abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2003 @ 14:58:03 #126
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8859312
morgen fc groningen uitjouwen in de arena
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  dinsdag 4 maart 2003 @ 15:14:00 #127
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_8859814
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 14:58 schreef G1Ace het volgende:
morgen fc groningen uitjouwen in de arena
Nou fijn. Het is maar te hopen dat Ajax beter speelt dan de vorige keer want dat was echt een drama van een wedstrijd.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  dinsdag 4 maart 2003 @ 15:49:03 #128
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8861113
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:14 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nou fijn. Het is maar te hopen dat Ajax beter speelt dan de vorige keer want dat was echt een drama van een wedstrijd.

Inderdaad, als we zo spelen maken we nog kans om te verliezen ook.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  dinsdag 4 maart 2003 @ 16:03:25 #129
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_8861609
`t gaat vast allemaal goedkomen!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_8863774
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:38 schreef mitt het volgende:
Soetaers is geen spits, maar een linksbuiten.
Heeft bij Roda ook vaak genoeg als 2e spits gespeeld en doet dat in Jong België ook regelmatig. En de linksbuitens van Ajax kunnen best concurrentie gebruiken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 maart 2003 @ 17:56:16 #131
32686 G1Ace
pi_8864339
tenminste hebben we v/d meyde tegen fc groningen
August 1998- March 2018
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:17:01 #132
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_8864773
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:56 schreef G1Ace het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten of deze wedstrijd mee telt,

Sommige bronnen zegt dat Van der Meyde tegen Vitesse, gronigen , excelsiors en nog een club niet mee kan doen,

Andere bronnen zeggen dat hij de PSV-wedstrijd meedoet,

BTW als Ajax tegen Valencia wint dan is het belangrijk voor de commpetitie, want dan hoeven ze niet in te spannen tegen Roma en met die wedstrijd van PSV kan dat wel belangrijk zijn

dinsdag 4 maart 2003 @ 18:47:28 #133
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8865304
quote:
Kersverse vader Trabelsi krijgt rust voor Groningen

Amsterdam, 4 maart 2003
Voor de negende keer staan Ajax en FC Groningen woensdagavond tegenover elkaar in een bekerwedstrijd. Van de acht vorige edities won Ajax vijf keer, speelden de clubs twee keer gelijk en werden de Amsterdammers een keer uitgeschakeld.

Ook vorig seizoen trof Ajax de Groningers in de kwartfinale van het Amstel-Cuptoernooi. Toen eindigde de ontmoeting in de Arena uiteindelijk in een 4-0 zege voor de thuisploeg. Rafael van der Vaart opende de score. Dit duel komt voor hem net op tijd, want maandagavond maakte de middenvelder zijn rentree na drie maanden blessureleed. Scoren deed hij niet tegen Jong Heerenveen, maar een uur voetballen ging hem goed af.

Ook de training dinsdag kon Rafael van der Vaart volop meedoen. Zelf schatte hij na het duel met Jong Ajax in dat hij woensdag wel mee zou kunnen spelen. Uiteraard wil hij zo veel mogelijk wedstrijdritme opdoen, met de twee Champions-Leagueduels voor de boeg. Koeman: ,, Het prettige van Rafael is dat hij op meerdere posities kan spelen. Bij Jong Ajax stond hij de eerste helft linkshalf omdat dat toch de positie is waar hij de laatste tijd speelde. Maar in de tweede helft ging hij dieper spelen. Naast de spits. Hij zit in ieder geval bij de groep. Als de wedstrijd het morgen toelaat, zal Rafael nog wat minuten spelen. We willen graag winnen van Groningen, maar niet ten koste van Rafael.
Winnen staat woensdag voorop. ,,We moeten de halve finale halen. Dan spelen we uit bij Feyenoord, aldus Koeman, die aanneemt dat de Rotterdammers Vitesse verslaan. ,,Dat zijn toch mooie wedstrijden. Wij strijden nog op drie fronten mee. We hebben niet het idee dat deze wedstrijd nou eenmaal gespeeld moet worden en we verder wel zien hoe het afloopt. De beker is ook een prijs.

Ajax doet het morgenavond zonder Hatem Trabelsi. De Tunesische rechtsback heeft rust nodig en is maandag vader geworden van een zoon. ,,Daar mag hij een paar dagen van genieten, zei Koeman. ,,De selectie zit zo dicht bij elkaar dat anderen kunnen spelen.
Victor Sikora zit dicht tegen een rentree bij het tweede elftal aan. De buitenspeler zal als het de rest van de week goed gaat maandagavond mee spelen met Jong Ajax.

David Mendes da Silva is weer fit. Hij speelde maandag eveneens in Heerenveen. ,,Hij is fysiek goed. Nu moet hij zijn kans pakken een contract te verdienen, liet Koeman weten.

Zijn collega Ron Jans moet vijf krachten missen, onder wie Ajacied Pius Ikedia. Ook Magnus Johansson (liesklachten), Anton Jongsma (ziek), Hugo Alves Velame (enkel) en Roy Beukenkamp (hamstring) ontbreken.

Bekeruitslagen Ajax-FC Groningen

25-02-81 Ajax -Groningen 3-0
18-03-81 Groningen-Ajax 1-1
23-04-86 Ajax-Groningen 1-0
05-05-87 Ajax-Groningen 0-0
19-05-87 Groningen-Ajax 0-3
15-03-89 Groningen-Ajax 3-0
23-01-91 Ajax-Groningen 3-1
07-02-02 Ajax-Groningen 4-0

Halve finale in de Kuip, dat wordt ook weer geweldig. Als het meezit doet Litmanen dan weer mee, en Ajax doet het de laatste jaren altijd goed in de Kuip
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:48:50 #134
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8865326
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:56 schreef G1Ace het volgende:
Die hebben we niet
quote:
Kras mist duel tegen Ajax

Zeist, 4 maart 2003
Ruud Kras mist komende zaterdag het duel van FC Zwolle tegen Ajax. De door Ajax aan Zwolle verhuurde Volendammer zit een schorsing van een wedstrijd uit.

Ruud Kras kreeg in het duel tegen FC Groningen, dat voor Zwolle met 4-0 verloren ging, een gele kaart. Dat leverde hem automatisch een wedstrijd schorsing op. Aangezien Ajax de eerstvolgende tegenstander is van de formatie van trainer Peter Boeve, moet de huurling het duel van zijn twee clubs vanaf de tribune bekijken.
Bij Ajax ontbreekt Andy van der Meyde in dat duel nog vanwege een schorsing. De rechtsbuiten kreeg vanwege zijn rode kaart tegen FC Utrecht een straf van vier duels opgelegd. Daarvan zit hij woensdagavond tijdens het bekerduel tegen FC Groningen zijn tweede uit. Daarna mist hij nog de competitieduels tegen Zwolle en Excelsior waardoor hij weer speelgerechtigd is voor de kraker tegen PSV op 23 maart.
pi_8865772
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:48 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Die hebben we niet
[..]

Wat is dat dan voor iets raars, hij is toch voor de competitie geschorst ?? De beker staat toch los van de competitie, wanneer je een rode kaart krijgt in de beker ben je toch niet geschorst voor de competitie. Beetje rare gang van zaken als je het mij vraagt.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:16:50 #136
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8865959
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:08 schreef Toewan het volgende:

[..]

Wat is dat dan voor iets raars, hij is toch voor de competitie geschorst ?? De beker staat toch los van de competitie, wanneer je een rode kaart krijgt in de beker ben je toch niet geschorst voor de competitie. Beetje rare gang van zaken als je het mij vraagt.

Zo is het altijd al geweest

Maak je niet zo druk, vd Meyde scoort hoogstens 3x tegen PiSVee

pi_8866294
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:16 schreef Pisvlekje VanAs het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk, vd Meyde scoort hoogstens 3x tegen PSV:+

in eigen goal ja
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:58:27 #138
32686 G1Ace
pi_8866960
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:16 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk, vd Meyde scoort hoogstens 3x tegen PiSVee

GVD, dat ie net weer tegen p$v weer meedoet
Hopelijk laten ze v/d vaart en/of litmanen spelen en hem op de bank
August 1998- March 2018
  dinsdag 4 maart 2003 @ 22:42:34 #139
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8871521
Trabelsi is er iig niet bij.
Hij word rust gegund nadat ie maandag vader is geworden.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:28:51 #140
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8873109
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:42 schreef mitt het volgende:
Trabelsi is er iig niet bij.
Hij word rust gegund nadat ie maandag vader is geworden.
*kuch* Kijk eens een post of 3 boven je
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:49:47 #141
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8873665
Al-Jazeera TV: "Trabelsi beste Arabier"
De TV-zender Al-Jazeera TV uit Qatar heeft Ajacied Hatem Trabelsi uitgeroepen tot beste Arabische voetballer van het afgelopen jaar. De verdediger kwam als beste uit bus na een enquête van de zender op internet. De Tunesisch international werd met 50,8% van de stemmen met een ruime meerderheid gekozen.

Het Egyptische Zamalek, winnaar van de Afrikaanse Champions League, is de beste Arabische club van 2002.

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_8875675
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:49 schreef El_Catalan het volgende:
Al-Jazeera TV: "Trabelsi beste Arabier"
De TV-zender Al-Jazeera TV uit Qatar heeft Ajacied Hatem Trabelsi uitgeroepen tot beste Arabische voetballer van het afgelopen jaar. De verdediger kwam als beste uit bus na een enquête van de zender op internet. De Tunesisch international werd met 50,8% van de stemmen met een ruime meerderheid gekozen.
En Mido werd 3e .

Mij lijkt Rickie Hoogendorp trouwens wel een leuk figuur in een Henk Timmer-rol bij Ajax, tot het eind van het seizoen.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 5 maart 2003 @ 08:28:07 #143
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_8876555
Ajax te laat voor Kuyt
FC Utrecht spits Dirk Kuyt maakte vandaag bekend dat hij een contract voor 4 seizoenen is overeengekomen met Feyenoord. De Rotterdammers ontkenden dit vorige week nog, waardoor ze het nu zelf als nieuws konden brengen in hun eigen media. Volgens Kuyt was hij ook benaderd door Ajax, maar was de spits toen al in verregaande onderhandelingen met Feyenoord.

bron: http://ajax.netwerk.to

derde doos vanaf links
  woensdag 5 maart 2003 @ 08:45:32 #144
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8876697
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 08:28 schreef Sjwerver het volgende:
Ajax te laat voor Kuyt
FC Utrecht spits Dirk Kuyt maakte vandaag bekend dat hij een contract voor 4 seizoenen is overeengekomen met Feyenoord. De Rotterdammers ontkenden dit vorige week nog, waardoor ze het nu zelf als nieuws konden brengen in hun eigen media. Volgens Kuyt was hij ook benaderd door Ajax, maar was de spits toen al in verregaande onderhandelingen met Feyenoord.

bron: http://ajax.netwerk.to

mooi........wat moeten wij met kuyt?
  woensdag 5 maart 2003 @ 09:09:18 #145
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8876963
Ajax heeft zich inmiddels gemeld bij RKC.

De Telegraaf meld;

quote:
Ajax meldt zich voor Hoogendorp

WAALWIJK, woensdag
Ajax heeft zich bij monde van technisch-directeur Leo Beenhakker gemeld bij RKC om Rick Hoogendorp voor de rest van het seizoen te huren. De landskampioen zit dun in de spitsen na het wegvallen van Nikos Machlas en Ahmed ´Mido´ Hossam. De Hagenaar wil dolgraag vier maanden naar Ajax, maar vooralsnog is het gat tussen vraag en aanbod te groot. RKC denkt de spits niet te kunnen missen in de strijd om Europees voetbal.
Ronald Koeman, trainer van Ajax, heeft z´n voorkeur voor Hoogendorp uitgesproken, omdat hij op alle posities in de aanval uit de voeten kan. Hoewel Ajax de spits liefst zo snel mogelijk inlijft, heeft de club reglementair tot vrijdag 14 maart de tijd. Ketst de huur van Hoogendorp af, dan zal Ajax het seizoen waarschijnlijk afmaken met de huidige selectie.

.

Zie Hoogendorp wel naar Ajax komen tot het einde vd competitie.

woensdag 5 maart 2003 @ 09:20:07 #146
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_8877149
Wat moeten wij nou meer met Kuyt...
Met dat vieze stijlloze werkvoetbal komt ie bij feyenoiit wsl beter uit de verf..
Hoogendorp is ook niet mijn eerste keuze eigenlijk, maar het is niet anders. .
Ik hoop dat ze Samaras bij Heerenveen weg halen. .
-
  woensdag 5 maart 2003 @ 09:56:16 #147
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8877943
Jullie hebben Ikedia toch nog? .
The Most Incredible, Baby
pi_8878783
Zlatan steunt Mido
quote:
AMSTERDAM - Zlatan Ibrahimovic van Ajax heeft voor de camera's van AT5 zijn steun betuigd aan zijn verbannen ploeggenoot Mido. "Hij is nog jong, mag fouten maken en verdient nog een kans", aldus de Zweed. "Mido is een van de beste voetballers in zijn leeftijdscategorie en verdient het niet nu zo te worden afgemaakt."

Het veelbesproken "schaarincident" was volgens Ibrahimovic een opgeblazen verhaal: "Er is wat gebeurd, maar het was geen groot probleem." Mido zou in december een schaar naar Zlatan hebben gegooid, nadat de Zweed de Egyptenaar een klap had verkocht.

Bron: Nu.nl
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:39:46 #149
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8878884
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:34 schreef kreischer2000 het volgende:
Zlatan steunt Mido
[..]

Bron: Nu.nl

Zlaten en Mido zijn altijd al goede maatjes geweest, goed dat Zlatan het voor hem opneemt.
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:04:02 #150
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_8880857
waarom huren ze allback niet van aston villa?
zit daar toch op de bank
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')