Het lekkerste voel ik me altijd als ik een stuk moet rijden, zoals eergisteren naar Groningen (vanuit breda) en dan met een paar goeie cd's lekker doorkachelen. Niets aan je hoofd, héérlijk!
quote:Wat is dit nou weer ... hier ga ik van over m'n nek
Op zaterdag 1 maart 2003 10:11 schreef TechXP het volgende:
Als er vrede is en er een harmonie is tussen natuur en de dieren
dan kan ik pas echt gelukkig zijn!
Ik ben gelukkig als ik me niet klote voel
quote:Ja jij misschien wel, ik kan dan pas de echte hoogte van gelukkigheid bereiken. Maar ik ben ook wel gelukkig als ik me niet klote voel
Op zaterdag 1 maart 2003 10:13 schreef julesnijs het volgende:[..]
Wat is dit nou weer ... hier ga ik van over m'n nek
Ik ben gelukkig als ik me niet klote voel
quote:Breezer alert
Als ik lach met mensen en als ik idols aan het kijken ben
en als ik heerlijk de muziek hard heb staan
of als ik lekker in het zonnetje aan het fietsen ben met de discman aan
quote:Kortzichtig zeg. Dus je wil zeggen dat geld jou meer uberhaupt gelukkig maakt dan liefde, geborgenheid, vriendschap oid? Hmpf..
Op zaterdag 1 maart 2003 10:21 schreef Cybercopje het volgende:
Als ik mijn belasting geld terug krijg van de fiscus want zo hoog is het nog nooit geweest!
Ik ben gelukkig als ik met mijn vriendin lig op een bed of een bank en ik niets aan mn hoofd heb. Soms is mooi weer, het besef van mijn hedendaagse vlekkenloze leventje en de wetenschap dat bepaalde mensen er voor mij zijn, mocht ik ze nodig hebben, genoeg om me compleet gelukkig te voelen. Of als ik ergens met een vriend ben en -weer- totaal niets aan mn hoofd heb.
[Dit bericht is gewijzigd door 0_o op 01-03-2003 11:28]
Dat is wanneer ik het gelukkigst ben.
quote:Mee eens
Op zaterdag 1 maart 2003 11:37 schreef MissX het volgende:
Als ik op een feest sta en die bas snoeihard door me lichaam heen voel trillen. Je hartslag 200+ is en in je keel zit, maar je niet kan stoppen met raggen omdat het te vet is. Je om je heen kijkt en de hele zaal compleet uit ze dak ziet gaan.Dat is wanneer ik het gelukkigst ben.
quote:mee eens
Op zaterdag 1 maart 2003 19:34 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Mee eens
Al zijn er nog wel meer dingen die me heel gelukkig maken, bijvoorbeeld die momenten dat je beseft dat je eigenlijk echt supervrienden hebt, of als je helemaal in de wolken bent van verliefdheid
of als ik in de vakantie met veel vrienden lekker op het strand lig te chillen, nergens aan denken, niet op de tijd hoeven te letten, en lekker zwemmen
zoveel kleine dingen, ik ben snel gelukkig
Toch vind ik dit meer iets voor R&P. Hij krijgt een zwiepje die kant op.
Echter, het zijn vaak de kleine dingetjes die het 'em doen zegmaar, dus de bovenstaande situatie is meer de übersituatie, de oppergelukkigste staat . Gewoon lekker hockeyen in de zon met een biertje na de overwinning is meestal al voldoende om genoeg zorgen te laten varen voor 't moment zelf. Laten we dat dan maar (die staat) als gelukkig beschouwen.
Gezien al de bovenstaande "parameters" wordt het wel hoog tijd dat het weer zomervakantie is...
[Dit bericht is gewijzigd door pinguin op 01-03-2003 23:57]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |