abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15189455
Over de film:
Het wordt een semi-autobiografische film (deels echt deels fictie). Iets in de richting van de film die ajakkes en Vrouwchester United hebben gemaakt. Op dit moment is nog niet bekend wie de film gaat regiseren. Ook is het nog niet zeker of alle fc fok! spelers in de film voorkomen, voor de spelers die airraid absoluut niet kan missen worden vervangende acteurs gezocht. Er zullen wel mits er toestemming is enkele scene`s worden gefilmd in het fc fok! stadion, als dit niet kan wordt er een vervangende locatie gezocht.

Op dit punt kan ik verder nog niets mededelen.

Actie`s rondom de film:
Momenteel wordt erover nagedacht over mogelijke input van de fans. (bv. op internet stemmen op de muziek die ze in de film willen horen of figureren in de film.) Ook zal er met bartolli worden onderhandelt om eventuele actie`s op te zetten.

Verkoop zal uiteraard gebeuren via de sportshop van bartolli maar eerst gaat de film draaien in zo`n 70 bioscopen op fok!eiland.

Dit alles natuurlijk als u goedkeuring geeft voor het maken van de film.

Mocht u meer informatie willen dan is dit mijn moviewars! email adres.

* joda pakt pen en papier uit zijn koffertje en schrijft op joda@moviewars.nl

[Dit bericht is gewijzigd door joda op 05-12-2003 23:51]

pi_15211119
Joda loopt het kantoor binnen en laat een briefje achter voor thescienceman:

Ik wou graag nog een afspraak maken, zodat we de contracten kunnen bespreken. (i.v.m. het portretrecht van de spelers en de goedkeuring van de film.)

U kunt mij berijken met het volgende emailadres: joda@moviewars!.nl

pi_15245604
* AirRaid loopt naar het kantoor van de voorzitter en klopt op de deur. Binnen, klikt het en Airaid opent de deur en loopt het kantoor binnen.

Goedemiddag voorzitter, u wou meer weten over de schorsingen van Bartoli en joda?

pi_15263751
Goedendag AirRaid, gaat u zitten. Wilt u wat drinken?

Ja, over de schorsingen wilde ik inderdaad wat weten. Toen ik op zakenreis was las ik in de krant dat ze geschorst waren. Maar graag zou ik jouw kant van het verhaal willen horen.

pi_15263917
*binnenloopt
pi_15264442
Nou Voorzitter het zit zo. Enkele spelers van FC Fok! kregen een sponsorcontract aangeboden, en meteen dook de ruzie op wie het meeste ging verdienen.

Ik heb mezelf, terwijl ik beter had moeten weten, ook schuldig gemaakt aan deze ruzie. Maar Bartoli en Joda spanden toch de kroon en daarom heb ik deeze een schorsing opgelegd. Ik heb ze verteld dat ze tot na de winterstop geschorst zijn, om ze te laten zien dat zulk gedrag eigenlijk niet binnen de club past.

Maar in feite wil ik ze alleen maar effe laten schrikken en de schorsing wordt na de Sjampionnen League wedstrijd tegen Olymp. Marsijlen
ongedaan gemaakt.

pi_15278413
Het lijkt mij het beste als ik Joda en Bartoli hier ook even over spreek.

* De Voorzitter drukt op een plaats op zijn bureau en zegt: "Joda en Bartoli, melden bij het kantoor van de Voorzitter". Het geluid galmt door het stadion.

Zo, dan kan ik alle kanten van het verhaal aanhoren.

pi_15280079
Joda klopt beleefd op de deur en loopt het kantoor binnen.

U wou me spreken meneer?

pi_15280850
Inderdaad, gaat u zitten. Ik zou graag uw kant willen horen over uw schorsing. Waarom bent u geschorst en hoe kijkt u er tegenaan?

En AirRaid, graag niet er tussendoor praten als Joda aan het woord is.

pi_15281390
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:44 schreef TheScienceMan het volgende:
Inderdaad, gaat u zitten. Ik zou graag uw kant willen horen over uw schorsing. Waarom bent u geschorst en hoe kijkt u er tegenaan?
Ik ben geschorst vanwege die rel met die sponsorcontracten waaraan ikzelf ook schuldig ben. Achteraf gezien schrok ikzelf erg van mijn hebberige gedrag. Dus vindt ik het terecht dat de trainer mij een disciplinaire schorsing heeft opgelegd.
pi_15281803
sorry dat ik zo laat ben voorzitter had rijles maar ik hoorde dat u me wou spreken??

[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 09-12-2003 19:18]

pi_15282419
Kom binnen en ga zitten Bartoli. Ook voor jou de vragen: wat is jouw verhaal omtrent je schorsing en wat vind je er zelf van?
pi_15282566
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:38 schreef TheScienceMan het volgende:
Kom binnen en ga zitten Bartoli. Ook voor jou de vragen: wat is jouw verhaal omtrent je schorsing en wat vind je er zelf van?
Dankjewel Voorzitter. Nou mijn verhaal is dat we over die contracten bezig waren dat airraid ik geloof eerst bij Fila of zoiets was aangenomen dat ik daarna met Airraid inging op een aanbod van Fokka Cola (mss hadden we geen prijzen motten noemen) en toen ging Joda erop in en bleef steeds op onze posten ingaan en net doen of die beter was. Airraid deed in eerste instantie ook mee maar was er eerder dan mij en joda meegekapt. Maar joda moest het steeds beter hebben. Waarop we hem steeds aan het zeggen waren dat dat niet klopte etc etc.

Wat ik van mijn schorsing vindt?

Mwah ik vind dat het niet gehoeven had aangezien zowel Joda en in mindere mate Airraid ook schuldig waren.
Maar aangezien Airraid eerst zei dat we tot en met de winterstopt geschorst waren wou ik eerst een aanklacht indienen maar toen ik daar op in ging dreigde die met het hele jaar aan de kant en dat wou ik ook niet. Maar aangezien ik vernomen had dat we na de Championnen wedstrijd van vanavond weer in actie kunnen komen kan ik me wel vinden in de schorsing.

pi_15282742
Aangezien jullie beiden instemmen met de schorsing, zal ik het hierbij laten, maar ik hoop niet dat we deze soort toestanden nog ooit krijgen. Sponsoringen kunnen beter in het vervolg bij mij gemeld worden. Dat geldt niet alleen voor jullie, maar voor alle spelers en trainers van FC Fok!
pi_15282947
Sponsorcontracten kunnen toch gewoon via de zaakwaarnemers van de spelers worden geregeld, als er maar niet meer gezeikt wordt wie er meer verdient.

Maar als u mij nu wilt excuseren, ik moet naar de spelers toe, voor de wedstrijd van zometeen.

* AirRaid geeft de voorzitter, Bartoli en joda een hand en spoed zich naar het veld.

pi_15286932
Nu ik toch hier ben meneer de voorzitter....heeft u nog nagedacht over de film?

sorry voor het pushen maar ik sta onder lichte druk van de directeur van fok!pictures.

pi_15290571
Ik heb inderdaad nog nagedacht over de film en ik heb er geen bezwaren tegen. Van mij mag je de film maken en misschien is het ook wel een goed en leuk idee om de première van de film te vertonen op het grote scherm in het stadion?
pi_15294256
Dat lijkt me een uitstekend idee. Ik zal regelmatig langs komen met een voortgangsrapportage.
pi_15336487
Mocht je nog geldelijke en/of andere middelen nodig hebben, dan kun je me altijd aanschieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')