Ik had laatst een lekkere Amerikaanse Pizza ofzo van de AH. Zo een in een half open kartonnen doos. Maar er zat een wit soort plasticje onder het deeg, maar ja ik met me stonede kop, trek dat plastic eraf, al in de trans van hoe lekker die pizza eruit zag. Pleur in op het rooster in de oven, met dat witte ding er nog onder. Het heb dus op 180 graden ofzo 12 min ermee in die oven gezeten. Het was nie gesmolte, het was juist iets dunner geworden maar nog wel hard. Is die pizza dan nog te eten? of alleen het deeg niet? of dat ook?
Ik heb hem compleet aan de eendjes geschonke en de Shoarma gebakken
btw was het zo een verse pizza.... ik had precies dezelfde en die was op 220 gebakken..
[Dit bericht is gewijzigd door Haanibal op 28-02-2003 21:48]
quote:soort van space shoarma...
Op vrijdag 28 februari 2003 21:48 schreef Brendovic het volgende:
Bijna een apart topic wie het al is vergeten het plastic van de pizza te halen , maar dachten jullie niet van hmz mischien komen er wel leuke dampen vrij ofzo
maar goed als je over dampen moet gaan zeuren wil je ook niet weten wat je allemaal inademt als je een wandeling door de stad maakt
TOPPPPPPPPPPPPPp
pleur die oven aan, zet um erin, gaat 12 min vet al zitten verheugen erop, legt je rol mes vast klaar, je pizza bord, cola in het glaasje etc en dan ZIT DAT KLOTE WITTE DING ER NOG OM GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Niet bij de Appie maar bij C1000 en Konmar.
quote:mannnnnnn ik had zo een honger, ik weet nie of jij wel es goed stoned bent geweest maar als je dan die pizza ziet, dan denk je echt NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU en dan gvd nog 12 min wachten pffffffffffff
Op vrijdag 28 februari 2003 22:01 schreef nevetS het volgende:
Wat maar weer bewijst dat delicatessen aandacht verdienen en nodig hebben.
Geduld, observeer, bemerk, verwijder witte rotzooi, en bewonder![]()
Nu is het al een paar keer gebeurd dat die dozen (want dat zijn het!) van de afdeling dat onderste plastic mee bakken.
Met de pizza is nooit iets mis gegaan, alleen konden we wel de bakplaat weggooien, want daar zat dat plastic wel aan vast. De pizza was gewoon helemaal los
quote:Ik zou het gewoon opeten, en als er wat plastic aangeplakt zou zitten kun je het eraf snijden.
Op zaterdag 1 maart 2003 01:26 schreef speedfreakssj het volgende:
ik had hem persoonlijk ook weggedonderd. NIET eten dus.
edit: testje lukt niet.
je zult er echt niet ziek van worden
quote:Op z'n mist de topping eraf vreten en de bodem aan de eentjes voeren dan
Op zaterdag 1 maart 2003 14:03 schreef chielechiel het volgende:[..]
Ik zou het gewoon opeten, en als er wat plastic aangeplakt zou zitten kun je het eraf snijden.
je zult er echt niet ziek van worden
Soms heb ik trouwens in die 12 minuten wachten alweer zoveel gehapt dat die pizza er niet meer bij past
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |