Kom ik hem net tegen (uiteraard in de kroeg!) , ben al niet lekker, wordt ie eerst boos op me, omdat ik hem niet snel genoeg heb teruggebeld (wat wil je als je alleen maar geklaag krijgt)... Binnen 20 min weer weggegaan omdat ik een zware hyperventilatie aanval heb, en verschrikkelijk duizelig ben.. Dus ik zeg: tot later, het gaat ff niet zo goed met me..
Schreeuwt ie me na, terwijl ik de deur uit loop "met mij gaat het ook niet goed"
dat is niets nieuws meer
IK BEN HET ZO ZAT!!!! Wil eik geen contact meer, maar soms is het best moeilijk als ik weet dat ie geen kruimel te eten heeft...
Ben ik nu te hard???
Er zijn er al zoveel geweest die hem hebben geprobeerd te helpen.. Maar het lijkt wel of ie het ook wel 'lekker' vindt of zo. ..
quote:Ik twijfelde al..
Op zaterdag 1 maart 2003 01:50 schreef gelly het volgende:
Dit lijkt me meer iets voor R&P
vind je et gek dat ie dan geen geld meer overhoudt
quote:dat zeggen meer mensen ja..
Op zaterdag 1 maart 2003 01:50 schreef Piro het volgende:
eigen schuld dat ie niks te eten heb, lekker links laten liggen...
quote:Ik niet, maar hij wel
Op zaterdag 1 maart 2003 01:50 schreef ToXiCitY het volgende:
tjah als ie zo vaak naar de kroeg blijft gaan...vind je et gek dat ie dan geen geld meer overhoudt
maar anyways... succes
quote:hij doet het hoor!
Op zaterdag 1 maart 2003 01:53 schreef static het volgende:
test
quote:Zal bij hem ook niet lang duren totdat ie om die reden zijn huis uit moet..
Op zaterdag 1 maart 2003 01:54 schreef Lenn het volgende:
bij zulke mensen kan die dingen duizend keer iets herhalen, een vriend() van mij deed ongeveer het zelfde maar maakte het nog net iets bonter, en die moest van wege de verscheidene deurwaarders weer thuis gaan wonen... het ga nu weer ietsje beter met hem.....maar anyways... succes
quote:tjah kan je er niet op de eenrs of anderw manier voor zorgen datti e uit die kroegh wegblijtf ofzowe?
Op zaterdag 1 maart 2003 01:52 schreef Ole het volgende:[..]
Ik niet, maar hij wel
Ook al honderd keer gezegd, dat ie meteen moet gaan inkopen, als ie zijn geld binnenheeft. Hij woont @^%@%$@ ook nog eens een keer 30 meter van een Aldi!
ik hebb zelf vroeger vaak in de kroeg gfezeten en het scheelty toch echt sla ie daar wat minder komt, eens in de weeko fozo
sry ben zelf nie helemasal helder meeer
quote:tsk.
Op zaterdag 1 maart 2003 01:53 schreef static het volgende:
test
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:55 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
tjah kan je er niet op de eenrs of anderw manier voor zorgen datti e uit die kroegh wegblijtf ofzowe?
ik hebb zelf vroeger vaak in de kroeg gfezeten en het scheelty toch echt sla ie daar wat minder komt, eens in de weeko fozo
sry ben zelf nie helemasal helder meeer
Al geprobeerd.. hem bij me thuis uitgenodigd en zo.. Onverbeterlijk!
en hij is ook geen 20 ofzow... maar 41
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:57 schreef Jordy-B het volgende:
moet het niet zijn: "geen geld maar toch want 3x per week naar kroeg..."
quote:Daar zit ik dus zwaar over te denken.. Ik merk ook dat ie vaak 'psychologische' druk op me legt: zo van .."Met jou voel ik me altijd zo goed.. met jou kan ik zo goed praten" enz...
Op zaterdag 1 maart 2003 01:57 schreef Vibromass het volgende:
Tja, zo te horen ben je die lapzwans beter kwijt dan rijk. Ik bedoel luisteren of iemand helpen die in de problemen zit ok maar als jullie relatie voor jij echt niks oplevert en altijd alleen maar energie kost dan kun je 't beter afkappen.
Ik vind het soms zelf best moeilijk om iemand dingen recht in zijn gezicht te zeggen.. Maar bij hem moet het gewoon!
Ik merk dat ik er zelf teveel stress van heb (getuige ook weer mijn hyperventilatie aanval daarnet..) Dat kan gewoon niet de bedoeling zijn toch???
ff voor de duidelijkheid: het gaat om een vriend, niet om mijn vriend gelukkig
afgezien van de geld probleem is die voor de rest wel in orde??
quote:Ik had een R&P ban voor onbepaalde tijd, vandaar ff een test.
Op zaterdag 1 maart 2003 01:54 schreef Ole het volgende:[..]
hij doet het hoor!
quote:Mwah.. dat komt er idd wel bij ook..
Op zaterdag 1 maart 2003 14:50 schreef iKris het volgende:
41dan heb je toch wel een beetje je dingen op orde
afgezien van de geld probleem is die voor de rest wel in orde??
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
Als je 20 jaar lang 3 keer per week naar de kroeg gaat, lijkt 't me dat er wel 'n paar miljard hersencelletjes gesneuveld zijn...
quote:Ik had al zo'n vermoeden!
Op zaterdag 1 maart 2003 15:46 schreef static het volgende:[..]
Ik had een R&P ban voor onbepaalde tijd, vandaar ff een test.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |