Hallo meneer de voorzitter! *geeft TSM een hand*
Voor het geval u me niet herkend, ik ben één van de twee nieuwe keepers van FC Fok. Hierover kom ik ook even langs. Weet u misschien of ik nu 1e of 2e keeper ga worden? En als dat nog niet bekend is, wanneer komt er duidelijkheid over?
in het FC Fok! topic leest u waarom
quote:Bij deze zijn de contracten voor zowel Marcel067 en Buurvrouw_Rietman ontbonden. Dit om de rust binnen de selectie te bewaren.
Op zaterdag 1 maart 2003 14:43 schreef AirRaid het volgende:
Meneer de voorzitter zou de de contracten van Marcel067 en Buurvrouw_Rietman per direct kunnen ontbinden.in het FC Fok! topic leest u waarom
quote:* kribbel kribbel
Op woensdag 26 februari 2003 14:20 schreef vinnyb het volgende:Wat zijn je voorwaarden?
- Auto vd zaakWat wil je verdienen?
- Onkostenvergoeding
- LevensonderhoudVoor welke periode?
- De komende 4 jaarOverige opmerkingen?
- Ik hoop op een goede en wederzijds vruchtbare samenwerking!
Hartelijk gefeliciteerd en welkom bij FC Fok.
quote:Of ik u nog herken? Natuurlijk, hier heeft u een choco
Op zaterdag 1 maart 2003 01:37 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
* FC_De_Kampioenen klopt aan bij het voorzitterskantoor van TheScienceMan.Hallo meneer de voorzitter! *geeft TSM een hand*
Voor het geval u me niet herkend, ik ben één van de twee nieuwe keepers van FC Fok. Hierover kom ik ook even langs. Weet u misschien of ik nu 1e of 2e keeper ga worden? En als dat nog niet bekend is, wanneer komt er duidelijkheid over?
Naar ik heb vernomen bent u 1e keeper van FC Fok. Gefeliciteerd!
*is zo vrij een colaatje uit de koelkast te halen en wacht op de terugkomst van de voorzitter*
* De Voorzitter gaat achter zijn bureau zitten en tikt op een zwarte plaat op zijn bureau en dan licht deze op. Na een paar tikjes op de gekleurde vlakjes gaan in het hele stadion alle ramen een stukje open.
Zo, even frisse lucht in het gebouw, het is altijd warm op Fok!eiland.
Maar laat ik je even aan het woord, want ik neem aan dat je hier niet voor niets bent gekomen.
Terug tot de orde van de dag. Waar ik voor ben gekomen is het volgende: aangezien ik de laatste weken elke wedstrijd in de basisopstelling te vinden ben en ik het zeer naar mijn zin heb in de selectie + kantine, dacht ik dat een contractverlenging wel op zijn plaats zou zijn.
quote:* kribbel kribbel
Op zaterdag 1 maart 2003 20:16 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
* kribbel kribbel
contract ondertekendHartelijk gefeliciteerd en welkom bij FC Fok.
quote:Ik denk dat ik daar wel akkoord mee kan gaan.
Op zondag 2 maart 2003 12:37 schreef FANATIC het volgende:
* FANATIC kijkt aandachtig naar alle knopjes op het bureau van de voorzitter en ziet pardoes alle ramen in het stadion open gaan.Terug tot de orde van de dag. Waar ik voor ben gekomen is het volgende: aangezien ik de laatste weken elke wedstrijd in de basisopstelling te vinden ben en ik het zeer naar mijn zin heb in de selectie + kantine, dacht ik dat een contractverlenging wel op zijn plaats zou zijn.
Hallo? Is daar iemand?
Een goedendag, wat kan ik voor u doen? Wilt u wat drinken of een sigaartje?
[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 04-04-2003 06:27]
quote:Goede middag meneer de voorzitter, ik ben Gerdo, aangenaam. Sinds kort weer op het eiland ivm met wat "strubbelingen" op het vaste land.
Op vrijdag 4 april 2003 06:19 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan komt na een tijdje werken in zijn werkvilla weer naar het stadion van FC Fok en zijn kantoor gelopen, om daar nog wat werk bij te werken. In zijn kantoor ziet hij iemand zitten. Hij loopt naar binnen, pakt een cognacje en steekt een sigaar op.Een goedendag, wat kan ik voor u doen? Wilt u wat drinken of een sigaartje?
Wat te drinken zou er wil in gaan, ware het niet dat ik net nog een ranja gedronken heb bij Pluisje. Sigaartjes zijn niets voor mij, ik ben een sportman weet u....
Ik kom hier om te praten over een eventueel contract bij FC Fok. Ik heb al gesproken met trainer AirRaid, en die wilde me graag in zijn team hebben op de rechterflank. Ik vroeg me af wat FC Fok mij te bieden heeft...
*Gerdo wacht geduldig af in zijn stoel op de reactie van de voorzitter*
quote:* TheScienceMan tikt wat op zijn bureau en er klinken wat piepjes. Dan komt er een papier uit aan de bovenkant van zijn bureau.
Op vrijdag 4 april 2003 16:11 schreef Gerdo het volgende:[..]
Goede middag meneer de voorzitter, ik ben Gerdo, aangenaam. Sinds kort weer op het eiland ivm met wat "strubbelingen" op het vaste land.
Wat te drinken zou er wil in gaan, ware het niet dat ik net nog een ranja gedronken heb bij Pluisje. Sigaartjes zijn niets voor mij, ik ben een sportman weet u....
Ik kom hier om te praten over een eventueel contract bij FC Fok. Ik heb al gesproken met trainer AirRaid, en die wilde me graag in zijn team hebben op de rechterflank. Ik vroeg me af wat FC Fok mij te bieden heeft...
*Gerdo wacht geduldig af in zijn stoel op de reactie van de voorzitter*
Hier staan wat vragen op. Als je die zou willen beantwoorden, dan kan ik het opnemen in het contract, mits het geen overdreven eisen zijn natuurlijk.
* TheScienceMan geeft Gerdo een pen om de vragen in te vullen. Hij nipt wat van zijn cognacje en neemt een trekje van zijn sigaar.
* Gerdo kijkt de ietswat verbaasde voorzitter vragend aan...
quote:Dat moet geen probleem zijn hoor.
Op vrijdag 4 april 2003 19:07 schreef Gerdo het volgende:
- Wat zijn je voorwaarden?
Naja, een auto van de club lijkt me in ieder geval het minste, inclusief benzinepasje uiteraard... Ik zat te denken aan een Saab 9-3 Aero Sport Sedan, lijkt me haalbaar of niet? En die verbouwing aan mijn zaak, misschien kun daar ook wat in bijgesprongen worden....- Wat wil je verdienen?
10.000 fok!euro netto in de maand doe ik het voor- Voor welke periode?
1-jarig contract, dan praten we verder- Overige opmerkingen?
Ik hoop dat we een mooie samenwerking zullen hebben!* Gerdo kijkt de ietswat verbaasde voorzitter vragend aan...
* TheScienceMan tikt wat op zijn bureau en weer komt er een papier uit het bureau.
Zo, daar is je contract.
* kribbel kribbel
Contract ondertekend, nu bent u.
quote:*krabbel krabbel*
Op zaterdag 5 april 2003 10:32 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Dat moet geen probleem zijn hoor.
* TheScienceMan tikt wat op zijn bureau en weer komt er een papier uit het bureau.
Zo, daar is je contract.
* kribbel kribbel
Contract ondertekend, nu bent u.
*de voorzitter een stevige handdruk geeft*
Zo, meneer de voorzitter, ik hoop dat we een mooie samenwerking zullen gaan hebben!
quote:Heeft u het gezien meneer de voorzitter? Wat een wedstrijd he? Ik ben blij dat ik voor FC Fok! heb gekozen: it's gonna be one hell of a time!
Op zaterdag 5 april 2003 16:36 schreef TheScienceMan het volgende:
* champagnefles ontkurkt
Hier moet op gedronken worden.
* twee glaasjes champagne inschenkt
Op de prettige samenwerking.
Waarover zou hij toch aan het nadenken zijn...
quote:Ah, komt u binnen.
Op zaterdag 26 april 2003 22:37 schreef GotenSSJ het volgende:
*meldt zich als nieuwe aanvaller van FC Fok!
Kan ik u wat te drinken aanbieden, misschien een sigaartje?
Ik heb van trainer AirRaid vernomen dat u zich wilt contracteren bij FC Fok!?
quote:dat klopt *ook hand geeft*
Op zondag 27 april 2003 00:10 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Ah, komt u binnen.
* Hand geeft.Kan ik u wat te drinken aanbieden, misschien een sigaartje?
Ik heb van trainer AirRaid vernomen dat u zich wilt contracteren bij FC Fok!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |