abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8775432
Ik hoop dat ik het op de goede plek zet, maaruh .... ik heb het probleem dat ik best wel snel zenuwachtig ben ... Als ik bv ga stappen dan ben ik voortijdig al best wel zenuwachtig en zo nog vele andere voorbeelden ... iemand ook last van ??
Live for tomorrow, yesterday is history!
pi_8775445
Mjah, laatste tijd niet echt meer. Wel redelijk veel gehad. Is niet zo heel erg vreemd hoor
pi_8775773
Nou ach zenuwachtig is een groot woord maar had het wel voor de wedstrijden van Ajax tegen Arsenal
pi_8775999
Neem valeriaan..

Word je rustig van.. (mijn ervaring)

Neuj
pi_8776926
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 16:02 schreef HenkieSpankie het volgende:
Word je rustig van.. (mijn ervaring)
Mijn ervaring is dat het beter is niet kunstmatig rustig te worden. Ik ben ook erg vaak gespannen, maar dat heeft wel een functie. Ik raak er op de juiste momenten scherp en geconcentreerd door. Een duf gevoel kan ik niet gebruiken.

Bovendien is het gevoel na een 'zenuwslopende' gebeurtenis héérlijk.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_8777343
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 15:46 schreef BaZzLe het volgende:
Ik hoop dat ik het op de goede plek zet, maaruh .... ik heb het probleem dat ik best wel snel zenuwachtig ben ... Als ik bv ga stappen dan ben ik voortijdig al best wel zenuwachtig en zo nog vele andere voorbeelden ... iemand ook last van ??
Dat is juist de kick. Zenuwachtig voor iets zijn en het daarna *toch* doen voelt lekker aan! Gewoon iets zekerder van jezelf zijn, ik bedoel, uitgaan is toch geen groot obstakel?

Def

vrijdag 28 februari 2003 @ 18:10:53 #7
33035 Gaatjeniksan
het grote voordeel van ....
pi_8778666
Ik herken je gevoel wel. Bij hangt het voornamelijk samen met de mate van stress waarin ik verkeer. Hoe meer stress hoe sneller ik zenuwachtig ben wat weer zijn weerslag heeft op mijn maag. Tegenwoordig zit ik weer lekker in mijn vel en valt het allemaal wel mee...
Hmmm...echt een goed advies heb ik dus niet voor je...
het gaatjeniksan
pi_8779435
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 15:55 schreef jobosrulez het volgende:
Nou ach zenuwachtig is een groot woord maar had het wel voor de wedstrijden van Ajax tegen Arsenal
ah ben ik toch niet de enige...
en jah ik had het ook wel vaak als we uitgingen nu niet meer.. maar tis idd wel gezond volgens mij als je dat hebt... en dan ga je wat vaker uit en dan ben je wel gewend...
" Werkend brein! "
  vrijdag 28 februari 2003 @ 19:56:43 #9
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_8780858
quote:
Mijn ervaring is dat het beter is niet kunstmatig rustig te worden. Ik ben ook erg vaak gespannen, maar dat heeft wel een functie. Ik raak er op de juiste momenten scherp en geconcentreerd door. Een duf gevoel kan ik niet gebruiken.

Bovendien is het gevoel na een 'zenuwslopende' gebeurtenis héérlijk.

Van de meeste valeriaanproducten wordt je niet duf (ik in ieder geval niet) en tis ook niet schadelijk. Ik gebruik het vaak en je wordt er wel rustiger van. Maar als je echt continu gestresst bent kan je ook eens met je dokter babsen (ze kijken dr niet raar van op). En ik heb net een antistress cd geleend van iemand, als dat werkt hoor je het wel
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_8828439
Blij dat er meer mensen last van hebben, alleen is het voor mij best wel vervelend ... nu wil ik niet zielig doen of overkomen ... maar zou er nou niet iets tegen te doen zijn ... zonder medicijnen
pi_8828527
Bouw mee zelfvertrouwen op.
Wees jezelf.
Ben niet bangom op je bek te gaan (figuurlijk dan).
Maakt niet uit hoe anderen over je denken.

Just be happy

To be or not to be.....
  maandag 3 maart 2003 @ 09:56:04 #12
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8828768
quote:
Op maandag 3 maart 2003 09:26 schreef BaZzLe het volgende:
Blij dat er meer mensen last van hebben, alleen is het voor mij best wel vervelend ... nu wil ik niet zielig doen of overkomen ... maar zou er nou niet iets tegen te doen zijn ... zonder medicijnen
Loop de bar of discotheek waar je naartoe gaat in met het idee alsof jij de eigenaar bent. Iedereen die er is, zijn jouw gasten. Lach naar iedereen, laat zien dat je je lekker voelt. En dan zul je je al snel op je gemak voelen!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_8828780
quote:
Op maandag 3 maart 2003 09:36 schreef Michelinmannetje het volgende:
Bouw mee zelfvertrouwen op.
Wees jezelf.
Ben niet bangom op je bek te gaan (figuurlijk dan).
Maakt niet uit hoe anderen over je denken.

Just be happy

Inderdaad.
Waarom jezelf al druk maken om iets waarvan je nog niet eens weet wat er gaat gebeuren... zonde van je tijd .
pi_8829124
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 15:46 schreef BaZzLe het volgende:
Zenuwachtig is niet het juiste woord denk ik, maar weet precies het gevoel wat je bedoelt
Lambo of Rekt
pi_8832082
Het is niet alleen met uitgaan natuurlijk, maar ook bij andere dingen ... vaak bij dingen die niet vertrouwd zijn. Het heeft volgens mij ook met onzekerheid te maken....!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')