quote:das iig een vooruitgang want in amsterdam kwam die niet verder dan de tribune
Op zondag 2 maart 2003 17:32 schreef Duiveltja het volgende:[..]
op de bank
quote:Vanavond de Derby SevillaFc-Betis !Benieuwd of hij een paar minuten speeltijd krijgt!de vorige wedstrijd speelde hij 20 minuten!
Op zondag 2 maart 2003 17:34 schreef CAZZO het volgende:[..]
das iig een vooruitgang want in amsterdam kwam die niet verder dan de tribune
quote:De internationale is eind januari al gesloten hoor
Op zondag 2 maart 2003 17:29 schreef El_Catalan het volgende:[..]
De markt is 19 maart pas dicht!
"We hebben het over Mido, niet over Romario."
Succes Mido bij KV Mechelen.
quote:De Nederlandse ja, maar niet de internationale. Internationale transfers kunnen vanaf 1 februari al niet meer. Nieuwe regels, door de FIFA opgelegd.
Op zondag 2 maart 2003 17:29 schreef El_Catalan het volgende:[..]
De markt is 19 maart pas dicht!
quote:En weer een investering verneukt, Machlas' marktwaarde zal ook niet meer zijn wat het geweest is. Wat hebben ze nou eigenlijk betaald voor Mido ??
Op zondag 2 maart 2003 19:18 schreef tong80 het volgende:
Koeman :"We hebben het over Mido, niet over Romario."
Succes Mido bij KV Mechelen.
quote:F11.000.000,--
Op zondag 2 maart 2003 21:30 schreef Toewan het volgende:[..]
En weer een investering verneukt, Machlas' marktwaarde zal ook niet meer zijn wat het geweest is. Wat hebben ze nou eigenlijk betaald voor Mido ??
quote:een koopje voor 9 doelpunten dit seizoen
Op zondag 2 maart 2003 21:34 schreef CAZZO het volgende:[..]
F11.000.000,--
quote:11 miljoen ouderwetse NL'se guldens (ik zag net een Euro teken staan) ??
Op zondag 2 maart 2003 21:34 schreef CAZZO het volgende:[..]
F11.000.000,--
quote:Zo, wat zou Kezman dan waard zijn volgens jou.
Op zondag 2 maart 2003 21:38 schreef HeatWave het volgende:[..]
een koopje voor 9 doelpunten dit seizoen
quote:dat ¤ teken was een foutje
Op zondag 2 maart 2003 21:47 schreef Toewan het volgende:[..]
11 miljoen ouderwetse NL'se guldens (ik zag net een Euro teken staan) ??
quote:Je weet het nooit he, maar ik weet niet of ze nog zoveel van die 11 miljoen pieken terug gaan zien.
Op zondag 2 maart 2003 21:51 schreef CAZZO het volgende:[..]
dat ¤ teken was een foutje
je bent toch ook wel goed gek als je 11 miljoen euro neertikt voor mido
quote:Tja ze moeten toch wat, maar wie kan er in Nederland mee op het niveau van Ajax EN is beschikbaar? Hoogendorp zou kunnen maar moet eerst zien of hij voetballend mee kan.
Ajax gaat Nederlandse spits hurenOmdat de internationale transfermarkt sinds 31 januari is gesloten, moet Ajax op zoek naar een Nederlandse spits. Die mag trouwens niet spelen in duels in de Champions League. De deadline voor de binnenlandse transfermarkt is 14 maart.
"We zoeken iemand om tot het einde van het seizoen te huren, want om te kopen moeten we eerst verkopen", zei Koeman. Daarom valt Denneboom (Heerenveen) af. Hoogendorp (RKC Waalwijk) staat wel op het lijstje van de technische staf.
Vóór dit seizoen had Ajax drie spitsen: Machlas, Mido en Zlatan. Machlas is verhuurd (Betis Sevilla) en Mido hoeft dit seizoen niet meer terug te komen.
Lekker slim hoor Koeman, om Machlas weg te doen. En dat geneuzel met Mido... ![]()
Edit: Ik zie nu net oa Chivu op At5 over Mido en hij zsgt dat Mido gewoon door iedereen is aangesproken en dat hij het eigenlijk wel verwacht had. Mido is in 2 jaar gewoon niet veranderd. Dus ik trek mijn
een beetje in, als Koeman het zegt heb ik nog zoiets van, het zal wel. Maar Chivu zou zich er niet over uitlaten als hij het niet zou menen.
Mido
Jammer maar helaas, eerst maar eens afkoelen en daarna een wat minder de Egyptische god uit hangen. Want voetballen kan ie wel...
[Dit bericht is gewijzigd door HeatWave op 03-03-2003 09:28]
quote:ik zou serieus GEEN idee hebben wie er uit de eredivisie op het niveau van AJAX mee kan doen als spits. Alleen kotsman maar die mag lekker bij de lampies blijven.
Op maandag 3 maart 2003 09:22 schreef HeatWave het volgende:[..]
Tja ze moeten toch wat, maar wie kan er in Nederland mee op het niveau van Ajax EN is beschikbaar? Hoogendorp zou kunnen maar moet eerst zien of hij voetballend mee kan.
Lekker slim hoor Koeman, om Machlas weg te doen. En dat geneuzel met Mido...
Hoogendorp is goed bij RKC maar voor AJAX komt ie nog net ff te kort denk ik...
Wedstrijd van gister vergeten we btw maar weer snel
quote:Ja inderdaad, ik zou het ook moeten zien nog met Hoogendorp. Kerstman past niet bij Ajax denk ik, het is een fantastische spits hoor, maar meevoetballend is hij niet zo sterk. Maar ja, een pure spits zou wel lekker zijn. Denk alleen NIET dat psv hem aan Ajax wil uitlenen
Op maandag 3 maart 2003 09:25 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik zou serieus GEEN idee hebben wie er uit de eredivisie op het niveau van AJAX mee kan doen als spits. Alleen kotsman maar die mag lekker bij de lampies blijven.
Hoogendorp is goed bij RKC maar voor AJAX komt ie nog net ff te kort denk ik...
Wedstrijd van gister vergeten we btw maar weer snel
Hoogendorp vind ik wel een goede spits.
quote:Goh, je Ajax-liefde zit echt diep
Op maandag 3 maart 2003 10:33 schreef GerardVanAs het volgende:
Als Kerstman naar Ajax komt wordt ik fan van Feyenoord
quote:Arnold Bruggink is de beste optie zelfs. Heeft veel internationale ervaring en was zelfs speler van t Nederlands elftal. Daarnaast is ie een t eind van t seizoen tranfervrij en hij zal PSV wel willen laten zien dat ie wel degelijk een topspeler is. Laat maar komen.
Op zaterdag 1 maart 2003 11:22 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe spits uit onze competitie.Ik zie enkele opties.
Optie 1: Arnold Bruggink. Ben geen fan van de man en wat mij betreft komt ie niet, maar hij zou wel direct inpasbaar zijn. Hij mag weg bij PSV, vraag is alleen of ze hem naar Ajax zouden laten gaan.
Optie 2: Ali Elkhattabi. Heeft wel de uitstraling van een Ajax-speler en verpietert bij AZ. Nadeel is dat hij op een hoger niveau dan Sparta nog niet echt heeft kunnen imponeren.
Optie 3: Romano Denneboom. Is jong en wil naar de top-3. Maar of ie genoeg niveau heeft? Voordeel is dat hij nog kan groeien.
Optie 4: Matthew Amoah. Zie Denneboom.
Optie 5, de meest waarschijnlijke: Tom Soetaers. Hij had afgelopen zomer al bijna getekend, maar dat is op het laatst afgeketst, mede door het alsnog vrijkomen van Sikora. Soetaers kan nog groeien en kan op meerdere plaatsen spelen. Ik denk dan ook dat hij het wordt.
Andere mogelijkheden, maar weinig logisch: Hoogendorp, Kuyt, Cairo.
Van der Gun terughalen van Willem II zou ook kunnen, hoewel die meer middenvelder is.
Ontopic :
Als kerstman voor Ajax zou spelen vind ik het best hoor, ik mag hem ook niet zo maar 22 doelpunten zijn prima hoor ![]()
natuurlijk kan het eigenlijk maar er zijn toch wel veel grote spelers die de overstap gemaakt hebben naar de concurrent natuurlijk.
Bruggink...hmmmm, geen slechte voetballer maar is dat nou DE spits?
Maar wie zegt dat een speler uit Ajax2 niet kan invallen voor Mido
quote:Hoogendorp zou ik wel vrede mee hebben
Hoogendorp in beeld bij AjaxAmsterdam, maandag
Volgens trainer Ronald Koeman moet Ajax een spits aantrekken voor de laatste drie maanden. Op huurbasis, want gezien de financiële toestand bij Ajax moet we eerst verkopen, willen we kunnen kopen. Eén van de namen die gisteren vielen in Amsterdam was die van Rick Hoogendorp van RKC.De interesse werd door Ajax (nog) niet bevestigd. Voordeel van de Hagenaar is dat hij op alle posities in de aanval uit de voeten kan, terwijl de Waalwijkse club om geld verlegen zit. Koeman: De nieuwe man hoeft niet direct voor de basis te zijn, maar wel iemand die we als pinchhitter kunnen brengen.
Na het verhuren van Nikos Machlas en de verbanning van Ahmed Hossam is Zlatan Ibrahimovic de enig overgebleven puntspeler. De zoektocht moet worden beperkt tot Nederland, omdat grensoverschrijdende transfers niet meer zijn toegestaan. Overigens sluit de vaderlandse transfertermijn vrijdag over een week. De nieuwe man zal niet speelgerechtigd zijn voor de Champions League.
Inmiddels stelt technischdirecteur Leo Beenhakker alles in het werk om Ajax van ´Mido´ te verlossen via een verkoop of verhuur. Lukt dit niet dan zal Ajax de Egyptenaar toestemming verlenen om met z´n nationale elftal onder 20 jaar deel te nemen aan het WK in de Verenigde Arabische Emiraten van 25 maart tot 16 april.
quote:Sja minder scoren dan Zlatan de laatste 2 weken kan toch niet
Op maandag 3 maart 2003 11:09 schreef GerardVanAs het volgende:
Telegraaf;
[..]Hoogendorp zou ik wel vrede mee hebben
En als hij niet blijkt te scoren, dan kunnen ze als nog een talent uit Ajax2 laten komen toch? Ik bedoel hou oud is Pienaar? En hij heeft wel een paar belangrijke goals gemaakt de laatste tijd....
quote:Koeman heeft al aangegeven dat de spelers die hij momenteel naar het eerste heeft overgeheveld de enige spelers uit het Tweede waren die het niveau van de A-selectie aankonden. Akachar hoorde daar dus niet bij...
Op maandag 3 maart 2003 11:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Waarom Akachar geen kans geven?
Ik zelf denk ook dat Akachar gebracht kan worden, waarom niet? Het enige gevaar is dat je een "Brutil Hose" scenario in je achterhoofd houdt...
quote:Idd wat heb je te verliezen? Dan huur je straks een spits die het niveau ook niet aan kan! Kan je beter iemand uit het 2e een kans geven.
Op maandag 3 maart 2003 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Koeman heeft al aangegeven dat de spelers die hij momenteel naar het eerste heeft overgeheveld de enige spelers uit het Tweede waren die het niveau van de A-selectie aankonden. Akachar hoorde daar dus niet bij...
Ik zelf denk ook dat Akachar gebracht kan worden, waarom niet? Het enige gevaar is dat je een "Brutil Hose" scenario in je achterhoofd houdt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |