quote:Mijn ervaring is dat het beter is niet kunstmatig rustig te worden. Ik ben ook erg vaak gespannen, maar dat heeft wel een functie. Ik raak er op de juiste momenten scherp en geconcentreerd door. Een duf gevoel kan ik niet gebruiken.
Op vrijdag 28 februari 2003 16:02 schreef HenkieSpankie het volgende:
Word je rustig van.. (mijn ervaring)
Bovendien is het gevoel na een 'zenuwslopende' gebeurtenis héérlijk.
quote:Dat is juist de kick. Zenuwachtig voor iets zijn en het daarna *toch* doen voelt lekker aan! Gewoon iets zekerder van jezelf zijn, ik bedoel, uitgaan is toch geen groot obstakel?
Op vrijdag 28 februari 2003 15:46 schreef BaZzLe het volgende:
Ik hoop dat ik het op de goede plek zet, maaruh .... ik heb het probleem dat ik best wel snel zenuwachtig ben ... Als ik bv ga stappen dan ben ik voortijdig al best wel zenuwachtig en zo nog vele andere voorbeelden ... iemand ook last van ??
Def
quote:ah ben ik toch niet de enige...
Op vrijdag 28 februari 2003 15:55 schreef jobosrulez het volgende:
Nou ach zenuwachtig is een groot woord maar had het wel voor de wedstrijden van Ajax tegen Arsenal
quote:Van de meeste valeriaanproducten wordt je niet duf (ik in ieder geval niet) en tis ook niet schadelijk. Ik gebruik het vaak en je wordt er wel rustiger van. Maar als je echt continu gestresst bent kan je ook eens met je dokter babsen (ze kijken dr niet raar van op). En ik heb net een antistress cd geleend van iemand, als dat werkt hoor je het wel
Mijn ervaring is dat het beter is niet kunstmatig rustig te worden. Ik ben ook erg vaak gespannen, maar dat heeft wel een functie. Ik raak er op de juiste momenten scherp en geconcentreerd door. Een duf gevoel kan ik niet gebruiken.Bovendien is het gevoel na een 'zenuwslopende' gebeurtenis héérlijk.
Just be happy
quote:Loop de bar of discotheek waar je naartoe gaat in met het idee alsof jij de eigenaar bent. Iedereen die er is, zijn jouw gasten. Lach naar iedereen, laat zien dat je je lekker voelt. En dan zul je je al snel op je gemak voelen!
Op maandag 3 maart 2003 09:26 schreef BaZzLe het volgende:
Blij dat er meer mensen last van hebben, alleen is het voor mij best wel vervelend ... nu wil ik niet zielig doen of overkomen ... maar zou er nou niet iets tegen te doen zijn ... zonder medicijnen
quote:Inderdaad.
Op maandag 3 maart 2003 09:36 schreef Michelinmannetje het volgende:
Bouw mee zelfvertrouwen op.
Wees jezelf.
Ben niet bangom op je bek te gaan (figuurlijk dan).
Maakt niet uit hoe anderen over je denken.Just be happy
quote:Zenuwachtig is niet het juiste woord denk ik, maar weet precies het gevoel wat je bedoelt
Op vrijdag 28 februari 2003 15:46 schreef BaZzLe het volgende:
Ik hoop dat ik het op de goede plek zet, maaruh .... ik heb het probleem dat ik best wel snel zenuwachtig ben ... Als ik bv ga stappen dan ben ik voortijdig al best wel zenuwachtig en zo nog vele andere voorbeelden ... iemand ook last van ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |