Yep, dit gaat een mooie zomer worden! Al is het weer in de nederlandse zomers niet altijd even mooi, zullen er weinig zijn in dit forum die dit een probleem zullen vinden, we zitten immers met z'n allen in de bios? Matrix 2, Bad Boys 2, American Pie(geloof ik?) en nu ook het 2e deel uit The Fast and the Furious!
Dit keer doet Vin Diesel helaas niet mee, maar na de trailer gezien te hebben ben je er denkik al weer over heen. Dit gaat weer een toppertje worden!
Trailer - quicktime
Trailer - DivX Thnx TripleM
IMDb linkje
Zet je geluid lekker hard tijdens de trailer, heb even **** aan je buren, maar je voelt je een nieuw mens Ik kan niet wachten!
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 14:17 schreef draaisma het volgende:
Grrrr ronald.. moetie et wel doen die 2f 2f divx![]()
Ik hoop alleen niet dat ze um over the top vol stoppen met actie, dat zou echt zuigen nml
Maar ja we will see
quote:Vaak zie je in trailers alle actie uit de film, dus aan de andere kant hoop ik dat er nog genoeg inzit wat je nu nog niet gezien hebt...
Op vrijdag 28 februari 2003 14:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Trailer is wel coolIk hoop alleen niet dat ze um over the top vol stoppen met actie, dat zou echt zuigen nml
![]()
Maar ja we will see
Ik hoop iig op een supermooi geluidje, met onwijs geile auto's En ik heb zo een idee dat dit wel goed gaat komen
maar ik ga deze film zeker wel kijken, fast and the furious was vet.. alleen niet meer proberen om het een 2de keer met je familie te kijken want die lopen alleen maar te zeiken dat het een echte mannenfilm is
quote:nounou...
Op vrijdag 28 februari 2003 14:58 schreef Eur0tiC het volgende:
matrix2 is wel stoere film.. heb cd1 al gezienen ben nu bezig met cd2 downloaden eh.. bestellen
ben jij even stoer.
quote:ja wat is stoer..
Op vrijdag 28 februari 2003 14:59 schreef Jordy-B het volgende:[..]
nounou...
ben jij even stoer.
quote:daar vind ik nou weer geen drol aan
Op vrijdag 28 februari 2003 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
terminator 3 komt trouwens ook deze zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |