abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8789555
Een maandje geleden werd een meisje meer dan vrienden voor me,
ik had haar uitgenodigd voor de film en dat verliep goed...
De 1,5e week daarna verliepen zeer voorspoedig en werden steeds intiemer, dus niet zomaar 1x met elkaar gaan..
Ik dacht dat we met elkaar hadden, zij dacht daar anders over wat ze me vertelde 2 weken geleden (valentijnsdag).
Ze vond me wel leuk, maar was niet verliefd.
Ze was niet toe aan een vriendje.
etc. etc.
Verder speet het haar dat ze de verkeerde intenties gaf in die 1,5e week...
Nu had ik haar en een paar vrienden uitgenodigt voor een concert.
Er kwam een schuiffelliedje en ik vroeg haar zeg maar ten dans...
Dit weigerde en ik ging bier halen bij de bar.
Toen ik terugkwam zag ik 1 vriend en haar wel intiem dansen.
En zo stonden ze de hele avond te zoenen. Ik voelde me hier nogal kut over, omdat hij wist dat het gevoelig lag en zij ook.
M'n andere vrienden probeerde me nog op te vrolijken maar dat had niet echt veel effect.
Ze vertelde me nog dat ze hem al eerder op het oog had enzo en dat ze zich lullig voelde, maar echt beter ben ik me er niet door gaan voelen.
Ik heb nu niet kunnen slapen, omdat het beeld van mijn vriend en haar door me hoofd rondspookt..
Wat vinden jullie hier nou van?
(sorry als het wat wazig overkwam allemaal)
  zaterdag 1 maart 2003 @ 08:20:18 #2
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_8789600
That's life man!
Er gaat niks boven Urk
  zaterdag 1 maart 2003 @ 08:35:38 #3
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8789634
Beetje asociaal van die 'vriend' van je.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_8789654
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 08:20 schreef Roscoo het volgende:
That's life man!
inderdaad life, maar life is soms gewoon zeer klote dus that's life is wel een beetje makkelijk gezegd.

verder inderdaad 'naaistreek' van die lui, je kan in ieder geval blij zijn dat je niet met zo'n vlinder zit opgescheept (vooral veel negatieve dingen over haar verzinnen, dat helpt )

[Dit bericht is gewijzigd door Hurby op 01-03-2003 08:42]

pi_8789660
Leuke "vriend" inderdaad

Duidelijker kan 't niet, klinkt makkelijk maar probeer het van je af te zetten.

Home is where my guitar is
pi_8789691
lullig voor je.
misschien heeft ze het conctact met jou wel gebruikt om hem te krijgen?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 08:59:24 #7
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8789707
Het is toch een slet!

You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_8789717
het is lullig maar life goes on.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 09:29:10 #9
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8789815
Heel lullig van hen allebei, en ik vind ook wel dat ze een beetje rekening met je hadden kunnen houden.
Maar aan de andere kant kun je niets veranderen aan wat je wel of niet voor iemand voelt. Zij kan er niets aan doen dat ze niet verliefd is op jou, maar wel een vriend van je leuk vindt.

Probeer je er bij neer te leggen, hoe moeilijk dat ook is.. Je kunt nou eenmaal niemand iets verbieden.
Sterkte

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8789851
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 08:54 schreef Kingske het volgende:
lullig voor je.
misschien heeft ze het conctact met jou wel gebruikt om hem te krijgen?
Jah die mensen hebbie ook nog
MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
pi_8789861
Dat vrouwmens laten vallen, ze is vals
Je vriend niet, hij kan er niet echt veel aan doen, ik denk dat jij hetzelfde zou gedaan hebben in zijn plaats.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 10:51:03 #12
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8790236
gedumpt? gedumpt? je bent helemaal niet gedumpt.

Het meisje zei toch dat ze niks wilde? toch eerlijk?
En die vriend is ook maar een jongen dus die zoent gewoon wat.. en ze probeerde het nog op een echte slechte verkeerde meisjes manier goed met je te maken, nou daar kunnen meisjes weer niks aan doen.

Ik denk dat je alles voor jezelf wat heb overtrokken door overmantelende emoties want in wezen is er niet bepaald veel aan de hand.. en vinden ze het denk ik allebei net zo erg voor jou dat het zo moest lope.

Je leeft maar één keer...
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2003 @ 11:49:59 #13
47213 ArmaniMania
pi_8790758
Goh zo zie je maar weer hoe eerlijk mensen kunnen zijn
  zaterdag 1 maart 2003 @ 11:59:42 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8790846
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 08:35 schreef 0_o het volgende:
Beetje asociaal van die 'vriend' van je.
hoezo..??
had de topicstarter de eerste rechten gekocht ofzo..??
Het meisje gaf zelf aan hem al eerder op het oog gehad te hebben. Misschien is die jongen ook al tijden stapelgek op het desbetreffende meisje.

Had hij zich nou moeten inhouden omdat mijnheer de topicstarter vind dat hij eerder was..

natuurlijk niet..

pi_8790904
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hoezo..??
Het meisje gaf zelf aan hem al eerder op het oog gehad te hebben. Misschien is die jongen ook al tijden stapelgek op het desbetreffende meisje.

Had hij zich nou moeten inhouden omdat mijnheer de topicstarter vind dat hij eerder was..

natuurlijk niet..

och als goede vriend mag je toch wel verwachten dat die gast het je verteld dat er iets gaande is voordat je ziet hoe ie der huig aant kietelen is
das toch wel t minste wat je kan doen vind k
Hee buurman, ik hier?
pi_8791824
Heb ik net ook meegemaakt alleen heeft ze me 4 maand voor de gek gehouden

Je ziet je bent niet alleen in deze situatie

zaterdag 1 maart 2003 @ 13:09:02 #17
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_8791885
Mij is het ook gebeurd, maar aan mij heeft ze wel toegegeven dat ze me gebruikt had

Maargoed zijn nu 2 jaar later en ik heb een nieuwe vriendin al meer dan een jaar waar alles perfect mee gaat. met andere woorden 'het komt wel goed'. Ik weet dat je daar vast anders over denkt, maar geloof me het komt goed. Het feit dat ze je zo gedumpt heeft maakt het wel makkelijker om dingen over haar te verzinnen die je niet leuk vond. Dat helpt wel

Sterkte, je zult het toch echt helemaal zelf moeten verwerken.

Live from the USA
pi_8793377
klinkt een beetje als een breezersl..
pi_8793396
Life is a bitch dude
  zaterdag 1 maart 2003 @ 16:18:48 #20
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_8794573
Een meid die zo met je gevoelens omgaat wil je niet als vriendin lijkt me...

opzouten zou ik zeggen.

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_8795367
Tikkie lullig, aan de andere kant.... Zo gaan die dingen eenmaal....
Niet echt een ideale timing van je vriend en die vriendin trouwens
pi_8795825
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hoezo..??

natuurlijk niet..

Nou sorry dat ik het zeg hoor maar er is zoiets als vrienden waar je altijd bij aan kunt kloppen , en ook vertellen als er iets is .
Die vriend wist allang van hoe het tussen haar en hem zat , en van zijn vriend zijn gevoel af , als het een echte vriend was , had die minstens van te voren eerlijk geweest tegen hem , dat die haar ook leuk vond in plaats daarvan moet die er wel op een rotmanier achter komen .
Dit is misschien hard om te zeggen maar ik denk dat je 2 vliegen in een klap hebt , je hebt van beide de ware aard gezien en laat ze gaan .
Zoveel houden ze ook niet rekening met jou gevoelens , dus zijn ze je tijd ook niet waard, er zijn mensen die wel jouw vriendschap waarderen en die komen daarvoor in de plaats .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8796706
zo'n meisje is jou dan niet eens waard

Doei.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 18:39:15 #24
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8796718
Life sucks and then you die... (om er nog maar een cliché bij te gooien)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8796854
eej, bedankt voor al jullie reacties, dit helpt me zeker.
sorry dat ik zo laat reageer, maar zat een werkdag tussendoor.

allereerst kenden ze elkaar niet voor vanavond, maar zaten wel op dezelfde school, dat verklaart dat oogje.
Dat 1ste rechten verhaal kan ik begrijpen, ik neem het ook niet kwalijk,
in principe was ze vrij, dus ik kan het ook niemand kwalijk nemen, dit neemt overigens niet weg dat het gewoon domweg pijn doet.

Ik heb nu ook met die vriend gesproken, ik heb hem gezegd dat als er een vriendin voor hem inzit dat hij het niet moet laten, hij heeft wel zijn excuses aangeboden. en we hebben afgesproken dat we noooit iemand tussen onze vriendschap laten komen. Ik ken hem ook al 7 jaar.

Ow ja, ze drinkt bier

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')