Ik heb een mailtje klaarstaan voor als het wel zover is, en als het goed is dan krijgt Lois er ook eentje in haar brievenbus die wil het dan vast wel hier ff melden, en anders Capaja wel!
Als je nou nu ff blijft rommelen dan kuch je dat frummeltje er de 3de wel uit
quote:Een digitale en een gewone
Op zaterdag 1 maart 2003 22:15 schreef moussy het volgende:Je hebt overal aan gedacht he, heb je ook een digitale camera stand by ?
Als je nou nu ff blijft rommelen dan kuch je dat frummeltje er de 3de wel uit
Gek is dat he, in de eerste paar maanden wil je niet eens aan de bevalling denken, dan ben je er een tijdje doodsbenauwd voor, en op het laatst kan het niet snel genoeg zover zijn.
Maar Karin is eerst aan de beurt!!!!! ![]()
Kom op Flap!
Ik vind het wel een beetje als een wee klinken. Om de hoeveel tijd heb je het en hoe lang duurt de pijn? Ik kreeg die steken zeg maar in me rug. Heb eerst een week lang tijdens het wandelen enzo vreselijke steken in me buik gehad, maar volgens mij waren dat indalingsweeen ofzo. Dan kon ik geen stap meer verzetten van de pijn en als ik dan ging liggen ging de pijn weg. Met die steken die in me rug begonnen (rugweeen) ging de pijn als ik ging liggen niet weg. Hoe buikweeen voelen weet ik dus niet. Maar ik denk dat als je pijn zonder rust niet weggaat maar echt weg moet vloeien als het ware, het dan een wee is. Ben ik een beetje duidelijk ![]()
Als het door gaat zetten, zet hem op he.
quote:* just me doet even spontaan mee
Op zondag 2 maart 2003 00:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Dinus, voor de zekerheid:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En daar ben ik het levende bewijs van (KID kind)
Op zaterdag 1 maart 2003 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoewel onvruchtbaarheid natuurlijk NOOIT erfelijk is
quote:*wijst*
Op zondag 2 maart 2003 01:29 schreef mvt het volgende:[..]
En daar ben ik het levende bewijs van (KID kind)
FATIMA!!!
Daar hebben we weer zo'n kunstmatige...
*verbaast* dat je kan typen joh ![]()
KID is natuurlijk NOG erger dan ICSI
Sorry, maar opmerkingen als in bovenstaand topic gaan je haren toch van overeind staan wanneer je met veel pijn en moeite samen een kindje probeert te fabrieken. Ze mogen me voor veel uitmaken op dit forum, dat interesseert me erg weinig. Maar wanneer je met zoiets emotioneels als IVF en ICSI bezig ben, mensen horen zeggen dat het uiteindelijke resultaat "toch kunstmatig" blijft krijg ik de neiging te gaan schieten.
quote:Wat is er kunstmatig aan?? topic ook gelezen
Op zondag 2 maart 2003 01:34 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
*wijst*
FATIMA!!!
Daar hebben we weer zo'n kunstmatige...
*verbaast* dat je kan typen johKID is natuurlijk NOG erger dan ICSI
Sorry, maar opmerkingen als in bovenstaand topic gaan je haren toch van overeind staan wanneer je met veel pijn en moeite samen een kindje probeert te fabrieken. Ze mogen me voor veel uitmaken op dit forum, dat interesseert me erg weinig. Maar wanneer je met zoiets emotioneels als IVF en ICSI bezig ben, mensen horen zeggen dat het uiteindelijke resultaat "toch kunstmatig" blijft krijg ik de neiging te gaan schieten.
Even over dat onderzoek. Tis gratis te dowloaden bij www.lancet.com (zoek op IVF) staat onderop, je moet je wel gratis aanmelden.
quote:In de dierenwereld geldt nog steeds 'survival of the fittest'. De mens grijpt hier inmiddels op in door medisch manipuleren en kunstgrepen. Ik kan me dan ook voorstellen dat er enige evidentie in deze bewering zit, hoewel een en ander (nog) niet voldoende is onderzocht om daar daadwerkelijk al een dergelijk label op te kunnen plakken.
Op zaterdag 1 maart 2003 17:40 schreef Catootje het volgende:
als een man zwak zaad heeft, zijn er misschien wel genetische factoren waardoor hij niet kan voortplanten. Het zaadje dan in feite dwingen om toch te bevruchten kan leiden tot allerlei schadelijke genetische afwijkingen bij het kind. Maar ook dat was een loze kreet, geen feiten.
Ik gun eenieder die een kinderwens heeft ook dat deze bewaarheid wordt, maar vraag me toch af of een en ander niet teveel doorslaat tegenwoordig. Zeker als ik zo lees en zie wat vrouwen hun lijf allemaal moeten laten doorstaan om zover te komen. Toch iedereen die ermee bezig is veel succes!! En een gezonde baby.
quote:ivf bestaat al 25 jaar..
Op zondag 2 maart 2003 01:51 schreef enchilada het volgende:
, maar vraag me toch af of een en ander niet teveel doorslaat tegenwoordig.
Verder hoop ik van ganser harte dat je nog dit jaar een kindje in je armen mag sluiten. Ik veroordeel niet E.T. Ik geef alleen mijn mening.
quote:de hoeveelheid maakt niks uit imo
Op zondag 2 maart 2003 02:09 schreef enchilada het volgende:
25 jaar geleden was het niet 1 op de 50 kinderen die met deze techniek geboren werden. Dat is echt van de laatste 10 jaar.Verder hoop ik van ganser harte dat je nog dit jaar een kindje in je armen mag sluiten. Ik veroordeel niet E.T. Ik geef alleen mijn mening.
quote:Zeker niet gezien het feit dat de techniek EN behandeling de laatste jaren steeds meer het accent op kwaliteit ipv kwantiteit concentreren.
Op zondag 2 maart 2003 02:10 schreef E.T. het volgende:[..]
de hoeveelheid maakt niks uit imo
oke, dit was een bericht met weinig nieuwswaarde, maar ik geniet er zo van dat getut met haar en dat gepruttel
Zet hem op he meiden
quote:Wat gezellig! Was het de eerste keer dat ze bij jullie logeerde?
Op zondag 2 maart 2003 09:16 schreef LadyS het volgende:
Mijn nichtje is blijven slapen
Ze ligt nu lekker te pruttelen op een kleedje onder haar baby-gym...
Ze werd om 6 uur al wakker, maar toen ik haar even bij ons in bed legde, heeft ze nog lekker 2 uurtjes geslapen en ikke ook.
Ze is zo een liefje.. Ze is nu 7 maanden en ze vind het geweldig als je voor haar zingt... (dan gaat ze "meedoen" d.m.v. kreetjes geven)
oke, dit was een bericht met weinig nieuwswaarde, maar ik geniet er zo van dat getut met haar en dat gepruttel
![]()
Dinus jij ook heel veel sterkte
![]()
Lies ik hoop dat het bloedverlies snel ophoudt, lijkt me best eng inderdaad. En die moeheid had ik ook, ik heb de eerste paar maanden ongeveer 14-16 uur per dag geslapen, zo moe dat het helemaal pijn deed in mijn lijf. En tegen de misselijkheid: zorgen dat je maag niet leegraakt. Nou ben ik niet echt vreselijk misselijk geweest maar als ik het had was het met een lege maag. Als ik bleef zorgen dat er altijd wat inzat had ik er weinig tot geen last van.
quote:Ze was al een keertje een heel weekend gebleven.. en nu dus een avondje...
Op zondag 2 maart 2003 09:21 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Wat gezellig! Was het de eerste keer dat ze bij jullie logeerde?
ze is een stukje verhuisd ![]()
een beetje slechte kwamliteit, maar we hebben maar een simpel cameraatje
[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 02-03-2003 09:53]
Karin, ik denk dat je wel medisch genoeg bent hoor. Heel goed aangeven dat je het helemaal zat bent en dat je nog genoeg kracht over wilt houden voor de bevalling zelf. En als je weer naar huis gestuurd word dat je die kracht dan niet meer hebt... ofziets ![]()
Zet hem op, ik denk aan je ![]()
Enne Dinus wakker worden en melduhhhh
(Lois of Capaja nog geen mailtje van Dinus gehad?
)
Maar ik heb eigenlijk orders van Capaja om te wachten tot ze uitgefeest is
, dus morgen vind ik nog steeds een mooie optie, als Karin nou vandaag.................
Spannend voor Karin, die moet er over 10 minuten zijn!!!!
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 22:47 schreef Karin het volgende:
14 feb vind ik niets hoor Jessie, ik ben zelf de 13e jarig dus graag een paar dagen ertussen zou wel fijn zijn. En Lois is de 20e jarig dus dat is ook niets. Eigenlijk lijkt mij morgen wel leuk, dan zit er precies een week tussen mijn en Flappies verjaardag en dan weer een week naar Lois' verjaardag.Ach het kan nog wel 4 weken duren........
En dat heb ik bij anderen ook Angelic, dat het lijkt alsof het hartstikke snel gaat. Maar bij jezelf, pfff komt geen eind aan (maar daar weet jij al helemaal van alles van natuurlijk).
Kunnen we misschien een rondje "mijn kindje was 2 weken te vroeg" doen? Kan wel wat van dat soort verhalen gebruiken .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |