abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:55:17 #201
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8933395
* Magneet doet mee
pi_8934546
Is de opstelling al bekend coach?

*hoopt op basisplaats*

vrijdag 7 maart 2003 @ 14:40:16 #203
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_8934611
Heb ik het scout report gemist?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_8935732
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:01 schreef Magneet het volgende:
maar ajakkes heeft laatst hun spits mikado eruitgeschopt dus ik verwacht wel te kunne winnen, meen dat ze ook een blesure hebben vaartloos of zow heet hij
maar ze hebben nu wel Paaldijk aanvaller Hogenood gehuurd
pi_8935777
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:37 schreef FANATIC het volgende:
Is de opstelling al bekend coach?
ik wacht het scoutingsrapport van Bar effe af
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:40 schreef Atrimar het volgende:
Heb ik het scout report gemist?
pi_8936145
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 20:52 schreef FANATIC het volgende:
*stemt voor Kylie Minoque*
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:33:52 #207
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8936171
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:33 schreef Forever het volgende:

[..]

ok ok die mag op het kleine podium optreden ( toiletruimte achterin )
pi_8936209
Privé-concert voor FANATIC
pi_8944843
hmm nog geen rapport van Bar

nouja ik maak de opstelling toch maar bekend

FC_De_Kampioenen
AirRaid 2meter3 Bar_The_Grey Magneet
Bartoli Molz Atrimar FANATIC portier
Forever

Bank: Jan-jaap, Sitethief, vinnyb, Natrox, joda, Jelminho

pi_8945466
Mooie opstelling coach voor tegen ajakkes,

Ben alleen benieuwd wie mijn directe tegenspeler is aan die kant!!

Waar blijft Bar???

vrijdag 7 maart 2003 @ 23:08:06 #211
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_8945726
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 22:34 schreef AirRaid het volgende:

FC_De_Kampioenen
Forever

Yay!

*weer in de basis staat*

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_8946208
Nou maar hopen dat bar lollies bij zich heeft.
pi_8946267
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 23:08 schreef portier het volgende:

[..]

Yay!

*weer in de basis staat*

pi_8947413
En opnieuw een basisplaats voor FANATIC!!

Tis misschien een wat rare vraag coach, maar word ik nou echt gezien als 'vaste basisplaatser'...

zaterdag 8 maart 2003 @ 09:55:11 #215
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8950267
SCOUTINGRAPPORT
Tegenstander: Ajakkus
Speeldatum 8 maart
Speelsysteem: 4-3-3

Bijzonderheden:
Dit wordt een mega zware wedstrijd. Fc Fok heeft de laatste wedstrijden wat puntjes laten liggen, terwijl de tegenstander van vandaag Ajakkus aan een ware opmars bezig is. Het maximale aantal van 15 punten uit de laatste 5 duels(neen niet zoals e. van cuilenburg 16 pnt uit 5 duels). Dit wordt een heuse topper. De media is al dagen voorafgaand aan dit duel bezig met interviews en sfeerpotraits. Het was moeilijk om het trainingsterrein van Ajakkus te bereiken, maar mijn chuppa chup lollies brachten uitkomst, een van de stewards liet me binnen. Het grote Ajakkus van weleer is een beetje aan het terugkomen. Dit Ajakkus herbergt namelijk bijzonder veel talent. De piepjonge ploeg barst van het talent. Het kiest altijd voetballen boven bikkelen en coach Koeiman houdt zijn jonge spelers met harde hand in het gareel. Niet zonder de nodige aanvaringen. Zo is de egyptische spits Mikado teruggezet naar het 2e elftal, maar die heeft zijn ferarri ingerolen bij de dealer en heeft voor die prijs een luxe yacht gekocht en is naar egypte teruggevaren. Deze ontwikkeling kan in het voordeel van Fc Fok werken. Sommige spelers waren echte vrienden van mikado en vinden de opstelling van de coach overdreven rechtlijnig. Dit kan tot verdeelheid leiden binnen Ajakkus. Technisch directeur Leo Beenmerghakker steunt coach Koeiman, maar het is een publiek geheim dat hij niet echt blij is met de gang van zaken. Affijn nu naar het voetbalgedeelte. Zoals gezegd de jeugdige selectie van Ajakkus is aan een prima serie bezig en een sterk seizoen. Vooral europees maakt het indruk. Maar gelijk hier schuilt ook een zwakte. Aankomende week speelt het de alles of niets wedstrijd tegen Vallencijaah. Wij van FC Fok moeten dus fel en agressief(tot wat de scheidsrechter toelat natuurlijk) het veld opkomen. Want het laatst wat Ajjakus wil is blessures oplopen, dus ze zullen niet 100% de duels aangaan, bang voor blessures. Verder is nu alleen spits Abrahamovic fit. Flankspeler Boehkari vervulde nu noodgedwongen de rol van 2e spits. Boehkari komt echter tekort voor die rol en liet toch wel enkele dotten van kansen onbenut. Mede daarom verwacht ik dat coach Koeiman tegen ons gaat terugvallen op het oude vertrouwde 4-3-3 systeem wat Ajakkus wereldroem heeft gebracht. Zoals gezegd barst de ploeg van de talenten, voetballend zijn ze allemaal stuk voor stuk top, alleen fysiek komen ze nog wat te kort. Ik verwacht dat Koeiman zijn mannen het veld instuurd om proberen vanaf het begin druk te zetten op onze verdediging en zo een snel doelpunt te forceren om daarna gas terug te nemen en te sparen met het oog op de komende europeese wedstrijd. Voor onze middenvelders geldt het dat ze wat waarschijnlijk minder aanvallender zullen moeten gaan denken en goed de taken blijven uitvoeren, dus terugzakken bij balverlies, de flankspelers moeten kantelen, de spits moet blijven doorjagen op de verdediging en keeper. Onze verdediging gaat het heel moeilijk krijgen, gele kaarten zijn te verwachten, maar we moeten oppassen dat er ook niet een rode kaart gaat vallen, dat zou funest zijn voor onze kansen. Dit wordt een topper met alles erop en eraan, een ware testcase om te zien waar FC Fok staat. Als we deze wedstrijd goed doorkomen, slaan we een gat met een van onze naaste concurenten en komt het kampioenschap weer iets dichterbij. Bij verlies, zijn we onze voorsprong kwijt en hebben de achtervolgers ajakkus en VSP ons wel erg dicht genadert, dat we geen misstappen meer kunnen maken. dus er vol tegenaan en schroom niet om lichamelijk contact en intimidatie te gebruiken tegen de jonge tegenstanders.

Vermoedelijke opstelling:
Goal: B. Lobjeont

Viermansverdediging:
Linksback: J. O'Brein
Links Centraal: C. Chivuur
Rechts Centraal: A. Bergendalmo
Rechtsback: H. Trabellensi

Driemans middenveld:
Linkshalf: Maxiwell
Centraal: R. Vaartloos
Rechtshalf: S. De Jongste

Driemansvoorhoede:
Linksbuiten: N. Boehkari
Centraal: Z. Abrahamovic
Rechtsbuiten: A. Van der Meiden

Opmerkingen: S. Pielnaar kan als vervanger van Vaartloos aantreden. Bij een snelle voorsprong, zal Koeiman vermoedelijk teruggrijpen op 4-4-2, dan zakt Van der Meiden terug naar links op het middenveld.

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  zaterdag 8 maart 2003 @ 10:01:18 #216
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8950291
sorry luitjes voor mijn late SCOUTINGRAPPORT, ik was uhm met een van de Arena Hostessen in een leuk gesprek geraakt en van het een kwam het ander

* emmer chuppa chups in hand heeft en neerzet bij de reservebank

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  zaterdag 8 maart 2003 @ 10:06:02 #217
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8950310
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 22:34 schreef AirRaid het volgende:

FC_De_Kampioenen
Forever

Links centraal
oei oei dat betekend dat 2meter3 en ik Abrahamovic onder de grond gaan stoppen
Dat gaat dan wel weer geel worden, maar ach....
pi_8950568
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 10:01 schreef Bar_the_Grey het volgende:
sorry luitjes voor mijn late SCOUTINGRAPPORT, ik was uhm met een van de Arena Hostessen in een leuk gesprek geraakt en van het een kwam het ander

* emmer chuppa chups in hand heeft en neerzet bij de reservebank

hhmmmm...chuppa chups....
pi_8952089
Mijn directe tegenspeler word ofwel Maxiewel of Vaartloos , ga ze eens een poepie laten ruiken,:P
pi_8952606
Portier en ik zullen De Jongste compleet uit de wedstrijd spelen (iets wat Arsenal tot twee keer toe niet lukte )
  zaterdag 8 maart 2003 @ 13:27:25 #221
20641 portier
pi_8952637
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 13:25 schreef FANATIC het volgende:
Portier en ik zullen De Jongste compleet uit de wedstrijd spelen (iets wat Arsenal tot twee keer toe niet lukte )
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_8954516
Boehkari zal niet langs me komen
  zaterdag 8 maart 2003 @ 15:44:46 #223
20641 portier
pi_8955506
Het gaat wel een zware wedstrijd worden mensen. Volle concentratie is genoodzaakt
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8960066
* FANATIC is klaar voor de wedstrijd! Nog een klein uurtje te gaan.....
  zaterdag 8 maart 2003 @ 19:27:35 #225
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8960446
* aan de warming up begint en ons gevolgde supporters begroet
ik ben pleitte, ga effe naar vrienden voorafgaand aan de f1 race
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')