Zijn er mensen die een moedervlekje in hun gezicht weg lieten halen, en er spijt van kregen i.v.m. bijvoorbeeld een litteken o.i.d.?
quote:wel een wratje. bij mijn neus. daar zit nu een heel cool litteken, alsof ik daar ooit een piercing heb gehad
Op zaterdag 1 maart 2003 07:43 schreef kloni het volgende:
Ik heb op mijn wang een moedervlek met een diameter van 5 milimeter.
Die wil ik weg laten halen.Zijn er mensen die een moedervlekje in hun gezicht weg lieten halen, en er spijt van kregen i.v.m. bijvoorbeeld een litteken o.i.d.?
ik denk btw niet dat je litteken 5 mm zal worden.
Wel klein dus, zit nu een klein lichtgekleurd rondje (lichter dan gewone huidskleur dus).
Zie je verder niets van
quote:ik ken iemand die had een hele grote moedervlek op haar wang,die heeft ze weg laten halen en je ziet er niks meer van ook geen litteken
Op zaterdag 1 maart 2003 07:43 schreef kloni het volgende:
Ik heb op mijn wang een moedervlek met een diameter van 5 milimeter.
Die wil ik weg laten halen.Zijn er mensen die een moedervlekje in hun gezicht weg lieten halen, en er spijt van kregen i.v.m. bijvoorbeeld een litteken o.i.d.?
quote:Misschien was het een melanoom. Je kan 1 van de 2 gewoon weghalen bij de huisarts, die doet dat met een stroom apparaatje of een soort soldeerbout. In het ziekenhuis krijg je een verdoving en snijden ze hem eruit, wat zeker een normaal litteken oplevert.
Op zaterdag 1 maart 2003 09:30 schreef glossy het volgende:[..]
ik ken iemand die had een hele grote moedervlek op haar wang,die heeft ze weg laten halen en je ziet er niks meer van ook geen litteken
Toen ik best kelin was trouwens, zo'n 8 jaar geleden denk ik...
In ieder geval, de moedervlek was 1 cm diameter oid. En omdat er een best wel grote huidspanning is op je kont, trok het gelijk open naar een gat van 5 cm diameter, hehe...dat was wel lachen..
Nu heb ik er een litteken van 1 cm doorsnee zitten...maar niemand ziet mn kont van dichtbij, dus no probs Voelen doe je hem namelijk niet
Alvast bedankt.
'k Wou wel dat de mijne wat duidelijker te zien was...
Ze vallen mij erg op, maar anderen niet echt...
Ach, het hoort gewoon bij mij....
Het schijnt toch trouwens helemaal niet goed te zijn om aan moedervlekken te zitten?
quote:Precies! Dat maakt een gezicht juist minder saai!
Op donderdag 1 mei 2003 21:13 schreef Qarinx het volgende:
Ze vallen mij erg op, maar anderen niet echt...
Ach, het hoort gewoon bij mij....
Men deed dat (vroeger) toch ook wel 's met opzet? Zo'n nepper? Schoonheidsvlekjes .
quote:Ja inderdaad.. m'n moeder heeft ze erbij besteld, scheelde mij een hoop make-up gekloot...
Op donderdag 1 mei 2003 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
Men deed dat (vroeger) toch ook wel 's met opzet? Zo'n nepper? Schoonheidsvlekjes.
quote:nou, ik heb zelf een moedervlek op mn lip, jaja,
Precies! Dat maakt een gezicht juist minder saai!Men deed dat (vroeger) toch ook wel 's met opzet? Zo'n nepper? Schoonheidsvlekjes
.
en echt mooi kan ik het niet noemen.
je wilt niet weten hoevaak mensen wel niet hebben gezegd: " er zit pen op je lip"
quote:"Watervast... gaat er noooooooooooooit meer af"
Op donderdag 1 mei 2003 23:20 schreef chielechiel het volgende:
je wilt niet weten hoevaak mensen wel niet hebben gezegd: " er zit pen op je lip"
quote:Sorry, maar ik vind het mooi, zoiets karakteristieks!
Op donderdag 1 mei 2003 23:20 schreef chielechiel het volgende:nou, ik heb zelf een moedervlek op mn lip, jaja,
en echt mooi kan ik het niet noemen.
quote:Misschien omdat jij er niks vanaf weet en je mondje maar dicht moet houden...
Op donderdag 1 mei 2003 21:23 schreef Komondor het volgende:
Ik snap niet waarom je moedervlekken die niet direct opvallen zou laten weghalen. Net of anderen je dan minder aardig vinden ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |