Calypso, ik heb veel van je geleerd!
Met veel plezier denk ik terug aan de tijd van Pension Zeerust, wat toen helaas ten gronde ging door verkeerde ideeën van anderen.
Toen ik als reactie hierop Fok!Eiland opstarte, was jij een van diegenen die mij er op wees dat ik het totaal verkeerd aanpakte. Eigenwijs als ik was ging ik toch stug door, had ik maar naar je geluisterd...
Je was een goede leermeester, en daarvoor wil ik je bedanken. Zonder jou (en otaku-san) was ik nooit geworden wie ik nu ben, daar ben ik zeker van.
Bedankt voor alles!
Rust zacht.
Waarom gaan de goede mensen altijd als eerst? Het is niet eerlijk! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Broekie op 22-05-2003 17:23]
Altijd hele nare berichten dit..
Sterkte voor de nabestaanden...
quote:Het maakt niet uit waar het om gaat..........maar in elk topic moet je wel terugkomen op al het 'onrecht' dat je toen is aangedaan.
Op donderdag 22 mei 2003 17:14 schreef Broekie het volgende:
Ook ik heb dit topic over het hoofd gezienCalypso, ik heb veel van je geleerd!
Met veel plezier denk ik terug aan de tijd van Pension Zeerust, wat toen helaas ten gronde ging door verkeerde ideeën van anderen.
Toen ik als reactie hierop Fok!Eiland opstarte, was jij een van diegenen die mij er op wees dat ik het totaal verkeerd aanpakte. Eigenwijs als ik was ging ik toch stug door, had ik maar naar je geluisterd...Je was een goede leermeester, en daarvoor wil ik je bedanken. Zonder jou (en otaku-san) was ik nooit geworden wie ik nu ben, daar ben ik zeker van.
Bedankt voor alles!
Rust zacht.
Waarom gaan de goede mensen altijd als eerst? Het is niet eerlijk!
waar je je een paar jaar later allemaal nog druk om kan maken
quote:Dan heb je mijn post niet goed gelezen. Ik zie het tegenwoordig helemaal niet meer als onrecht, ze hebben mij juist een enorm goede les geleerd, al was ik er op dat moment minder blij mee.
Op vrijdag 23 mei 2003 07:48 schreef PLAE@ het volgende:
Het maakt niet uit waar het om gaat..........maar in elk topic moet je wel terugkomen op al het 'onrecht' dat je toen is aangedaan.waar je je een paar jaar later allemaal nog druk om kan maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |