quote:Zo'n gevoel heb ik ook ja...
Op zaterdag 8 maart 2003 18:43 schreef keeper het volgende:
Ach, dat duurt toch maar 2 wedstrijden en dan is ie weer niet meer fit..
quote:Stefano Seedorf is twee maanden uit de roulatie vanwegen een gebroken middenvoetsbeentje.
Op zondag 9 maart 2003 03:25 schreef DaMayan het volgende:[..]
Zo'n gevoel heb ik ook ja...
Wie zitten er eigenlijk nog meer aan een blessure?
Litmanen, Wamberto, Heitinga en Stekelenburg? Verder nog mensen?
quote:van mij hoeft ie niet perse meer terug te komen
Op zaterdag 8 maart 2003 18:43 schreef keeper het volgende:[..]
Ach, dat duurt toch maar 2 wedstrijden en dan is ie weer niet meer fit.
.
quote:Ik heb ook niet echt het idee dat ie nou zoveel heeft toegevoegd..
Op dinsdag 11 maart 2003 17:03 schreef mitt het volgende:[..]
van mij hoeft ie niet perse meer terug te komen
quote:precies.
Op dinsdag 11 maart 2003 17:05 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik heb ook niet echt het idee dat ie nou zoveel heeft toegevoegd..
AMSTERDAM (ANP) - De overgang van Ahmed Mido Hossam van Ajax naar het Spaanse Celta de Vigo lijkt defenitief van de baan. De wereldvoetbalbond FIFA verleent geen toestemming aan een tijdelijke overgang van de aanvaller.
De Amsterdamse club en de zaakwaarnemer van de naar het tweede elftal verbannen Egyptische spits hebben nog stille hoop op een overgang op huurbasis voor de rest van het seizoen. Ze willen dat de FIFA toelicht waarom Real Valladolid bijvoorbeeld onlangs wel een Mexicaanse spits mocht aantrekken.
In de huidige periode van het seizoen is de internationale transfermarkt voor voetballers gesloten. In het reglement van de Spaanse voetbalbond is echter een zogenoemde calamiteitenregeling opgenomen. Die schrijft voor dat een club op ieder ogenblik een vervanger mag aantrekken voor een speler die vijf maanden uit de roulatie is.
De FIFA heeft echter laten weten dat het geen toestemming verleent aan een overgang op huurbasis van Mido. Dat betekent dat de door trainer Ronald Koeman uit het eerste elftal verwijderde spits het seizoen bij Jong Ajax moet afmaken.
quote:kom op zeg, dit is litmanen
Op dinsdag 11 maart 2003 17:05 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik heb ook niet echt het idee dat ie nou zoveel heeft toegevoegd..
quote:He, niks over litmanen. En ajax speelde idd sterker met hem op het veld, maar ik vind hem dit seizoen niet echt wezelijk veel bijdragen..
Op woensdag 12 maart 2003 14:46 schreef G1Ace het volgende:[..]
kom op zeg, dit is litmanen
ja, hij is blesure gevoelig, maar als hij op het veld zit, dan speelt ajax veel sterker
quote:
Thomas Vermaelen heeft een tweejarig contract getekend bij Ajax met een optie voor nog twee jaar. De zeventienjarige Belg kwam twee jaar geleden al over van satellietclub GBA en kreeg een plaats in de B1 van de Amsterdammers. Dit seizoen speelt de jonge verdediger in de A1. Inmiddels maakte hij ook zijn debuut in Jong Ajax.
quote:als je blesure hebt, tja, dan kan je ook weinig bijdragen
Op woensdag 12 maart 2003 15:22 schreef kamagurka het volgende:[..]
He, niks over litmanen. En ajax speelde idd sterker met hem op het veld, maar ik vind hem dit seizoen niet echt wezelijk veel bijdragen..
quote:Boeie, een speler als Jari mag wat geld kosten!. Jari hoort gewoon bij Ajax.!!!!!!!!!
Op woensdag 12 maart 2003 09:29 schreef GerardVanAs het volgende:
Hmm, kost alleen maar geld, die jongen
quote:Ik bedoelde Mido, omdat het bericht boven mij over Mido ging.
Op woensdag 12 maart 2003 19:42 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Boeie, een speler als Jari mag wat geld kosten!. Jari hoort gewoon bij Ajax.!!!!!!!!!
Jari is een goede speler, die als die speelt goed speelt en goede momenten heeft.
Hij kan net die wedstrijd beslissen.
Maar Galasek of Litmanen kies ik toch voor Galasek. Galasek is nauwelijks geblesseerd, werkt keihard, en speelt gewoon goed.
quote:als litmanen er wel is, dan litmanen, anders galasek
Op woensdag 12 maart 2003 20:47 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ik bedoelde Mido, omdat het bericht boven mij over Mido ging.
Jari is een goede speler, die als die speelt goed speelt en goede momenten heeft.
Hij kan net die wedstrijd beslissen.
Maar Galasek of Litmanen kies ik toch voor Galasek. Galasek is nauwelijks geblesseerd, werkt keihard, en speelt gewoon goed.
quote:Is er nou al wat zeker over zijn blessure?
Op woensdag 12 maart 2003 22:40 schreef G1Ace het volgende:[..]
als litmanen er wel is, dan litmanen, anders galasek
ja, galasek werkt keihard, maar litmanen werkt ook keihard, heeft meer ervaring, is briliant, terwijl galasek, maar galasek is
LITMANEN! OOH, LITMANEN! OOH, LITMANEN! OOH, LITMANEN! OOH
quote:Idd, hij voegt nooit wat toe aan het spel en haalt als vleugel maar zelden de achterlijn.
Op donderdag 13 maart 2003 09:37 schreef Ajax_master het volgende:..dan Van der Meyde op de bank
quote:Te weinig om het lopende te kort te dekken
Op donderdag 13 maart 2003 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel euro's er tot nu toe verdient zijn
quote:Da's minder voor mido, zo kan hij zichzelf niet verkopen als hij niet speelt.
Mido mag niet meetrainen bij AjaxMido is voorlopig persona non grata bij Ajax. De huurtransfer van de Egyptische spits naar Celta de Vigo gaat vrijwel zeker niet door, maar de FIFA moet nog wel definitief uitsluitsel geven. Tot die tijd is Mido echter niet welkom bij de club. Althans, hij mag niet meetrainen met Jong Ajax. Meetrainen met de selectie was sowieso uitgesloten.
quote:Mwoah, dan onderschat je de inkomsten van de CL denk ik toch.
Op donderdag 13 maart 2003 13:13 schreef Frenkie het volgende:[..]
Te weinig om het lopende te kort te dekken
Zo'n groot financieel tekort had/heeft Ajax nou ook weer niet.
quote:Is het meer dan 25 miljoen dan..??
Op donderdag 13 maart 2003 17:05 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Mwoah, dan onderschat je de inkomsten van de CL denk ik toch.
Zo'n groot financieel tekort had/heeft Ajax nou ook weer niet.
quote:Maar Ajax heeft gelukkig nog genoeg eigen vermogen.
Op donderdag 13 maart 2003 17:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Is het meer dan 25 miljoen dan..??
want volgens mij was het verlies over boekjaar 2002 ruim 25 miljoen euro
quote:
Mido toch naar Celta de VigoEerst werd hij uit de selectie van Ajax gezet. Hij mocht weer terugkomen maar na een paar dagen werd hij er toch weer uitgezet. Hij zou naar Celta de Vigo gaan, maar toch weer niet omdat de FIFA dit niet goedkeurde en uiteindelijk gaat hij toch. Ahmed Hossam, in Nederland vooral bekend als Mido, gaat naar Celta de Vigo.
De FIFA gaf daarvoor vrijdag op de valreep toestemming, ook al is de internationale transfermarkt gesloten. De Egyptische spits is bij Ajax op een zijspoor beland en kan het seizoen nu afmaken in de Primera Division. Celta betaalt voor hem een huursom van 160.000 euro.De club maakte dankbaar gebruik van een calamiteitenregeling in Spanje. Die maakt het mogelijk buiten de transferperiode om een speler te halen ter vervanging van iemand die ten minste vijf maanden is uitgeschakeld door een blessure. Bij Celta is dat Sebastián Mendez, een verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |