k blijf erbij dat we niemand moeten halen
k heb wel goede hoop voor de wedstrijd vanavond! moet alleen naar cursus waterpoloscheidsrechter zometeen! dan mis ik de eerste helft
quote:Misschien een stop-over voor hij naar Caïro vliegt
Op woensdag 5 maart 2003 19:41 schreef CAZZO het volgende:
Wat hoorde ik nu dan weer op het sportjournaal
Mido wil naar Barcelona,hij kan nog wel meer willen de mafkees
quote:En kan Zlatan zijn taxi overnemen
Op woensdag 5 maart 2003 21:09 schreef GerardVanAs het volgende:
Als Zlatan zo doorgaat met kansen missen zullen we toch Akachar in de spits moeten zetten
quote:Als Mido die ondertussen niet al gekaapt heeft.
Op woensdag 5 maart 2003 21:11 schreef CAZZO het volgende:[..]
En kan Zlatan zijn taxi overnemen
ALTIJD
quote:Heerlijk zo'n grote selectie, de helft vd basisspelers deed op begeven moment niet mee vandaag en dan nog zo goed spelen.
Op woensdag 5 maart 2003 22:34 schreef mitt het volgende:
En in het vervolg gewoon Witschge in de basis.ALTIJD
quote:ajax.netwerk.to
Ronald Koeman heeft vanavond laten weten dat Ajax afziet van het aantrekken voor een spits voor de rest van het seizoen. Dat meldt De Telegraaf vanavond. 'Hoogendorp was de enige die de vacante positie kon invullen. Een ander weten we niet in Nederland die aan de kwaliteit van Ajax kan voldoen.' aldus Ronald Koeman. Hij zal nu de opengevallen positie van Mido gaan invullen met spelers uit de eigen selectie.
quote:Haha laat hem lekker blijven waar die nu is!
Op woensdag 5 maart 2003 19:41 schreef CAZZO het volgende:
Wat hoorde ik nu dan weer op het sportjournaal
Mido wil naar Barcelona,hij kan nog wel meer willen de mafkees
quote:tja, dat dacht ik gister ook nog,
Op woensdag 5 maart 2003 22:34 schreef GerardVanAs het volgende:
En Ajax plaatst zich vanavond voor de halve finale Amstel Cup, en we gaan naar de Kuip
voor t eerst dat ik hoop dat een burgemeester vindt dat een wedstrijd niet mag plaatsvinden op de vastgestelde datum...
quote:"En god is een zelfhater, dus liet hij zijn club altijd en eeuwig een bijrol spelen in den vaderlandse competitie en maakte hun aardsvijand tot hun eeuwige triomfators!!!"
Op donderdag 6 maart 2003 12:01 schreef Moonuh het volgende:
-zielige bullshit-
VD Vaart tekent vandaag nieuw contract.
Contract keeperstrainer Wil Coort verlengt.
Sikora is weer helemaal fit.
De 29-jarige spits kwam in vier duels in actie voor Sevilla en scoorde daarin niet. Hij moest afgelopen weekeinde tegen Real Betis vanaf de bank toekijken. Machlas was bij Ajax overbodig geworden en was in de optiek van trainer Ronald Koeman pas derde keus achter de spitsen Zlatan Ibrahimovic en Mido.
quote:Ik heb hem wel altijd een goede spits gevonden en zie hem liever dan Mido als 2de spits.
Op donderdag 6 maart 2003 19:08 schreef El_Catalan het volgende:
Machlas dreigt met terugkeer
Nikos Machlas heeft zijn Spaanse werkgever Sevilla FC onder druk gezet. "Als ik dit weekeinde niet speel, is het beter dat ik terugkeer naar Nederland", zo dreigde de Griekse spits. Machlas werd tijdens de winterstop door Ajax aan de Spaanse Primera División-club verhuurd.De 29-jarige spits kwam in vier duels in actie voor Sevilla en scoorde daarin niet. Hij moest afgelopen weekeinde tegen Real Betis vanaf de bank toekijken. Machlas was bij Ajax overbodig geworden en was in de optiek van trainer Ronald Koeman pas derde keus achter de spitsen Zlatan Ibrahimovic en Mido.
Zou het niet verkeerd vinden als die terugkeert, hij kan vast nog wel mooie schwalbes maken, en dat kan erg belangrijk zijn met het oog op de halve finale Amstel Cup tegen Feyenooit.
quote:Hij is verhuurd toch? Daar gelden andere regels voor volgens mij, dan mag je volgens mij zo weer terugkeren.
Op donderdag 6 maart 2003 19:45 schreef methodmich het volgende:
Hallo?? Dan mag hij niet spelen hoor. Machlas is overgeschreven naar Sevilla en dat ligt in Spanje. Dus als hij terugkomt is dat een internationale transfer...
quote:is dat zo? dat zou wel mooi zijn op zich
Op donderdag 6 maart 2003 21:24 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hij is verhuurd toch? Daar gelden andere regels voor volgens mij, dan mag je volgens mij zo weer terugkeren.
quote:Dan hebben we 2 kansenmissende spitsen
Op donderdag 6 maart 2003 21:25 schreef kreischer2000 het volgende:
is dat zo? dat zou wel mooi zijn op zich
quote:Niks andere regels. Machlas is overgeschreven. Daar gaat het om. Of je nou voor niks weggaat, voor geld of verhuurd wordt.
Op donderdag 6 maart 2003 21:24 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hij is verhuurd toch? Daar gelden andere regels voor volgens mij, dan mag je volgens mij zo weer terugkeren.
quote:
[6/3/2003 - 'Mido op huurbasis naar Celta de Vigo'
(Van onze verslaggever HN)BRON: Mido-Online.com
Mido-Online.com weet te melden dat Ahmed 'Mido' Hossam voor de rest van het seizoen op huurbasis voor het Spaanse Celta de Vigo zal uitkomen. De uit de selectie gezette aanvaller zou dit donderdagavond tegenover de website hebben verklaard. Celta de Vigo staat 5e in de Primera Division op 10 punten achterstand van koploper Real Madrid.
Mido, die tot nu toe meetrainde met het Olympisch elftal van Egypte, wil tot het einde van het seizoen bij de Spaanse club blijven. Wanneer de transfermarkt weer opengaat hoopt hij op een transfer naar een grote Engelse, Italiaanse of andere Spaanse club.
De overgang is nog niet bevestigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |