Ik wens haar man, haar zonen, familie & vrienden veel, heel veel sterkte.
J.
Ze reageerde twee weken geleden nog op het bericht van otaku-san ![]()
Sterkte.
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:23 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik wens haar man, haar zonen, familie & vrienden veel, heel veel sterkte.J.
Sterven op een operatietafel op je 47e is hard en onrechtvaardig. Ik heb ontzettend te doen met haar man en kinderen die op zo'n brute wijze verder moeten zonder dit prachtige mens. Soms is het leven gewoon onrechtvaardig en de dood een schande.
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur op 01-03-2003 02:01]
Waarom gaat niet iedereen dood na zijn of haar tachtigste en moeten er toch mensen zo jong al sterven.
Calypso, ken je nog uit de Fokeiland-periode waar het altijd een goed sfeertje was, waar ook jij aan hebt bijgedragen. Rust zacht.
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:27 schreef mitt het volgende:![]()
Ze reageerde twee weken geleden nog op het bericht van otaku-san
Sterkte.
quote:Namens otaku-San.
Op dinsdag 2 januari 2001 20:32 schreef otaku-san het volgende:
ik post dit bewust niet in het onzin forum, hoewel daar de meeste het grote topic topics in staan.
ik mis Calypso echt, ze is een hele lieve wijze vrouw die heel creatief was en ons een hoop vermaak heeft geboden met pension Zeerust.
Daarvoor heb ik samen met sunshgine en Calypso dolle pret gehad via icq complotterend tegen Yvonne tijdens de soap.
Pension Zeerust was iets waar ze overigens erg goed over heeft nagedacht, ze had een hele theorie over wat er nodig was voor een succesvolle soap. Danny begreep daar niets van en kwam met een voorstel die daar dwars tegen in ging waarna Calypso er de brui aan gaf. daarna werd pension Zeerust opgeblazen.
Kalippie streed daarna nog een tijd met de hebberige Xenia om de gunsten van Kozzmic op het eiland, dat was dolle pret. Vervolgens werd ze geheel onschuldig en werd een sport om aan te tonen dat dat toch een valse claim was.
Kortom Calypso heeft voor een aantal van ons altijd voor vermaak gezorgd en nu zegt ze dat ze niet meer wil posten.
Ik mis haar, ze is een lieve vriendin geworden, met veel talent en gevoel voor humor.
Ik wil dat Calypso dat idiote idee dat je niet meer dan 4000 posts mag maken opgeeft en weer terug komt, zodat wij weer kunnen genieten van haar byzondere gevoel voor humor en haar compassion. Ze is een hele lieve vrouw die ik mis, ze is aardig, altijd aanwezig in de verjaardags calender en de goede morgen topics.
daarom, steun me in de oproep :
Lieve Calypso kom terug.
(bron: een ander gc thread)
quote:Calypso's reactie
.....![]()
Lieve Wessel, rust zacht.![]()
Alle nabestaanden, vrienden en bekenden wens ik heel veel sterkte.
Sterkte voor iedereen die haar kende..
Iedereen gecondoleerd en veel sterkte!
Damn
Calypso, ik hoop dat je, misschien wel samen met Otaku-Wessel op diezelfde wolk naar ons zit te lachen. Misschien bouw je samen met Otaku daar een Pension Zeerust en komen wij er ooit ook naar toe.
Je bent te vroeg heen gegaan, we zullen je missen.
Ik wens de hele familie, vrienden en bekenden ontzettend veel sterkte toe met dit verlies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |