abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8892729
als iemand zich voor Mido melt wel hoor

k blijf erbij dat we niemand moeten halen

k heb wel goede hoop voor de wedstrijd vanavond! moet alleen naar cursus waterpoloscheidsrechter zometeen! dan mis ik de eerste helft

woensdag 5 maart 2003 @ 19:41:16 #177
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8893619
Wat hoorde ik nu dan weer op het sportjournaal
Mido wil naar Barcelona,hij kan nog wel meer willen de mafkees
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_8893738
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:41 schreef CAZZO het volgende:
Misschien een stop-over voor hij naar Caïro vliegt .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:09:12 #179
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8895553
Als Zlatan zo doorgaat met kansen missen zullen we toch Akachar in de spits moeten zetten
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:11:40 #180
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8895604
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 21:09 schreef GerardVanAs het volgende:
Als Zlatan zo doorgaat met kansen missen zullen we toch Akachar in de spits moeten zetten
En kan Zlatan zijn taxi overnemen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:12:42 #181
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8895625
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 21:11 schreef CAZZO het volgende:

[..]

En kan Zlatan zijn taxi overnemen

Als Mido die ondertussen niet al gekaapt heeft.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  woensdag 5 maart 2003 @ 22:34:27 #182
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8897966
En Ajax plaatst zich vanavond voor de halve finale Amstel Cup, en we gaan naar de Kuip
  woensdag 5 maart 2003 @ 22:34:57 #183
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8897981
En in het vervolg gewoon Witschge in de basis.

ALTIJD

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 5 maart 2003 @ 22:36:46 #184
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8898040
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 22:34 schreef mitt het volgende:
En in het vervolg gewoon Witschge in de basis.

ALTIJD

Heerlijk zo'n grote selectie, de helft vd basisspelers deed op begeven moment niet mee vandaag en dan nog zo goed spelen.
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:46:55 #185
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8900066
dit was tenminste een leuke, atractieve wedstrijd waarin ajax goed won
lobont bewees zelfs wat goeds te kunnen doen met die penalty
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_8902631
Geen nieuwe spits.
quote:
Ronald Koeman heeft vanavond laten weten dat Ajax afziet van het aantrekken voor een spits voor de rest van het seizoen. Dat meldt De Telegraaf vanavond. 'Hoogendorp was de enige die de vacante positie kon invullen. Een ander weten we niet in Nederland die aan de kwaliteit van Ajax kan voldoen.' aldus Ronald Koeman. Hij zal nu de opengevallen positie van Mido gaan invullen met spelers uit de eigen selectie.
ajax.netwerk.to
  donderdag 6 maart 2003 @ 02:17:24 #187
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8902665
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:41 schreef CAZZO het volgende:
Haha laat hem lekker blijven waar die nu is!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_8906789
Als Koeman in de hemel komt wil God hem spreken. "Luister Ronald, wat jij voor Ajax hebt betekend is niet niks en daarom krijg jij je eigen huisje. Let wel: dat krijgt hier bijna niemand!" God pakt Koeman aan de hand en neemt hem mee naar een bungalow in de verte. Als ze bij het huisje aankomen ziet Koeman dat op de deur het logo van zijn club zit. In de voortuin wappert de Ajax -vlag. Koeman > denkt:"Zo, zo, niet verkeerd. Hier hou ik het wel uit". Hij draait zich om en....Hij gelooft > zijn ogen niet!! Op een wolk hoog boven hem staat een gigantisch paleis. Het dak wordt gesteund door zuilen en rondom loopt een balustrade. Het paleis is in de kleuren rood-wit geschilderd en overal ziet Ronald Feyenoordvlaggen, -graffiti en -symbolen, Uit gigantische luidsprekers waait nog net het "Sterk in Rotterdam" zijn kant op. "Waaaaaaaaaaaat?", zegt Koeman, "woont daar Van Marwijk? Waarom? Van Marwijk heeft toch geen zak gepresteerd? En dan krijgt hij zo'n huis? Belachelijk!!!!!" God kijkt Koeman diep in de ogen."Dat is niet het huis van Van Marwijk, daar woon ik".
  donderdag 6 maart 2003 @ 12:04:46 #189
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8906853
lol
goede fantast zeg
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_8907481
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 22:34 schreef GerardVanAs het volgende:
En Ajax plaatst zich vanavond voor de halve finale Amstel Cup, en we gaan naar de Kuip
tja, dat dacht ik gister ook nog,
lees ik dat de wedstrijd op 15 of 16 april is:
zit ik mooi in barcelona

voor t eerst dat ik hoop dat een burgemeester vindt dat een wedstrijd niet mag plaatsvinden op de vastgestelde datum...

'alcohol, the cause of and solution to all of life's problems'
pi_8907695
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 12:01 schreef Moonuh het volgende:
-zielige bullshit-
"En god is een zelfhater, dus liet hij zijn club altijd en eeuwig een bijrol spelen in den vaderlandse competitie en maakte hun aardsvijand tot hun eeuwige triomfators!!!"
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:55:14 #192
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8917127
Enkele Ajax - updates;

VD Vaart tekent vandaag nieuw contract.
Contract keeperstrainer Wil Coort verlengt.
Sikora is weer helemaal fit.

donderdag 6 maart 2003 @ 19:08:00 #193
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8917359
Machlas dreigt met terugkeer
Nikos Machlas heeft zijn Spaanse werkgever Sevilla FC onder druk gezet. "Als ik dit weekeinde niet speel, is het beter dat ik terugkeer naar Nederland", zo dreigde de Griekse spits. Machlas werd tijdens de winterstop door Ajax aan de Spaanse Primera División-club verhuurd.

De 29-jarige spits kwam in vier duels in actie voor Sevilla en scoorde daarin niet. Hij moest afgelopen weekeinde tegen Real Betis vanaf de bank toekijken. Machlas was bij Ajax overbodig geworden en was in de optiek van trainer Ronald Koeman pas derde keus achter de spitsen Zlatan Ibrahimovic en Mido.

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  donderdag 6 maart 2003 @ 19:18:09 #194
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8917512
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 19:08 schreef El_Catalan het volgende:
Machlas dreigt met terugkeer
Nikos Machlas heeft zijn Spaanse werkgever Sevilla FC onder druk gezet. "Als ik dit weekeinde niet speel, is het beter dat ik terugkeer naar Nederland", zo dreigde de Griekse spits. Machlas werd tijdens de winterstop door Ajax aan de Spaanse Primera División-club verhuurd.

De 29-jarige spits kwam in vier duels in actie voor Sevilla en scoorde daarin niet. Hij moest afgelopen weekeinde tegen Real Betis vanaf de bank toekijken. Machlas was bij Ajax overbodig geworden en was in de optiek van trainer Ronald Koeman pas derde keus achter de spitsen Zlatan Ibrahimovic en Mido.

Ik heb hem wel altijd een goede spits gevonden en zie hem liever dan Mido als 2de spits.

Zou het niet verkeerd vinden als die terugkeert, hij kan vast nog wel mooie schwalbes maken, en dat kan erg belangrijk zijn met het oog op de halve finale Amstel Cup tegen Feyenooit.

pi_8917987
Hallo?? Dan mag hij niet spelen hoor. Machlas is overgeschreven naar Sevilla en dat ligt in Spanje. Dus als hij terugkomt is dat een internationale transfer...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:24:21 #196
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8920003
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 19:45 schreef methodmich het volgende:
Hallo?? Dan mag hij niet spelen hoor. Machlas is overgeschreven naar Sevilla en dat ligt in Spanje. Dus als hij terugkomt is dat een internationale transfer...
Hij is verhuurd toch? Daar gelden andere regels voor volgens mij, dan mag je volgens mij zo weer terugkeren.
pi_8920038
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:24 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Hij is verhuurd toch? Daar gelden andere regels voor volgens mij, dan mag je volgens mij zo weer terugkeren.

is dat zo? dat zou wel mooi zijn op zich
pi_8920161
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:25 schreef kreischer2000 het volgende:
is dat zo? dat zou wel mooi zijn op zich
Dan hebben we 2 kansenmissende spitsen .
pi_8921908
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:24 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Niks andere regels. Machlas is overgeschreven. Daar gaat het om. Of je nou voor niks weggaat, voor geld of verhuurd wordt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8926064
quote:
[6/3/2003 - 'Mido op huurbasis naar Celta de Vigo'
(Van onze verslaggever HN)

BRON: Mido-Online.com

Mido-Online.com weet te melden dat Ahmed 'Mido' Hossam voor de rest van het seizoen op huurbasis voor het Spaanse Celta de Vigo zal uitkomen. De uit de selectie gezette aanvaller zou dit donderdagavond tegenover de website hebben verklaard. Celta de Vigo staat 5e in de Primera Division op 10 punten achterstand van koploper Real Madrid.

Mido, die tot nu toe meetrainde met het Olympisch elftal van Egypte, wil tot het einde van het seizoen bij de Spaanse club blijven. Wanneer de transfermarkt weer opengaat hoopt hij op een transfer naar een grote Engelse, Italiaanse of andere Spaanse club.

De overgang is nog niet bevestigd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')