abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2003 @ 20:01:15 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8780958
verzieken.... Ik ben helemaal gek (en dit is geen geiligheid, maar echte vlinders! al langere tijd) van een kapster... Ik wil dat echter niet aangeven, omdat ik denk dat, als zij mij afwijst ,de sfeer misschien bedorven is bij toekomstige knip beurten.. Bovendien is ze zo betoverend mooi dat ze vast niks in mij zal zien.. Ik hou het maar zo en geniet maar van de keren dat ik haar zie bij het knippen.. (heb expres niet zo kort gedaan dat ik weer sneller kan..)

Herken je dat? Niet aangeven wat je voelt omdat je bang bent dat dat alleen dingen kapot maakt? Graag discussieren over de stelling en niet alleen over mij al zit ik er wel mee....

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-02-2003 20:03]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8781002
Vraag eens of ze je schaamhaar wil snoeien.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8781017
Als ik zou aangeven wat ik voelde bij meisjes zouden ze allemaal hard weg rennen

Dus zeg ik de dingen wat subtieler, zoals: "Zullen we de liefde bedrijven" enz.

pi_8781026
en hij is terug !!!

pfff ik maakte me echt zorgen

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8781032
Ik zou het subtiel brengen. Niet meteen met alles komen. Maar beetje bij beetje iets laten blijken. Niet meteen met alles komen dus.

Niet meteen zeggen van :" Ik vind je te gek". Maar eerst complimenten maken rustig. Niet meteen te hard van stapel lopen.

En afwachten ook. Hoe de band tussen jullie twee groeit. En als het moet druk erachter zetten. Als het niet opschiet druk zetten.

pi_8781036
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 20:04 schreef Mirage het volgende:
en hij is terug !!!
Heeft hij eigenlijk van de week geneukt?
pi_8781044
'We' gaan reageren op de stelling en niet op BHFH.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8781061
Okee, go for it! Nee heb je, ja kun je krijgen. En als de sfeer verpest is zijn er zat andere kapsters.
pi_8781074
Zeg het gewoon en anders ga je toch naar een andere kapster. Er zijn er genoeg volgens mij hoor
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_8781087
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 20:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verzieken.... Ik ben helemaal gek (en dit is geen geiligheid, maar echte vlinders! al langere tijd) van een kapster... Ik wil dat echter niet aangeven, omdat ik denk dat, als zij mij afwijst ,de sfeer misschien bedorven is bij toekomstige knip beurten.. Bovendien is ze zo betoverend mooi dat ze vast niks in mij zal zien.. Ik hou het maar zo en geniet maar van de keren dat ik haar zie bij het knippen.. (heb expres niet zo kort gedaan dat ik weer sneller kan..)
Is het die Floortje Dessing lookalike in de kapperszaak op het Mekkelholt?
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
pi_8781182
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 20:04 schreef shmoopy het volgende:
'We' gaan reageren op de stelling en niet op BHFH.
Ja hoor schat..

ik móest alleen even mijn opluchting opperen..

Verder BHFH... het niet uiten van wat er in je omgaat op een moment is dus eigenlijk " het afsluiten " van jezelf.. het " niet jezelf zijn " etc..
Ikzelf heb de ervaring dat dát ook behoorlijk sfeer kapot makend is. JIJ zit namelijk de hele tijd op je lippen te bijten...
is dat prettig

Mijn advies zou zijn om iets interesse te tonen.
Vraag haar wat ze buiten haar werk om doet...
peil of ze vrijgezel is..
vraag of ze vrijdagavond wat met je gaat eten/ drinken...

Niet zeggen wat je denkt/ voelt is minstens net zo sfeer verpestend als het lopen van een blauwtje.

en wie niet waagt die niet wint !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8781214
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 20:04 schreef yingyang het volgende:
Ik zou het subtiel brengen. Niet meteen met alles komen. Maar beetje bij beetje iets laten blijken. Niet meteen met alles komen dus.

Niet meteen zeggen van :" Ik vind je te gek". Maar eerst complimenten maken rustig. Niet meteen te hard van stapel lopen.

En afwachten ook. Hoe de band tussen jullie twee groeit. En als het moet druk erachter zetten. Als het niet opschiet druk zetten.

Wat heb je me weer leuk geknipt vandaag!
Maar ik denk dat dat allemaal een beetje lang duurt, aangezien je niet zo vaak naar de kapper gaat. Als ze hem leuk vind, dan zegt ze geen nee als hij met haar uitwil. En anders, tja, pech gehad. En als je het echt vervelend vindt om nog te gaan als je afgewezen bent kun je toch altijd nog een andere kapper zoeken?
pi_8781372
quote:

Herken je dat? Niet aangeven wat je voelt omdat je bang bent dat dat alleen dingen kapot maakt? Graag discussieren over de stelling en niet alleen over mij al zit ik er wel mee....

Heb je al gepeild of ze misschien niet al bezet is??
  vrijdag 28 februari 2003 @ 20:22:42 #14
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_8781504
je moet gewoooon proberen....wie niet waagt wie nie......
Als je niets probeert krijg je er denk ik spijt van. Moet uiteraard wel ff kijke of er een kleine kans van slagen is, suc6 ermee
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_8781707
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 20:11 schreef Lexie het volgende:

[..]

Wat heb je me weer leuk geknipt vandaag!
Maar ik denk dat dat allemaal een beetje lang duurt, aangezien je niet zo vaak naar de kapper gaat. Als ze hem leuk vind, dan zegt ze geen nee als hij met haar uitwil. En anders, tja, pech gehad. En als je het echt vervelend vindt om nog te gaan als je afgewezen bent kun je toch altijd nog een andere kapper zoeken?

Hahahah

Klopt ja. Maar ik word niet verliefd op mijn kapster omdat ze toch standaard praatjes verkoopt. Echte kapsters praatjes.

Ik ga zakelijk om met mijn kapster Ik betaal en zij knipt mij. En ondertussen praat ik over dingen.

vrijdag 28 februari 2003 @ 20:39:48 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8781916
Maar ik heb dat altijd, ik durf nooit aan meisjes iets te vragen omdat ik toch denk dat ze me niet leuk vinden en dan schaadt het meer eerlijk te zijn en kun je beter zwijgen, anders verlies je alleen maar al je leuke contacten. Met haar ook, ik smelt voor haar en als ik alleen al langs de kasalon loop en zie haar knippen slaat mijn hart 3 x over... En hoe moet ik haar nou vragen ik ben pas bij de kapper geweest.. dus ik moet zowiezo wachten tot ik weer geknipt wordt... ze had wel een vriend maar nu volgens mij niet, maja ik ben echt niet knap genoeg voor haar..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8781983
Ja een beurt van de kapster is nooit weg.
Naderhand voel je je een stuk lekkerder.
Je haar zit weer goed
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_8782189
Heel herkenbaar

Relax gewoon, ze vindt het vast wel leuk om in ieder geval te horen of merken dat je haar leuk vindt zolang je het maar een beetje ongedwongen brengt en niet met een brok in je keel je hart gaat lopen leegstorten.

Bij de volgende knipbeurt beetje op de lichaamstaal en ogen letten en als je ook wel interesse in jou lijkt te hebben gewoon vragen of ze mee gaat wat drinken of waar ze za. avond te vinden is.

Niet dat ik dat zo zou durven of vaak doe maar de keren dat ik dat gedaan heb waren redelijk succesvol en heb nog nooit echt een nare reactie gehad.

Off topic: Bij Bibob (winkelcentrum de Heurne) werken ook best wel een paar appetijtelijke kapsters.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  vrijdag 28 februari 2003 @ 20:53:27 #19
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8782255
Beste is om het toch nog eens goed te overdenken en het dan uiteindelijk toch te zeggen. Je weet dan in ieder geval waar je aan toe bent. Wat ik wel frustrerend vind zijn mensen die eigenlijk nooit voor hun mening uitkomen indien je ze vraagt hoe ze over jou denken. Bij zoiets lig ik ook gewoon nachtenlang wakker, omdat ik geen antwoord krijg. Ik heb liever dat ze me recht in het gezicht zeggen hoe ze er over denken dan dat ze zich stilhouden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8782323
vraag of ze ook aan huis knipt (eerst je vrouw de deur uit werken)
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8784320
Past misschien niet in het verloop van het topic, maar ik ga er even serieus op in, alleen dan in mijn geval. Toen ik de titel zag moest ik gelijk aan mijn eigen relatie nu denken. Het ligt misschien een beetje ingewikkeld, maar volgens mij is het bij ons nu ook zo dat als we echt iets voelen wat vrij ernstig is het niet zeggen omdat we bang zijn dat het kapot gaat. Zo dnek ik erover. Eerst was het bijna uitgegaaan, maar we hebben het uitgepraat. Maar daarna zei ik iets, een week later, waardoor volgens mij haar vertrouwen minder werd. Nu heb ik weer een minder gevoel, maar ik zeg het niet, omdat ik bang ben dat het dan uitgaat. En ik vond haar eer gister ook anders doen. Ik zag haar denken, maar als je vraagt of er iets is zegt ze nee.
pi_8784545
quote:
Ja, ook eigenlijk nu. Ik ben dan altijd bang dat de vriendschap over gaat of dat je een rare situatie krijgt als je haar tegenkomt.

Maar probeer zoals ook andere hier al zeggen, het dan wat indirecter aan te pakken, oogcontact zoeken enzo.

bla bla bla :)
pi_8788987
Wat zijn jullie allemaal serieus zeg! Als je echt iets tegen haar wilt zeggen dan kan je dat toch gewoon doen. Wat maakt het nou uit of ze bezet is of niet, je mag toch wel zeggen dat je haar leuk vind? En als je daarna het idee hebt dat ze jou maar een raar ventje vind, dan neem je inderdaad maar een andere kapper!

Stel je voor:
Je loopt langs die kapperszaak en je ziet haar en "je hart slaat drie keer over".
Je rent naar binnen en zegt dat je vindt dat ze er vandaag goed uitziet!
En dan ga je gewoon weer naar buiten, zonder verder moeilijk te doen.

pi_8789077
Je kan het er beter maar op wagen, lukt het niet ga je gewoon naar een andere kapper. Anders ga je er zekersteweten spijt van krijgen, dan loop je de hele tijd van: had ik maar....

Soms moet je wat risico's nemen (al zie ik hier niet veel risico's in, kappers genoeg in Nederland).

In eerste instantie had ik btw een andere interpretatie van de topictitel. Dacht meer aan het voor je houden van problemen omdat je anders het gevoel hebt dat je alleen maar aan het zeiken bent... (dat komt bij mij wel eens voor).

[Dit bericht is gewijzigd door Toewan op 01-03-2003 03:35]

zaterdag 1 maart 2003 @ 08:32:26 #25
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_8789622
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Past misschien niet in het verloop van het topic, maar ik ga er even serieus op in, alleen dan in mijn geval. Toen ik de titel zag moest ik gelijk aan mijn eigen relatie nu denken. Het ligt misschien een beetje ingewikkeld, maar volgens mij is het bij ons nu ook zo dat als we echt iets voelen wat vrij ernstig is het niet zeggen omdat we bang zijn dat het kapot gaat. Zo dnek ik erover. Eerst was het bijna uitgegaaan, maar we hebben het uitgepraat. Maar daarna zei ik iets, een week later, waardoor volgens mij haar vertrouwen minder werd. Nu heb ik weer een minder gevoel, maar ik zeg het niet, omdat ik bang ben dat het dan uitgaat. En ik vond haar eer gister ook anders doen. Ik zag haar denken, maar als je vraagt of er iets is zegt ze nee.
Tjoh één TIP; als het er nu al zo klote voor staat, niet kunnen praten over wat je voelt en denkt en noem het maar op dan vergeet het maar dan kun je beter nu de relatie verbreken. Je moet je zelf niet onzeker voelen in een relatie, je moet in ieder geval overal over kunnen praten dat is namelijk DE basis, en die basis gaat hand in hand met vertrouwen!! Succes!!
Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')