[Dit bericht is gewijzigd door Ronhui op 28-02-2003 15:24]
quote:drugs are bad mkay
Op vrijdag 28 februari 2003 15:22 schreef stiphout het volgende:
Welke manieren van masturberen gebruiken jullie? Ik heb deze week echt een fantastische manier gevonden. Koop bij een copy-shop zon doorzichtbare sheet die ze gebruiken op de overheadprojector. Leg deze op je bed en doe er flink wat sla- of olijfolie overheen. Ga vervolgens op je bed liggen en beweeg je penis over de sheet met de olie erop heen en weer. Duurt lekker lang voordat je pas een orgasme krijgt zodat je met teugen kunt genieten. Dit overtreft voor mij zelfs het echte werk
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 15:25 schreef Doopy-X- het volgende:
O
M
F
G
!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 28-02-2003 15:29]
quote:haha.. sic! als je nou de volgende keer wat slaolie oevr de buik van je liefje giet, en er vervolgens met je piemeltje wat over heen en weer gaat rollen heb je dubbel genot..
Op vrijdag 28 februari 2003 15:22 schreef stiphout het volgende:
Dit overtreft voor mij zelfs het echte werk
Maar verder alles goed in het leven?
quote:Rosbief voor onze Islamitische vrienden...
Op vrijdag 28 februari 2003 15:27 schreef Kwark het volgende:
Of die tip van Neuken Doe Je Zo: gat in je matras snijden en dan een paar plakes ham erin proppen.
Dat sla-olie verhaal, werkelijk
quote:vergeet de mayo niet......
Op vrijdag 28 februari 2003 15:27 schreef Kwark het volgende:
Of die tip van Neuken Doe Je Zo: gat in je matras snijden en dan een paar plakes ham erin proppen.
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 15:28 schreef stiphout het volgende:
Was gewoon in een geile bui. Zag dat ik nog wat van die lege sheets had liggen. Wat olie erop als glijmiddel en hupsakee... Het proberen waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |