Waar we leven? we hebben op zich maar een kleine leefomgeving. Veel meer hebben we niet nodig. We voeden ons met hetgeen dat langs komt.
Wat we doen? We zijn heel sociaal, echte gezelligheidsdieren. We hebben het dan ook over vanalles en nogwat. Als we het koud hebben, kruipen we dicht tegen elkaar aan. Ik zou niet weten wat ik zonder mijn vriendinnen zou moeten. Op mijn manier ben ik gelukkig.
Gisteren had ik een nachtmerrie: Ik werd wakker tussen duizende onbekenden. Mijn vriendinnen waren verdwenen. Ik had het koud, maar kon me bij niemand opwarmen. Ik kon wel tegen iemand gaan praten, maar als ik even de andere kant op keek was diegene verdwenen. Ik voelde me alleen, eenzaam en ik kon nergens mijn ei kwijt...
Als ik wilde eten, dan was het vechten naar waar het eten gedistribueerd werd. En met vechten bedoel ik dan ook echt vechten... tot bloedens toe. Overal lag ontlasting en het was er een herrie en gekakel van jewelste.
Gelukkig werd ik even later wakker tussen Michelle en Marjan in. Ik kreunde wat, mompelde iets over een nachtmerrie en zij stelden me gerust. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten!"
En ik denk wel drie keer na voordat ik weer een doosje scharreleitjes koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |