Ik ken haar al een hele tijd erg vaag, als het zusje van...
Vanaf september 2002 gingen we steeds meer met elkaar om. We werden hele goede vrienden, ik kan bij haar alles kwijt wat ik nog nooit heb verteld. Ze is de enige persoon in de wereld die me echt goed kent. Maarja,... ik werd een paar maanden geleden met m'n domme kop verliefd op d'r...
We zitten samen in op een soort van vereniging (sorry voor de vage omschrijving, maar je weet nooit wie er mee leest). Met die vereniging gingen we een maand geleden een weekendje weg. Ik bracht bijna al m'n tijd met haar door. Maar ook een ander jongen, die andere jongen is ook verliefd op haar. Dat weet ik niet zeker, maar alles wijst die richting op.
In dat weekend sliepen we ook met heleboel mensen op 1 hoop en ik sliep naast haar. Gewoon lekker knus naast d'r liggen, niks meer niks minder. We zijn alleen steeds vaker lekker knus, als we een film kijken zitten we naast elkaar. En met een beetje stoeien kan het ook soms knus worden.
Dat zijn dan van die magische momenten die wel eeuwen lijken te duren. Helemaal als we elkaar soms even aanraken, dan is er echt een soort van vonk. En soms raken onze handen elkaar voor tientallen minuten elkaar aan, het klinkt heel raar... maar dan voel ik me echt verschrikkelijk gelukkig.
Er zijn echter twee probleempjes, namelijk 1:
Haar vader. Haar vader heeft van die rare regeltjes van geen vriendjes enzo, behalve onder sommige omstandigheden. En als we een film bij haar gaan kijken komt ie tussen ons inzitten
Ook is er een fors leeftijds verschil. Niet gigantisch, maar de twee leeftijden klinken heel raar bijelkaar. Voor mij maakt dit niks, ik kan heel goed met d'r praten. enz enz... maarja,... hoe zullen haar ouders reageren?
Ik heb er twee weken geleden uiteindelijk verteld via een e-mail (ja, heel onpersoonlijk... maarja... face 2 face durf ik niet en de kans dat d'r post geopend word is niet zo klein) verteld wat ik voor d'r voel. Wat ze voor me betekend, enz enz...
Ik hoopte dat ik met dat mailtje een hoop duidelijkheid zou krijgen. Maar elke keer als ik er naar vraag komt het niet verder dan een "weet niet".
Ik weet niet wat ik moet doen!!!
Help! Help! Help!
sorry voor de rommelige omschrijving
quote:en dat verschil is??....
Op vrijdag 28 februari 2003 16:03 schreef Purgatorio het volgende:
Ook is er een fors leeftijds verschil. Niet gigantisch, maar de twee leeftijden klinken heel raar bijelkaar.
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 28-02-2003 16:13]
quote:5 jaar
Op vrijdag 28 februari 2003 16:08 schreef Poogie het volgende:[..]
en dat verschil is??....
quote:Das toch geen ramp (behalve als je 16 bent of jonger
Op vrijdag 28 februari 2003 16:10 schreef Purgatorio het volgende:[..]
5 jaar
quote:Jij kan er niks aan doen, maar ik vind 't absoluut niet grappig. Aangezien zij degene is die m'n zelfmoord gedachtes uit me heeft gepraat.
Op vrijdag 28 februari 2003 16:08 schreef geit het volgende:
-edit-
Maar dat weet jij natuurlijk niet...
quote:Das toch niet zo veel? Wie is er ouder?
Op vrijdag 28 februari 2003 16:10 schreef Purgatorio het volgende:[..]
5 jaar
quote:Ik ben 18 en zij is 13.. het klinkt stom en achterlijk... ik weet 't... maarja...
Op vrijdag 28 februari 2003 16:11 schreef Leeuwtje_Hulshof het volgende:[..]
Das toch niet zo veel? Wie is er ouder?
quote:euhm idioot?
Op vrijdag 28 februari 2003 16:08 schreef geit het volgende:
-edit-
ik stel iets richting deleten/ban/uitbrander voor... dit ZEG je toch gewoon niet... maargoed.. verder met waar we gebleven waren..
Probeer er toch over te praten.
Ik ken de situatie, ik ken de situatie maar al te goed, en uiteindelijk is praten de enige oplossing, anders blijf je er mee doorlopen....
quote:Ik moet wel zeggen, dat zij wel erg jong is. Doe je wel voorzichtig dan met haar? Als je het verknalt is het voor haar, met haar leeftijd, natuurlijk een niet zo leuk vooruitzicht... als je begrijpt wat ik bedoel
Op vrijdag 28 februari 2003 16:12 schreef Purgatorio het volgende:[..]
Ik ben 18 en zij is 13.. het klinkt stom en achterlijk... ik weet 't... maarja...
quote:als zij mijn dochter was m dan zat ik ook tussen jullie in, en haar vader en haar broer en al haar tantes en ooms, neven en nichten....
Ik ben 18 en zij is 13.. het klinkt stom en achterlijk... ik weet 't... maarja...
13 jaar ..beetje jong nog, vind je niet?
In hoeverre is ze eigenlijk met jongens bezig? (Eventueel af te leiden uit wat haar vriendinnen uitspoken).
quote:Dude...
en dan vindt je het raar dat haar vader tussen jullie in gaat zitten?? Ik bedoel... het is nog net geen pedofilie... maar als je ECHT om haar geeft, dan wacht je nog minimaal twee jaar voor je dit naar een volgend stadium doorvoert...
quote:ja hoe zit dat?
Op vrijdag 28 februari 2003 16:14 schreef MouseOver het volgende:
Het is weliswaar een groot verschil, maar niet onoverkomelijk. Het hangt een beetje van de situatie af.In hoeverre is ze eigenlijk met jongens bezig? (Eventueel af te leiden uit wat haar vriendinnen uitspoken).
quote:dat is een beetje te jong ja, ik hebn ook een vriendin gehad die jonger was (16jaar en ik 19) en dat merk je ook wel na verloop van tijd. kan beter iets meer in je eigen leeftijd zoeken.
quote:Dit is anders... je snapt 't niet. Ik ga echt geen rare fratsen met d'r uithalen...
Op vrijdag 28 februari 2003 16:15 schreef Skimmer het volgende:[..]
Dude...
en dan vindt je het raar dat haar vader tussen jullie in gaat zitten?? Ik bedoel... het is nog net geen pedofilie... maar als je ECHT om haar geeft, dan wacht je nog minimaal twee jaar voor je dit naar een volgend stadium doorvoert...
quote:Geeft niks, meid.
Op vrijdag 28 februari 2003 16:14 schreef Faithy het volgende:
jah, ik zag net dat je al ge-edit had, en was vergeten de quote zelf even weg te halensorry
Topicstarter : ze is wel erg jong. Ik kan haar vader dan ook wel begrijpen.
quote:Ze heeft wel gewoon van die vriendjes voor een paar weken gehad. Maar meer niet...
Op vrijdag 28 februari 2003 16:16 schreef Leeuwtje_Hulshof het volgende:[..]
ja hoe zit dat?
quote:Ik ben zelf wel al heel bekend in die famillie. Ik kom d'r zeker 1 keer per week. En ook eten enzo,... en die vader ken ik ook goed.
Op vrijdag 28 februari 2003 16:18 schreef MUUS het volgende:[..]
Geeft niks, meid.
.
Topicstarter : ze is wel erg jong. Ik kan haar vader dan ook wel begrijpen.
quote:Ik was 15 of 16 toen ik mijn eerste vriendje kreeg. Maar na een paar jaar, zijn we uit elkaar gegroeid. Bovendien was ik verliefd op een ander. Ik denk dat die eerste verkering een soort kalverliefde was. Als zij 13 is, dan geldt dat misschien ook voor haar???
Dan moet je gewoon ik keer met haar gaan praten ... en vragen wat ze nu wil ... (wel op een normale manier niet dat het lullig overkomt)
En je moet altijd hele goede contacten met een vader van een dochter maken (hebben).. nodig ze een keer uit om mee te gaan eten (als jullie met elkaar hebben)
het is maar een tip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |