abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8784429
"Van huis uit ben ik opgegroeid met drie vriendinnen aan mijn zijde. We kennen elkaar van jongs af aan en we weten waar we aan toe zijn met elkaar. Ikzelf ben de derde op rij, ik voel me daar gelukkig bij, al word ik wel eens afgebekt door Michelle en Mirjam. Mirjam is de oudste en onze leidster, zij heeft dan ook altijd gelijk. En mochten we een keer ruzie hebben, dan roept zij ons tot orde.

Waar we leven? we hebben op zich maar een kleine leefomgeving. Veel meer hebben we niet nodig. We voeden ons met hetgeen dat langs komt.

Wat we doen? We zijn heel sociaal, echte gezelligheidsdieren. We hebben het dan ook over vanalles en nogwat. Als we het koud hebben, kruipen we dicht tegen elkaar aan. Ik zou niet weten wat ik zonder mijn vriendinnen zou moeten. Op mijn manier ben ik gelukkig.

Gisteren had ik een nachtmerrie: Ik werd wakker tussen duizende onbekenden. Mijn vriendinnen waren verdwenen. Ik had het koud, maar kon me bij niemand opwarmen. Ik kon wel tegen iemand gaan praten, maar als ik even de andere kant op keek was diegene verdwenen. Ik voelde me alleen, eenzaam en ik kon nergens mijn ei kwijt...

Als ik wilde eten, dan was het vechten naar waar het eten gedistribueerd werd. En met vechten bedoel ik dan ook echt vechten... tot bloedens toe. Overal lag ontlasting en het was er een herrie en gekakel van jewelste.

Gelukkig werd ik even later wakker tussen Michelle en Marjan in. Ik kreunde wat, mompelde iets over een nachtmerrie en zij stelden me gerust. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten!"

En ik denk wel drie keer na voordat ik weer een doosje scharreleitjes koop.

En weer een stukje onzinnige proza.
  vrijdag 28 februari 2003 @ 23:00:27 #2
36868 da-dogg
www.watbenjedan.nl
pi_8785013
jaja apart, liever leg eitjes
fokke en sukke hebben last van hun dyslectie:
sukke: nueken?
  maandag 3 maart 2003 @ 22:59:01 #3
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_8845215
jaja, leve de legbatterijen...minder kans op salmonella en meer v di zever, lekker goedkoop, en hygienisch voor de kippen, heb niks tegen scharreleieren, zou er alleen nooit een opeten. alleen zou het wel leuk zijn als di kipjes wat entertainment zouden krijgen...een virtuele weide of zo, met een gigantisch projectiescherm en surround systeem kunnen ze dan ook nog een loopbandje geven, en een dag per maand vrijaf (als ze geslacht worde dus )
biggest revolution since the microchip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')