En nu verder met de discussie, waar die gebleven was:
quote:Ok.
Op vrijdag 28 februari 2003 20:33 schreef DeadLock het volgende:[..]
Duidelijk maken aan een ander dat bepaald gedrag niet op prijs wordt gesteld en dat je dat niet pikt.
Of zou de definitie van wraak zijn dat je hetzelfde terugdoet maar dan een stapje erger?
Waar zit voor jou het verschil dan?
De keren dat ik voor mezelf opkwam, liet ik op de manier die mij het best leek, blijken dat het tot hier en niet verder was, meteen er bovenop, en on-topic blijven. Als het even kon met open vizier.
De keren dat ik wraak nam, deed ik dat met maar één gedachte in mijn hoofd: \'Ik zal niet de enige zijn die pijn heeft\'. En over het algemeen genomen kon het de pijn die ík had, niet verzachten. Ik kon mijn eigen pijn zogezegd niet wegstrepen tegen de pijn die ik die ander gedaan had.
Je schreef:
'Zorgen maken over mij is niet nodig ook. Ik red me altijd wel. Ik kom er wel. Zelfmoord hoef je ook niet bang voor te zijn omdat ik een vechter ben. Een echte tijger die nooit opgeeft. En altijd door blijft gaan.'
[verschrikkelijk betweterig] Weet ik. It takes one to see one. Anders had ik dat gezwets van mij misschien ook allang opgegeven. [verschrikkelijk betweterig]
Hoe dan ook, mijn aanbod (met dat e-mailadres) staat nogsteeds. Schrijven voor de gezelligheid mag ook. En je mag mij die 85 preken terug geven, want ik kan er zo te merken zelf ook wel een paar gebruiken.
On-topic nu (ff zoeke... ik moet hier ergens een heel sterke hebben)
Ehhh...
Dan maar een iets mindere:
De splinter in het oog van de ander wordt meestal eerder gezien dan de balk in je eigen oog.
quote:Inderdaad, misschien dat het de pijn even verzacht maar ze (is pijn vrouwelijk
Op vrijdag 28 februari 2003 20:45 schreef Pascalle27 het volgende:De keren dat ik wraak nam, deed ik dat met maar één gedachte in mijn hoofd: \'Ik zal niet de enige zijn die pijn heeft\'. En over het algemeen genomen kon het de pijn die ík had, niet verzachten. Ik kon mijn eigen pijn zogezegd niet wegstrepen tegen de pijn die ik die ander gedaan had.
Ander nadeel van wraak is dat het heen en weer kan golven en dat je er niet mee kunt stoppen. (Bloedwraak zal vast wel eens aangehaald zijn).
Mooi, doen we er weer eentje van Moi...
De liefde eist niemand half,maar heel de mens
quote:Hmm, je zit in het verkeerde topic, deze ging verder met de discussies, niet met de mooie uitspraken (en inderdaad, de topic titel is verwarrend
Op vrijdag 28 februari 2003 22:17 schreef ArmaniMania het volgende:Grrrrr wie had mijn favo-topic op slot gedaan. Laat het niet meer voorkomen,ben al blij dat er een del 2 is. [afbeelding]
Mooi, doen we er weer eentje van Moi...
De liefde eist niemand half,maar heel de mens
quote:Hahah! Volgens een ezelsbruggetje van een vroegere leraar Nederlands wel jah! Al het ongrijpbare was vrouwelijk, zei hij...
Op vrijdag 28 februari 2003 21:52 schreef DeadLock het volgende:[..]
is pijn vrouwelijk
?
Goed, weer on-topic... Shit, zonet wist ik er nog één, nog geen tien minuten geleden, maar ik ben m kwijt. Nou jah... Mijn grote spreukjesboek nog maar eens doorbladeren... Kan nog wel ff duren...
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:20 schreef DeadLock het volgende:[..]
Hmm, je zit in het verkeerde topic, deze ging verder met de discussies, niet met de mooie uitspraken (en inderdaad, de topic titel is verwarrend
).
Ben ik wéér off-topic bezig...
quote:hehe, ik had het dan verkeerd begrepen waarschijnlijk. Ben ook nog newbie he, dan krijg je dat
Op vrijdag 28 februari 2003 23:01 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
![]()
![]()
Ehhh...
Thing is, het was wél mijn bedoeling gewoon strakke opmerkingen en mooie uitspraken over Life 'N' Love te maken en te doen, alleen... in het voorgaande deel stond nog een vraag die ik liever niet onbeantwoord liet, dus heb ik die hier meteen maar ff beantwoord.
Sorry dus als de bedoeling van dit topic verkeerd overkwam...Zal mijn best doen wat duidelijker te zijn in het vervolg...
Ben ik wéér off-topic bezig...
![]()
quote:pascalle@zonnet.nl
Op vrijdag 28 februari 2003 23:00 schreef yingyang het volgende:[..]
Moet je wel ff je email adres geven
mijne is yingyang@zonnet.nl en danny_slanina@hotmail.com.
Ik wil zeker contact met je onderhouden...je bent en lekker persoontje om mee te communiceren namelijk
Wil je die laatste opmerking ajb terugnemen? Al mijn bloed stijgt naar mijn hoofd!
quote:Ik ook! En dr is nog een band voor ook! Moet je maar eens bij muziek kijken, ik meen bij 'Hoe zou jij je band noemen' of een soortgelijke titel. "Kutnewbies". En ik heb al gevraagd of ik triangel mocht doen.
Op vrijdag 28 februari 2003 23:03 schreef DeadLock het volgende:[..]
hehe, ik had het dan verkeerd begrepen waarschijnlijk. Ben ook nog newbie he, dan krijg je dat
![]()
quote:Ik kan er niets aan doen........ Sorry......ben gewoon geil en opgefokt en nog meer. kan er niets aan doen.
Op vrijdag 28 februari 2003 23:03 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
pascalle@zonnet.nl
Wil je die laatste opmerking ajb terugnemen? Al mijn bloed stijgt naar mijn hoofd!
Ben gewoon ahhhhhhhhhhhhh laat maar........
quote:Gaaf, dan doe ik de dikke trom, ben absoluut niet muzikaal maar kan wel aardig ritme houden geloof ik
Op vrijdag 28 februari 2003 23:06 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Ik ook! En dr is nog een band voor ook! Moet je maar eens bij muziek kijken, ik meen bij 'Hoe zou jij je band noemen' of een soortgelijke titel. "Kutnewbies". En ik heb al gevraagd of ik triangel mocht doen.
quote:Hey dude, ben je serieus of zit je ons te fokken
Op vrijdag 28 februari 2003 23:07 schreef yingyang het volgende:[..]
Ik kan er niets aan doen........ Sorry......ben gewoon geil en opgefokt en nog meer. kan er niets aan doen.
Ben gewoon ahhhhhhhhhhhhh laat maar........
Amor werd blind gemaakt, omdat hij betere ogen heeft dan wij.
quote:Hahah, dat dacht ik nu ook al! Ik zat al te bladeren in diverse inspirerende lectuurtjes...
Op vrijdag 28 februari 2003 23:09 schreef ArmaniMania het volgende:alweer offtopic.. kijken of ik de topic weer op de rails krijg...
Amor werd blind gemaakt, omdat hij betere ogen heeft dan wij.
Komt 'ie:
It's easier not to be great and measure these things by your eyes
Ook n bekende. Ben eigenlijk wel een beetje verbaasd, dat ik m nog niet eerder ben tegengekomen... of lag dat nu aan mij?
What goes around, comes around
quote:Hey dude. Twijfel je aan mijn capaciteiten
Op vrijdag 28 februari 2003 23:08 schreef DeadLock het volgende:[..]
Hey dude, ben je serieus of zit je ons te fokken
Ik ben erg integer dus!!!!!!
'Behandel andere mensen zoals je zelf behandeld wilt worden'
Een spreuk van de baas van fok dus
is ook wel zo..gelijk zit er wel in
quote:Zit je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-knopje vast?
Op vrijdag 28 februari 2003 23:14 schreef yingyang het volgende:[..]
Hey dude. Twijfel je aan mijn capaciteiten
Ik ben erg integer dus!!!!!!
Als jij maar weet dat je integer bent, Danny.
Ok, on-topic:
Ben ik m wéér kwijt! 23 en nu al dement!
Ah... Het is leuk om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om leuk te zijn.
quote:Beter een gat in je klomp dan een klomp in je ....
Op vrijdag 28 februari 2003 23:28 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Ok, on-topic:
Ben ik m wéér kwijt!
23 en nu al dement!
Ah... Het is leuk om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om leuk te zijn.
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 23:28 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Zit je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-knopje vast?
Als jij maar weet dat je integer bent, Danny.
Ok, on-topic:
Ben ik m wéér kwijt!
23 en nu al dement!
Klopt weer. damn wat ben jij toch een ideale vrouw voor mij.
Leuk gewoon......leukkkkkkk...laat maar.
Leuke vrouw heb je morgen tijd
quote:Afgezien van het feit dat ik nog minstens vijftig mooie uitspraken achter de hand moet zien te krijgen, omdat ik hier de hele tijd op jullie loop te reageren, en wel een beetje on-topic wil blijven, én De Carnavalshit van volgend jaar wil schrijven, én een beddensprei moet afmaken, terwijl ik er nu nog maar net twee tenen onder kan doen, heb ik tijd jah...
Op vrijdag 28 februari 2003 23:31 schreef yingyang het volgende:[..]
Klopt weer. damn wat ben jij toch een ideale vrouw voor mij.
Leuk gewoon......leukkkkkkk...laat maar.
Leuke vrouw heb je morgen tijd
Maar ik vrees dat ik hier in Grunn moet blijven zitten, of iig niet ver kom, als ik wel de fiets pak...
- Van Sloot'n! De Slágreeg'l! Oh jaah, de slágreeg'l! -
Er gaat niets boven Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |