abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8789538
Ik heb op mijn wang een moedervlek met een diameter van 5 milimeter.
Die wil ik weg laten halen.

Zijn er mensen die een moedervlekje in hun gezicht weg lieten halen, en er spijt van kregen i.v.m. bijvoorbeeld een litteken o.i.d.?

zaterdag 1 maart 2003 @ 07:45:45 #2
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8789541
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 07:43 schreef kloni het volgende:

Zijn er mensen die een moedervlekje in hun gezicht weg lieten halen, en er spijt van kregen i.v.m. bijvoorbeeld een litteken o.i.d.?

wel een wratje. bij mijn neus. daar zit nu een heel cool litteken, alsof ik daar ooit een piercing heb gehad
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 07:48:50 #3
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_8789543
volgens mij kun je niet voorkomen dat er een litteken komt, en wat de grootte is ligt dan ook aan de grootte van je moedervlek,

ik denk btw niet dat je litteken 5 mm zal worden.

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_8789769
Blijft idd een klein littekentje zitten. Ik had een moedervlek linksonder me neus

Wel klein dus, zit nu een klein lichtgekleurd rondje (lichter dan gewone huidskleur dus).

Zie je verder niets van

pi_8789782
ik heb op mijn buik wat laten weghalen, is een litteken in grotere vorm voor teruggekomen, bindweefsel ofzow
  zaterdag 1 maart 2003 @ 09:30:38 #6
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_8789822
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 07:43 schreef kloni het volgende:

ik ken iemand die had een hele grote moedervlek op haar wang,die heeft ze weg laten halen en je ziet er niks meer van ook geen litteken
pi_8792040
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 09:30 schreef glossy het volgende:

[..]

ik ken iemand die had een hele grote moedervlek op haar wang,die heeft ze weg laten halen en je ziet er niks meer van ook geen litteken

Misschien was het een melanoom. Je kan 1 van de 2 gewoon weghalen bij de huisarts, die doet dat met een stroom apparaatje of een soort soldeerbout. In het ziekenhuis krijg je een verdoving en snijden ze hem eruit, wat zeker een normaal litteken oplevert.
pi_8797662
Ik had er eentje op mijn schouderblad. Er zit nu inderdaad een litteken in de vorm van die moedervlek, maar dat zie je nauwelijks.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:02:25 #9
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_8924205
ik heb er 2 weg laten halen in mijn gezicht en i net onder mijn oor
ik heb er wel op gestaan dat het door een plastisch chirurg gedaan werd in het ziekenhuis
met een plaatselijke verdoving is het weggehaald en je ziet er helemaal niets meer van
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_8925020
Ik heb er een laten weghalen op mn bips/heup

Toen ik best kelin was trouwens, zo'n 8 jaar geleden denk ik...
In ieder geval, de moedervlek was 1 cm diameter oid. En omdat er een best wel grote huidspanning is op je kont, trok het gelijk open naar een gat van 5 cm diameter, hehe...dat was wel lachen..

Nu heb ik er een litteken van 1 cm doorsnee zitten...maar niemand ziet mn kont van dichtbij, dus no probs Voelen doe je hem namelijk niet

vrijdag 7 maart 2003 @ 00:50:48 #11
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_8925151
Gaat het zo makkelijk ja? Er komt dus eigenlijk vrijwel een litteken. Ik wil enkele kleine moedervlekken op mn gezicht ook weg laten werken, maar hierbij verlies je misschien wel een stuk van jouw bekende gezicht. Maar misschien is het ook gewoon wennen, net als het wegscheren van een jarelange snor...
Komt een bakker bij de man
pi_8925228
Ik heb zelf wel zo'n verschikkelijke hekel aan moedervlekken, heb zelf helemaal geen grote wel een paar hele kleintjes meer niet maar als ik er een in me gezicht zou krijgen zou ik hem dus zeker weghalen.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_8925401
ik heb er ook eentje laten weghalen in mijn gezicht. Was niet zo'n grote en het viel niemand op, maar het zat me zelf enorm dwars. De huidarts heeft eerst op mijn schouder een moedervlekje weggehaald, om te kijken hoe mijn huid geneest (dat verschilt namelijk per persoon). Daar was na een paar weken niks meer van te zien, dus heb ik die in mijn gezicht laten doen. Heb er nog nooit spijt van gehad en er is ook geen litteken van overgebleven. Je moet wel een goede huidarts hebben, ik heb er ook een keertje op mijn been weg laten halen (dat moest, omdat ie verdacht was) en dat is wel een heel lelijk litteken geworden, maar dat was gewoon een klungelige arts.
mooi he, alles
pi_10139990
Vraagje, wat kost het om een moedervlek te laten weghalen ? Ik heb er dus ook 1 in mijn gezicht, het stoort niemand behalve mij soms. Dan heb ik het over een Huisartsbehandeling.

Alvast bedankt.

Tjuuus !
  donderdag 1 mei 2003 @ 21:07:30 #15
46960 StefanP
polemicist
pi_10141882
Ik heb er 3 laten weghalen... 1 op mijn wenkbrouw, 1 onder mijn kin en 1 op mijn heup waar mijn riem altijd zit. Alle 3 door de dokter zelf gedaan met een scalpel, niks poliklinisch of ziekenhuis. Je kunt alleen waar die op de heup zat nog een litteken zien, die andere 2 niet meer.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_10141922
Een (kleine) moedervlek in het gezicht is mooi! .

'k Wou wel dat de mijne wat duidelijker te zien was...

donderdag 1 mei 2003 @ 21:10:40 #17
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_10141939
Ik heb het niet zelf laten doen, maar een meisje vroeger bij mij in de klas wel. Zij had een hele grote boven haar wenkbrauw en ik heb later nooit iets van een litteken gezien, maar misschien heeft ze hem wel steeds gecamoufleerd.
  donderdag 1 mei 2003 @ 21:13:18 #18
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10142003
Ik heb ook wat moedervlekken in m'n gezicht. Niet echt enorm grote, maar ze zijn wel duidelijk zichtbaar. Vroeger wilde ik ze ook altijd weg laten halen, maar ik vond dat snijwerk toch wel eng, dus ik heb ze gewoon maar geaccepteerd.

Ze vallen mij erg op, maar anderen niet echt...
Ach, het hoort gewoon bij mij....

Het schijnt toch trouwens helemaal niet goed te zijn om aan moedervlekken te zitten?

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_10142140
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:13 schreef Qarinx het volgende:

Ze vallen mij erg op, maar anderen niet echt...
Ach, het hoort gewoon bij mij....

Precies! Dat maakt een gezicht juist minder saai!

Men deed dat (vroeger) toch ook wel 's met opzet? Zo'n nepper? Schoonheidsvlekjes .

donderdag 1 mei 2003 @ 21:19:34 #20
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10142165
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
Men deed dat (vroeger) toch ook wel 's met opzet? Zo'n nepper? Schoonheidsvlekjes .
Ja inderdaad.. m'n moeder heeft ze erbij besteld, scheelde mij een hoop make-up gekloot...
  donderdag 1 mei 2003 @ 21:23:40 #21
53910 Komondor
Ondergangs Metaal Ventilator
pi_10142244
Ik snap niet waarom je moedervlekken die niet direct opvallen zou laten weghalen. Net of anderen je dan minder aardig vinden ofzo
If the truth hurts, prepare for pain
  donderdag 1 mei 2003 @ 23:20:09 #22
21195 chielechiel
Dans je de hele nacht met mij?
pi_10145634
quote:

Precies! Dat maakt een gezicht juist minder saai!

nou, ik heb zelf een moedervlek op mn lip, jaja,

en echt mooi kan ik het niet noemen.

je wilt niet weten hoevaak mensen wel niet hebben gezegd: " er zit pen op je lip"

donderdag 1 mei 2003 @ 23:20:58 #23
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10145653
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:20 schreef chielechiel het volgende:
je wilt niet weten hoevaak mensen wel niet hebben gezegd: " er zit pen op je lip"
"Watervast... gaat er noooooooooooooit meer af"
pi_10145690
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:20 schreef chielechiel het volgende:

nou, ik heb zelf een moedervlek op mn lip, jaja,

en echt mooi kan ik het niet noemen.

Sorry, maar ik vind het mooi, zoiets karakteristieks! .
pi_10145726
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:23 schreef Komondor het volgende:
Ik snap niet waarom je moedervlekken die niet direct opvallen zou laten weghalen. Net of anderen je dan minder aardig vinden ofzo
Misschien omdat jij er niks vanaf weet en je mondje maar dicht moet houden...
Omdat het gevaarlijk kan zijn ivm kanker oid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')