

pi_8860607
Nou, ik heb de NEX II e

wat een fantastisch apparaat. Menu is heel goed gedaan enzo, prima ding!
echt 174 euro waard!

pi_8863917
Zal ik zeker hebben
pi_8866148
Ik heb de gewone nex II, goed half jaar geleden gekocht met een 256mb geheugenkaart. Ik kan er alleen positief over zijn, ik heb er heel veel plezier mee! Ik denk een van de beste in zijn soort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')