abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 25 december 2000 @ 18:53:51 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_585230
En vast!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_585236
Nog ff geduld helaas... Goed bezig Sanne!
  maandag 25 december 2000 @ 18:56:16 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_585241
Robin: "Ja, ik zit met hem, hij moet oprotten!"
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Trouwste user 2022 maandag 25 december 2000 @ 19:14:32 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_585278
Nu komt de ruzie !!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_585279
Grof (ik mag Dirk wel), maar wel eerlijk en stiekum ook wel begrijpelijk...
  Trouwste user 2022 maandag 25 december 2000 @ 19:26:25 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_585297
Het is wel duidelijk Dirk deugt, Dirk is cool, en Dirk heeft humor. Hij heeft meer impact als Georgieporgie in Drie maanden heeft bereikt.

Georgieporgie verliest een discussie van een vrouw en begint met grofvuil te smijten ( 'je hebt stront in je oren' ).
Dat zijn nog eens argumenten !

Bianca is een irritante tante ( Ze fluit tegenwoordig hierdoor zijn de streams een crime om te volgen ), ze heeft wel een mening. Onze Georgie kan dit niet hebben van het vrouwelijke geslacht, zie Kim. Hij gaat dan 'huilen', of schelden.

[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 25-12-2000 19:33]

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_585305
Dirk kan zingen en Dirk doet stemmetjes...

Hij is lekker 'eerlijk' (beetje erg lomp) tegen Bianca en dat trekt ze (helaas) goed, voorlopig althans...

Robin en Dirk worden vriendjes!!

"Dirk is oke, ole ole!! Dirk is oke, ole ole!!!"

pi_585330
Jammer dat het eerste deel herhaling was van wat we gisteren al gezien hadden.

Tweede helft was top! De verbijstering en daarna het aftasten (fig.) van Dirk...

  maandag 25 december 2000 @ 19:54:48 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_585370
Dirk is een goeie akteur hij zet een prachtig act neer.
Vind het een leuk idee om nu nog iemand voor een paar dagen erin te brengen, wordt het niet saaier van. Leuk dat hij Robin weer meteen te grazen nam. Georgie heeft een hekel aan vieze mannetjes. Hij was nog niet binnen of hij heeft hem al onder de douche staan.
  maandag 25 december 2000 @ 22:50:08 #10
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_585802
heerlijk hoe Georgie tegen Bianca inging,dat mens kan echt niet tegen kritiek(wat Georgie overigens ook al tegen Hieke had gezegd ,over de shag)dan is ze zo gepikeerd!
Hij was helemaal niet met haar aan het woord ,hij was aan het woord met Robin en Koos,dus waar bemoeide ze zich weer mee,in vredesnaam!

[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 25-12-2000 22:51]

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_586425
Ik ben er helemaal verbaasd over hoe aardig Georgie tegen Dirk is...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 december 2000 @ 00:17:22 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_586468
quote:
Op 26 december 2000 00:12 schreef fashionably_late het volgende:
Ik ben er helemaal verbaasd over hoe aardig Georgie tegen Dirk is...
Was.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_587932
en toen het ging over dat Dirk er niet verzorgd uitzag en dat koos dat zei tegen hem.... hahaha
dirk: ik vind het raar dat jij dat zegt koos, eeehm... hoe oud ben jij ook al weer???

Zag je Koos kijken hahaha...

En toen Bianca en Georgie ruzie hadden en Dirk spontaan begon te zingen: vrede op aarde!!

Ik mag die vent wel

pi_588099
Volgend jaar alleen maar gebruikers, daklozen,zwervers, in BB3. Met Dirk er zeker in.
pi_588128
quote:
Op 26 december 2000 15:12 schreef itsme het volgende:
Volgend jaar alleen maar gebruikers, daklozen,zwervers, in BB3. Met Dirk er zeker in.
Dat zie ik helemaal zitten!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_588168
Itsme, ik geloofde eerst je verhaal niet wat Dirk betreft. Je kon toch weleens gelijk hebben, maar dan een Dirk die wel degelijk acteerde!

Maar goed, dat doen er wel meer in dat huis... alleen wat minder extreem.

Jammer dat Dirk zo plotseling weer vertrokken is, het blijft toch een beetje mysterieus rond hem, geen ontmaskering o.i.d.

pi_588201
quote:
Op 26 december 2000 00:12 schreef fashionably_late het volgende:
Ik ben er helemaal verbaasd over hoe aardig Georgie tegen Dirk is...
Aardig .... ?????
Hij debiliseert hem, maakt hem tot 'iets' , een vreemd dier ofzo, waarvan gauw de vieze sokken moeten verschoond worden,
'iets' waarop G. meteen zijn hele achterlijke reactionaire burger-minachting loslaat, met een gezicht dat zogenaamd neutraal kijkt om dit fijntjes te verbergen, maar de kilheid van zijn ogen is schrikwekkend om te zien,
precies in de lijn van het "homo's zijn net honden" van G. van een tijdje geleden.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 26-12-2000 15:52]

pi_590668
Georgie aardig voor Dirk? Dit lijkt me een duidelijk geval van kijk-mij-eens-aardig-zijn-tegen-dieren/kleine kinderen/ bejaarden/daklozen. Je weet wel, van die mensen die lekker politiek correct zijn, maar af en toe door de beroemde mand van Darius vallen en dan beginnen te gillen over Grafwijven en 1000 wijven neuken. Georgie denkt mijns inziens precies te weten hoe hij dient over te komen en probeert dat beeld zo hard neer te zetten, dat hij zelf amper nog weet wie hij is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 27 december 2000 @ 14:18:05 #19
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_590722
ohohoh wat had ik er bijna goud voor over gehad om MA eens te zien in combinatie met Dirk....

Dirk lekker zeiken en MA die uit zijn enorme ego zou vallen ;-)

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_590731
Dirk mocht van Georgie ook de onderbroek meenemen die in de gang lag.
Was vergeten door Ferdi.
Maar hij vergat in zijn rol van barmhartige Samaritaan even het kippenkontje van Ferdi en de wide-ass van Dirk
  woensdag 27 december 2000 @ 14:29:19 #21
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_590748
Hoe kwam Dirk trouwens aan die bierblikjes?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_590794
Had niet gedacht dat ik dit ooit m'n strot uit zou krijgen maar het lijkt me eik best leuk als Dees in het huis had gezeten toen Dirk er was.
  woensdag 27 december 2000 @ 14:52:12 #23
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_590818
quote:
Op 27 december 2000 14:43 schreef Tante Bep het volgende:
Had niet gedacht dat ik dit ooit m'n strot uit zou krijgen maar het lijkt me eik best leuk als Dees in het huis had gezeten toen Dirk er was.
Zou dees het ook leuk gevonden hebben? Want je kon er gif op innemen... dirk had dees om een handdoekje gevraagd!

(met dank aan bad.b. voor de foto ;-))

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')