quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 21:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Schwarzenegger en Stalone
.
Ben benieuw hoe die dan zou zijn geweest. Aan de ene kant is het natuurlijk wel kewl om die 2 actiehelden in 1 film te hebben, maar ik ben bang dat hij dan niet zo goed zou zijn geweest.
quote:Probeer eens niet Gurgeh ideeën af te jatten
Op zaterdag 1 maart 2003 21:39 schreef mamamiep het volgende:
Arnold Schwarzenegger en Sylvester Stallone?
[21:37] <Gurgeh> Schwarzenegger en Stalone?
quote:Stallone had ik al lang in mijn gedachten, dat weet je. Alleen Schwarzenegger had ik niet gegokt
Op zaterdag 1 maart 2003 21:40 schreef Gorro het volgende:[..]
Probeer eens niet Gurgeh ideeën af te jatten
[21:37] <Gurgeh> Schwarzenegger en Stalone?
quote:Dat weet ik wel zeker. Face/Off moet het vooral van het acteertalent hebben als beide mannen van personage wisselen, blij dat dat niet gebeurt is!
Op zaterdag 1 maart 2003 21:40 schreef Gorro het volgende:ik ben bang dat hij dan niet zo goed zou zijn geweest.
Wat hebben de volgende films als dubbele overeenkomst?
-edit-
En dat het alledrie slechte films zijn bedoel ik niet ![]()
-edit-
quote:Zelfde acteur en zelfde regisseur
Op zaterdag 1 maart 2003 22:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vooruit dan, een klein vraagje:Wat hebben de volgende films als dubbele overeenkomst?
The lords of Flatbush (1974) Paradise alley (1978) Judge Dredd (1995) -edit-
En dat het alledrie slechte films zijn bedoel ik niet
-edit-
quote:Half goed. En we willen namen natuurlijk
Op zaterdag 1 maart 2003 22:46 schreef mamamiep het volgende:[..]
Zelfde acteur en zelfde regisseur
quote:Dat is ook de enige die ik kan noemen
Op zaterdag 1 maart 2003 22:49 schreef mitt het volgende:
Sylvester Stallone?
quote:Nope.
Op zaterdag 1 maart 2003 22:51 schreef mamamiep het volgende:
Ok dan, Sylvester Stallone en dezelfde Oscar Razzies-nominaties (heet toch zo)
Hint: 2 acteurs. Stallone was er al 1 van.
quote:Uhm, de eerste twee films ken ik niet en Stallone is de enige die ik weet dat in judge Dredd speelt
Op zaterdag 1 maart 2003 22:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nope.
Hint: 2 acteurs. Stallone was er al 1 van.
Stallone en Armand Assante!
(of hij in Flatbush zat weet ik niet zeker trouwens)
quote:had 't opgezocht, klopt. dus scanman, doe nog 's een leuke vraag!
Op zaterdag 1 maart 2003 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Die weet ik toevallig... (alles van Stallone gezien)Stallone en Armand Assante!
(of hij in Flatbush zat weet ik niet zeker trouwens)
[Dit bericht is gewijzigd door California op 02-03-2003 00:01]
Over wie gaat dit?
Ze begon erg vroeg met acteren en schitterde meteen in de populaire serie ....... Tijdens het spelen in de film ............ werd ze verliefd op .......... en verhuisde met hem naar .........
Vanaf dat moment begon haar internationale carriere pas goed en werkte ze met regisseurs als Visconti en Welles. In 1964 beeindigde ........ de relatie en uit frustratie trouwde ze niet lang daarna met ........... Dit huwelijk was gedoemd te mislukken en de scheiding volgde dan ook niet lang daarna. Ontevreden over haar leven raakte ze aan de alcohol en drugs. In het tweede deel van de jaren 70 ontving ze meerdere grote prijzen. De plotselinge dood van haar zoon was een enorme klap, die ze nooit meer te boven is gekomen.
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:23 schreef MadScientist het volgende:
judy garland?
quote:Schijnt moeilijk te zijn. Nog een aanvulling dan:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:Over wie gaat dit?
Ze begon erg vroeg met acteren en schitterde meteen in de populaire serie ....... Tijdens het spelen in de film ............ werd ze verliefd op .......... en verhuisde met hem naar .........
Vanaf dat moment begon haar internationale carriere pas goed en werkte ze met regisseurs als Visconti en Welles. In 1964 beeindigde ........ de relatie en uit frustratie trouwde ze niet lang daarna met ........... Dit huwelijk was gedoemd te mislukken en de scheiding volgde dan ook niet lang daarna. Ontevreden over haar leven raakte ze aan de alcohol en drugs. In het tweede deel van de jaren 70 ontving ze meerdere grote prijzen. De plotselinge dood van haar zoon was een enorme klap, die ze nooit meer te boven is gekomen.
In 1982 overleed ze. Sommigen zeggen aan een hartaanval, anderen zeggen dat het zelfmoord was.
quote:Romy Schneider
Op zaterdag 1 maart 2003 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:Over wie gaat dit?
Ze begon erg vroeg met acteren en schitterde meteen in de populaire serie ........ Tijdens het spelen in de film ............ werd ze verliefd op .......... en verhuisde met hem naar .........
[Dit bericht is gewijzigd door The_Substitute op 02-03-2003 11:18]
quote:Correct!!!!!!!!
Op zondag 2 maart 2003 11:12 schreef The_Substitute het volgende:
Romy Schneider
De populaire serie was Sissi, ze werd verliefd op Alain Delon. (voor zover ik weet)
quote:shit zie m te laat
Op zondag 2 maart 2003 11:54 schreef scanman01 het volgende:[..]
Correct!!!!!!!!
Wie speelde de rol van Vernon Dabney in de enige film die door Susanna Styron is geregiseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |