abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8829182
Dank jullie voor jullie warme reacties....... het helpt echt!!!

Toen Els (voor jullie: Eli, Calypso, Electra... ) afgelopen donderdag - 27 februari 2003 - overleed aan de gevolgen van een vaatoperatie, was ze al meer dan 3 jaar lid van deze virtuele gemeenschap.
In onze huiskamer, ging er vrijwel geen dag voorbij zonder dat de gebeurtenissen op Fok! (zelfs als er in haar ogen "niets" te beleven was geweest) werden besproken.
Ondanks het feit, dat we donders goed beseften, dat (in theorie althans) alle "users" en hun "postings" fake konden zijn, was het haar mening, dat er toch "iemand" moest zijn, die achter zijn/haar toetsenbord als actor fungeerde. Het was de mop/sport om je een voorstelling/beeld te maken van die persoon....
Oók toen ze niet meer zo frequent "postte", besteedde ze soms vele uren per dag aan die hobby.
Vaak zonder dat jullie dat wisten leefde ze mee met zwangerschappen, miskramen, ziektes en depressies... Het kon haar daarbij eigenlijk niet schelen of dit nu "fake" was of echt.
Otaku-san zei het al: "ze was een vrouw met een grote compassie". Ze hield van mensen....
Via het muziek-forum (wat draai je nu..oude stijl) verbreedde ze haar kennis en interesse in muziek..... en ik vergeet ongetwijfeld talloze andere, wellicht veel belangrijkere, dingen.....
Met een aantal van jullie was er Email/ICQ-contact... Dank je wel!!! (it really made a Difference).

Verder zou zij (zo het een goed Fok!ker betaamt) niet willen, dat ik hier haar hele IRL-verhaal vertel...... Zij wilde een "Figment of Your Imagination" zijn en blijven....
In plaats daarvan, laat ik haar postings voor haar spreken (met name de rollenspellen, waaronder BB1, Zeerust en het begin van het Eiland) Lees ze alsjeblieft nog eens als je tijd hebt.... ze heeft er zoveel aandacht en liefde aan besteed.........

Morgen om 15.45 uur wordt ze gecremeerd..... Tot de dood ons scheidt?... Dacht het niet......

Een dankbare Peter (voor jullie: Omnifit)

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_8829311
ook namens mij gecondoleerd, Omnifit & zonen. natuurlijk ook voor alle andere mensen die haar nabij waren, hier en/of IRL. wat vreselijk moeilijk te verteren, zo'n te vroege & plotselinge dood.
hopelijk lukt het desondanks om er morgen een mooi afscheid van te maken. heel veel sterkte.
  maandag 3 maart 2003 @ 14:07:16 #128
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_8833867
Omnifit,

Gisteren ontving ik een mail van een oud fokker waarin hij onder andere iets schreef over het vrijelijk bewegen over het internet, hij kon dat niet los zien van contacten irl en illustreerde dit met de woorden "Er komt altijd een moment dat ik iemand met wie ik een goed contact heb wil ontmoeten,
de brug wil slaan naar het 'echte leven'."

Lieve Omnifit, jij beschrijft juist wat die online contacten en de fantasie eromheen kunnen betekenen voor mensen, dat je van mensen kunt gaan houden die je nimmer irl hebt gezien, dat je wel degelijk een band kunt hebben met mensen zonder dat daar meetingen bijkomen

Dat Calypso zich niet geroepen voelde om haar privéleven online te zetten kan ik heel goed begrijpen, juist doordat je je helemaal los kunt maken van je dagelijkse beslommeringen en je je kunt uitleven op een forum, juist dát is de kracht van een I net communitie.

Calypso's bijdrages aan dit online stadje waren altijd postings die oprechtheid en eerlijkheid uitstraalden ..heb de threads vaak met veel plezier gelezen en zal dat blijven doen!

Ik wens jou en je zoons veel kracht en liefde toe.

Quenda

pi_8834751
Voor de familie, geliefden, vrienden en kennissen van Calypso,

Sterkte met het dragen van dit grote verlies.

Her memory will remain!

I salute her!

Mazzeltov;

Ralph

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_8835703
Omnifit, nogmaals mijn deelneming. Wat je zegt over Calypso's posts die voor zich spreken: bijvoorbeeld >deze< Eilandpost. Daaruit spreekt een plezier in het internetten, een inlevingsvermogen in de het topic en de medeposters, toegewijdheid en fantasierijkdom bij het maken van die post, en liefde voor de goede sfeer op Fok. Het bijdragen van zulke postings, en deze is daarvan niet het enige voorbeeld, straalt uit wie ze was: een bijzondere, hartelijke en bevlogen persoonlijkheid die de tijd nam voor de mensen.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 00:04:19 #131
7955 Kielef
cave canem
pi_8847126
Ik kom net terug van een paar dagen weg, daarom deze late reaktie.

Lieverd Calypso, een laatste groet.

Familieleden en vrienden sterkte gewenst.

eigenlijk ben ik een straathond
pi_8853320
Heel veel sterkte vandaag toegewenst....
pi_8857973
Sterkte vandaag.
De groeten van Ben
  dinsdag 4 maart 2003 @ 15:45:06 #134
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_8860956
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_8866936
Een veels te jonge leeftijd om te sterven.

Ik hoop dat het vandaag een mooi laatste afscheid is geweest.

Sterkte aan alle familieleden.

Is it washable?
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:43:28 #136
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_8873498
Gecondoleerd Omnifit.

Veel te vroeg, voor altijd een figment of my imagination.

Rust zacht Calypso.

donderdag 6 maart 2003 @ 12:24:00 #137
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_8907276
Zie dit nu pas

rust zacht Calypso

doei
  donderdag 6 maart 2003 @ 19:40:47 #138
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8917920
Het lijkt me best matig om een familielid o.i.d. te verliezen, kende de user dan wel niet, toch gecondoleerd.
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2003 @ 23:10:41 #139
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  Admin donderdag 17 april 2003 @ 23:12:28 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9850409
Loeder,
wat ben je toch vaak een ontzettend lief mens!!!!
Zo, dat wilde ik even kwijt!!

Wat gigantisch lief van je.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_9914645
Loedertje & Yvonne,

Lees soms nog wat hier...... (for old times sake)

Juist omdat ik me realiseer, dat forums "vluchtig" zijn, doet het enorm goed om te zien, dat Els af en toe "leeft" in jullie herinnering.

Dit soort dingen helpt meer dan ik kan zeggen.

"One more forgotten hero, and a world that does'nt care...."

dit schijnt voor jullie niet op te gaan.

Peter

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  † In Memoriam † maandag 21 april 2003 @ 14:53:03 #142
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9915103
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:26 schreef Omnifit het volgende:

**Geeft paaseitje aan Peter

Asjeblieft zoek maar uit!

En een user als Calypso vergeten is onmogelijk..

pi_9918279
IK heb dit topic gemist blijkbaar.

Ik wil me graag bij Loedertje aansluiten:

Een kaars voor iedere fijne herinnering

It's in the air tonight
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2003 @ 12:43:41 #144
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10351853

Hoop dat Calypso deze lp niet van boven naar beneej op m'n hoofd gooit..

*risico toch neemt...

pi_10351974
Ik kende Calypso wel niet, maar ik zou zeggen RIP.
Jammer dat ik je niet heb mogen leren kennen.
pi_10354793
Hmz... ik zie deze topic nu pas... Ik ben ook vrij nieuw hier, dus daar zal het mee te maken hebben.

Desondanks wil ik de nabestaanden alsnog alle sterkte van de wereld wensen. Ik begrijp dat Calypso een echte lieveling was, zowel op het forum als in haar priveleven en het is echt superoneerlijk dat zulke mensen zo vroeg overlijden...

Sterkte dus...

pi_10365576
dikkie-dik en TheMosselman (wie kent hem niet) enorm bedankt!!! Jullie gebaar (en dat van alle anderen hier in dit topic) wordt meer gewaardeerd, dan je je kunt voorstellen.

En Loedertje: De bloemen worden ongetwijfeld gekoesterd..... maar ik zou de komende dagen alleen MET paraplu naar buiten gaan

† In Memoriam † maandag 12 mei 2003 @ 01:31:26 #148
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10365767
quote:
Op maandag 12 mei 2003 01:14 schreef Omnifit het volgende:
maar ik zou de komende dagen alleen MET paraplu naar buiten gaan
Vreesde al zoiets ...

drie kussens over hoofdje doet deze nacht
*dekking zoekt*

pi_10366946
Ik ontdekte dit ook pas gisteren, ik kende haar ook niet, sterkte voor de familie nog.
  maandag 12 mei 2003 @ 15:21:01 #150
29749 Gertsan
-=GerriT=-
pi_10376085
Gecondoleerd....

Heb haar nooit goed gekend, maar tis toch altijd kut om te horen!

Familie, Bekenden en nabestaanden allemaal veel sterkte!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')