quote:Omdat de buitenlandse transfermarkt is gesloten.
Op woensdag 5 maart 2003 12:04 schreef evert het volgende:
waarom huren ze allback niet van aston villa?
zit daar toch op de bank
quote:Op zijn inteelt-bek slaan!
Op woensdag 5 maart 2003 08:45 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
mooi........wat moeten wij met kuyt?
quote:khoop voor de toeschouwers dat t iets meer dan dat wordt, maar Ajax zal er zoals bij de meeste bekerwedstrijden tot de halve finale wel weer een verschrikkelijk saaie pot van maken
Op woensdag 5 maart 2003 13:43 schreef sugarnieuws het volgende:
Ajax Amsterdam gaat vanavond winnen ik denk dat het 3-1 voor Ajax wordt! Zou wel mooi zijn!
kheb nu al zin in kakkerlakken uit!
quote:Dat gebeurt meerdere malen jah! Ze zullen het wel net redden!
Op woensdag 5 maart 2003 13:46 schreef Hertog_Arjan het volgende:[..]
khoop voor de toeschouwers dat t iets meer dan dat wordt, maar Ajax zal er zoals bij de meeste bekerwedstrijden tot de halve finale wel weer een verschrikkelijk saaie pot van maken
kheb nu al zin in kakkerlakken uit!
quote:Ze gaan t uiteraard redden, maar ze hebben dr nu al zo vaak een saaie boel van gemaakt in de beker dat ik geen zin meer heb om voor die eerste rondes nog kaarten te kopen
Op woensdag 5 maart 2003 13:49 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Dat gebeurt meerdere malen jah! Ze zullen het wel net redden!
Maar toch heb ik er veel vertrouwen in dat ze vanavond winnnen. Alleen moeten ze wel de kansen benutten die ze krijgen.
AJAX 2 vorig jaar, zo hoort t!
quote:'t gaat natuurlijk ook om het sfeertje!
Op woensdag 5 maart 2003 13:52 schreef Hertog_Arjan het volgende:[..]
Ze gaan t uiteraard redden, maar ze hebben dr nu al zo vaak een saaie boel van gemaakt in de beker dat ik geen zin meer heb om voor die eerste rondes nog kaarten te kopen
AJAX 2 vorig jaar, zo hoort t!
quote:waarom had je geen kaart dan
Op woensdag 5 maart 2003 13:54 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
't gaat natuurlijk ook om het sfeertje!
Ik zat vorige week woensdag met Ajax - Arsenal in het supporters home te kijken, maar daar hangt meer een vecht sfeertje dan een voetbal sfeertje.
quote:Voor de eerste ronde had ik wel kaarten, maar toen we door gingen naar de 2e ronde had ik niet echt geld om kaarten te kopen. Dus dat was jammer. En om nou 90 euro te betalen voor 1 kaartje Ajax - Arsenal is ook weer zoiets. Ik als 19 jarige kan dat wel ophoesten maar het geld gaat wel hard dan.
Op woensdag 5 maart 2003 13:59 schreef Hertog_Arjan het volgende:[..]
waarom had je geen kaart dan
Vorig jaar Groningen kwartfinale Amstelcup werd het 4-0, ik denk deze keer 2-0.
quote:Wij hebben ook ontzettend veel zin om de Joden weer eens te ontvangen in eigen huis, om vervolgens de finale ook weer in eigen huis te spelen.
Op woensdag 5 maart 2003 14:11 schreef GerardVanAs het volgende:
Heb ook vreselijk veel zin in Kakkerlakken uit, in de Kuip doet Ajax het de laatste jaren altij al goed
quote:Wanneer was het voor 't laatst dat jullie van Ajax wonnen in de Kuip
Op woensdag 5 maart 2003 14:14 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wij hebben ook ontzettend veel zin om de Joden weer eens te ontvangen in eigen huis, om vervolgens de finale ook weer in eigen huis te spelen.
quote:3 seizoenen terug! (deze meegerekend)
Op woensdag 5 maart 2003 14:25 schreef GerardVanAs het volgende:Wanneer was het voor 't laatst dat jullie van Ajax wonnen in de Kuip
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 05-03-2003 14:29]
quote:Helaas kan ik mij dit nog maar al te goed herinneren...
Op woensdag 5 maart 2003 14:25 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Wanneer was het voor 't laatst dat jullie van Ajax wonnen in de Kuip
quote:ok, next!
WAALWIJK - RKC Waalwijk zal Rick Hoogendorp niet verhuren aan Ajax. De Amsterdamse club had naar de spits geïnformeerd, maar RKC wil hem alleen verkopen. Dat heeft algemeen manager Marcel Brands van RKC woensdag gezegd.Ajax is met spoed op zoek naar een vervanger van Ahmed 'Mido' Hossam, die de rest van het seizoen om disciplinaire redenen verbannen is uit het eerste elftal.
Eigenlijk is de transfermarkt al gesloten (31 januari), maar het bestuur betaald voetbal van de KNVB mag per seizoen twee keer dispensatie verlenen. Dit moet dan wel gebeuren voor 14 maart.
quote:Wie blijft er dan over?
Op woensdag 5 maart 2003 16:42 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ok, next!
quote:Goddank.
Op woensdag 5 maart 2003 16:42 schreef Doopy-X- het volgende:ok, next!
J.
Ik heb niet echt een voorkeur, maar v Hooydonk schijnt transfervrij te zijn ![]()
Serieus, ik denk dat een jeugdspeler goed genoeg moet zijn
quote:Niet echt. Als er iemand gehuurd was, dan was voor mij zelf Hoogendorp als enige kanidaat.
Op woensdag 5 maart 2003 16:56 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
mooi zo
quote:Vind Engelaar op zicht ook wel een goede
Op woensdag 5 maart 2003 17:30 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Niet echt. Als er iemand gehuurd was, dan was voor mij zelf Hoogendorp als enige kanidaat.
quote:Dat bedoel ik dus, als er al een speler te huur was, dan leek me dat Hoogendorp. De rest is te belangrijk voor de club waar ie speelt.
Op woensdag 5 maart 2003 17:31 schreef mitt het volgende:[..]
Vind Engelaar op zicht ook wel een goede
Maar die zal ook vast niet te huur zijn.
Zeker geen van Hooijdonk halen.
quote:psies... wie gaat er nou zijn spits verhuren? niemand toch?
Op woensdag 5 maart 2003 17:32 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dat bedoel ik dus, als er al een speler te huur was, dan leek me dat Hoogendorp. De rest is te belangrijk voor de club waar ie speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |